ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η επέκταση της Λ. Κύμης ως την Κάτω Κηφισιά, δεν θα περιλαμβάνεται τελικά στην ευρύτερη παραχώρηση της Αττικής Οδού και το νέο αυτό τμήμα 3,8 χλμ. δεν θα έχει διόδια.

Επέκταση της Λ. Κύμης προς τον ΠΑΘΕ!

2.627 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2021)

Μέσα στο 2021 θα δημοπρατηθεί ο διαγωνισμός για την επέκταση της Λ. Κύμης από την Αττική Οδό ως τη Ν.Ε.Ο. (γέφυρα Καλυφτάκη), μήκους 3,8χλμ. που δεν θα περιέχει σταθμό διοδίων.

Σε σχετικές του δηλώσεις και απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ., κ. Γ. Κουμουτσάκου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κ. Καραμανλής, ανακοίνωσε πως η επέκταση της Λ. Κύμης έως και την Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης (κόμβος Καλυφτάκη, Κάτω Κηφισιά), δεν θα περιλαμβάνεται τελικά στην ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, με το έργο να είναι δημόσιο και να αναμένεται να δημοπρατηθεί εντός του 2021.
Αυτό συνεπάγεται πως, από την στιγμή που δεν θα αποτελέσει μέρος της Αττικής Οδού, δεν θα έχει διόδια. Ο κ. Καραμανλής δήλωσε σχετικά πως: «… Επιλέξαμε τη λύση που είναι πιο γρήγορη, γιατί η σύμβαση της Αττικής Οδού δεν τελειώνει το 2021 αλλά το αργότερο το 2024. Φέραμε λοιπόν το έργο αυτό τρία χρόνια μπροστά και προχωρήσαμε τις μελέτες, ώστε να το δημοπρατήσουμε εντός του 2021. Από τη στιγμή δε που θα γίνει ως δημόσιο έργο, δεν θα βάλουμε διόδια σε έναν δρόμο μήκους 3,8 χλμ. ενώ, αν εντάσσονταν στη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, ο παραχωρησιούχος θα έβαζε διόδια».
Σε ότι αφορά στη χρηματοδότηση του έργου, έχει ζητηθεί η ένταξη του στο Ταμείο Ανάκαμψης, προκειμένου να επιτευχθεί η ταχύτερη υλοποίηση του, έχει όμως εξασφαλιστεί η συγχρηματοδότηση του από πόρους της ΕΕ, σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι έχει συμπεριληφθεί το στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ) όσο και –κυρίως- στο σχεδιασμό της νέας Προγραμματικής Περιόδου 2021 – 2027.
Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως το έργο θα περιλαμβάνει:
  • Επέκταση της λεωφόρου Κύμης από τον κόμβο της Αττικής Οδού (διασταύρωση με οδό Πλαπούτα) έως τον κόμβο Καλυφτάκη της Ν.Ε.Ο. στην Κάτω Κηφισιά.
  • Δύο υπόγειες σήραγγες μήκους 1.260μ. και 1.160μ. αντίστοιχα, που θα κατασκευαστούν με ανοικτή εκσκαφή τύπου Cut&Cover.