Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ετοιμάζονται τα πρώτα λεωφορεία υδρογόνου!

Ετοιμάζονται τα πρώτα λεωφορεία υδρογόνου!

  • Ετοιμάζονται τα πρώτα λεωφορεία υδρογόνου!
  • Ετοιμάζονται τα πρώτα λεωφορεία υδρογόνου!

Ετοιμάζονται τα πρώτα λεωφορεία υδρογόνου!

6.829 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2024)

- Τα κατασκευάζει η Wrightbus, βρετανική εταιρεία με ιστορία στον χώρο από το 1946.
- Ανακοίνωσε την πρώτη παρτίδα λεωφορείων με υδρογόνο, τα οποία θα διατεθούν στην αγορά της Γερμανίας.
- Θα βγάζουν πάνω από 1000 χιλιόμετρα, με 1 ρεζερβουάρ υδρογόνου

Τα κατασκευάζει η Wrightbus, βρετανική εταιρεία με ιστορία στον χώρο από το 1946.

Η Wrightbus είναι κατασκευαστής λεωφορείων με έδρα τη Βόρεια Ιρλανδία. Διαθέτει μια πλούσια ιστορία στον κλάδο των λεωφορείων κάθε είδους, η οποία εκτείνεται ως το μακρινό 1946. Σήμερα ασχολείται τόσο με την κατασκευή συμβατικών και ηλεκτρικών λεωφορείων, όμως πρόσφατα σε ανακοίνωση στο LinkedΙn, η εταιρεία ανακοίνωσε την κατασκευή των πρώτων της λεωφορείων τα οποία κινούνται αποκλειστικά με υδρογόνο.

Ανακοίνωσε την πρώτη παρτίδα λεωφορείων με υδρογόνο, τα οποία θα διατεθούν στην αγορά της Γερμανίας.

Μέσω της ανακοίνωσης, η Wrightbus μίλησε για το GB Kite Hydroliner, το υδρογονοκίνητο λεωφορείο της, το οποίο εξελίσσει σε έκδοση με το τιμόνι στα αριστερά για τις αγορές της Ευρώπης. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, το Hydroliner πέρασε πρόσφατα τις δοκιμές του Συνδέσμου Γερμανικών Μεταφορικών Εταιρειών, της οργάνωσης-ομπρέλα των οργανώσεων των αρχών μεταφοράς και άλλων εταιρειών δημόσιων μεταφορών. Τα μέλη του κυμαίνονται σε περίπου 600 εταιρείες μεταφορών, ενώ είναι μέλος και της Διεθνούς Ένωσης Δημόσιων Μεταφορών.

Τον Ιούνιο του 2023 η Wrightbus έλαβε 50 εκατομμύρια λίρες (περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ) για την ενίσχυση των εξαγωγών ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων λεωφορείων με προορισμό την Ευρώπη, ιδίως τη Γερμανία, και τη Βόρεια Αμερική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Θα βγάζουν πάνω από 1000 χιλιόμετρα, με 1 ρεζερβουάρ υδρογόνου

Τα λεωφορεία θα έχουν θεωρητική αυτονομία 1.030 χιλιομέτρων σύμφωνα με την Wrightbus. Στο εσωτερικό, το δάπεδο είναι εντελώς επίπεδο, κάτι που συνήθως συναντάμε στα αμιγώς ηλεκτρικά λεωφορεία, ενώ μπορεί να ανεφοδιαστεί σε λιγότερο από 8 λεπτά, σαν συμβατικό λεωφορείο με κινητήρα diesel.
 
Ο Jean-Marc Gales, διευθύνων σύμβουλος της Wrightbus, δήλωσε σχετικά: «Για την Wrightbus, το υδρογόνο αντιπροσωπεύει μια μοναδική ευκαιρία να προηγηθεί στη μεγάλης κλίμακας κατασκευή μιας τεχνολογίας που θα έχει ζήτηση σε όλο τον κόσμο. Αυτά τα λεωφορεία αποτελούν απόδειξη του ηγετικού ρόλου που διαδραματίζουμε στην παγκόσμια σκηνή για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής μέσω των βιώσιμων μεταφορών».