Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

ERGA EV: Ηλεκτρικό & με χαμηλό δάπεδο το νέο λεωφορείο της Isuzu!

1.790 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2024)
ERGA EV: Ηλεκτρικό & με χαμηλό δάπεδο το νέο λεωφορείο της Isuzu!

ERGA EV: Ηλεκτρικό & με χαμηλό δάπεδο το νέο λεωφορείο της Isuzu!

  • ERGA EV: Ηλεκτρικό & με χαμηλό δάπεδο το νέο λεωφορείο της Isuzu!
  • ERGA EV: Ηλεκτρικό & με χαμηλό δάπεδο το νέο λεωφορείο της Isuzu!

-Το επίπεδο δάπεδο (δίχως σκαλιά) εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία για τους επιβάτες
-Αυτονομία 360 χλμ, αποδίδει 340 άλογα με 960Nm μέγιστη ροπή
-Συστήματα υποβοήθησης με παρακολούθηση του δρόμου, αλλά και του οδηγού
-Συνδεσιμότητα για απομακρυσμένο έλεγχο της φόρτισης

Το επίπεδο δάπεδο (δίχως σκαλιά) εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία για τους επιβάτες

Το ERGA EV είναι το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο που έχει πλήρως επίπεδη σχεδίαση δαπέδου στην Ιαπωνία, με την τεχνολογία BEV (ακρωνύμιο που αντιστοιχεί στα ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία) να στοχεύει στις μηδενικές εκπομπές ρύπων, προάγοντας έτσι την ουδετερότητα του άνθρακα στις δημόσιες μεταφορές.  
Με βάση τον παραπάνω συλλογισμό, λοιπόν, η Isuzu ανέπτυξε ένα ηλεκτρικό λεωφορείο 70 θέσεων για αστικά δρομολόγια, που έχει χαμηλότερο δάπεδο, δίχως σκαλοπάτια από την μπροστινή είσοδο μέχρι το πιο πίσω κάθισμα, το οποίο όχι μόνο παρουσιάζει λιγότερους κραδασμούς αλλά παράγει και λιγότερο θόρυβο.
 

Αυτονομία 360 χλμ, αποδίδει 340 άλογα με 960Nm μέγιστη ροπή

Με τις συστοιχίες των μπαταριών να είναι τοποθετημένες στην οροφή και κάτω από το δάπεδο - στο πίσω μέρος του οχήματος -, το ERGA EV έχει θεωρητικά την ίδια εμβέλεια με τα συμβατικά ντιζελοκίνητα λεωφορεία διαδρομής, καθώς και τις ίδιες επιδόσεις.
Συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί μια μπαταρία με χωρητικότητα 245.3kWh που μπορεί να επαναφορτιστεί από το 20% στο 80% μέσα σε 3,2 ώρες, έχοντας ταχύτητα φόρτισης 50kW. Σε περίπτωση ζημιάς, μάλιστα, το λεωφορείο μπορεί να συνδεθεί με μια εξωτερική συσκευή παροχής ρεύματος που αντλεί ενέργεια από το όχημα, για να τροφοδοτήσει οικιακές συσκευές.
Με ιπποδύναμη 340  αλόγων και μέγιστη ροπή μέχρι 960Nm, το νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας έχει αυτονομία 360 χλμ - με σταθερή ταχύτητα 30 χλμ/ώρα.   
 

Συνέχεια του άρθρου >>>