Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αν θέλουμε να αυξηθούν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, θα πρέπει επειγόντως να πολλαπλασιαστούν οι σταθμοί φόρτισης, ενώ πρέπει να γίνουν και πιο γρήγοροι.

Αν θέλουμε να αυξηθούν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, θα πρέπει επειγόντως να πολλαπλασιαστούν οι σταθμοί φόρτισης, ενώ πρέπει να γίνουν και πιο γρήγοροι.

Έξι κράτη μέλη της Ε.Ε. εμφανίζουν λιγότερο από έναν φορτιστή ανά 100 χλμ. αυτοκινητόδρομου. 17 χώρες έχουν λιγότερα από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ., ενώ μόλις 5 είναι οι χώρες που διαθέτουν περισσ

Έξι κράτη μέλη της Ε.Ε. εμφανίζουν λιγότερο από έναν φορτιστή ανά 100 χλμ. αυτοκινητόδρομου. 17 χώρες έχουν λιγότερα από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ., ενώ μόλις 5 είναι οι χώρες που διαθέτουν περισσότερους από 10 φορτιστές/100 χλμ.

  • Αν θέλουμε να αυξηθούν οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, θα πρέπει επειγόντως να πολλαπλασιαστούν οι σταθμοί φόρτισης, ενώ πρέπει να γίνουν και πιο γρήγοροι.
  • Έξι κράτη μέλη της Ε.Ε. εμφανίζουν λιγότερο από έναν φορτιστή ανά 100 χλμ. αυτοκινητόδρομου. 17 χώρες έχουν λιγότερα από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ., ενώ μόλις 5 είναι οι χώρες που διαθέτουν περισσ

Προτελευταία στην Ε.Ε. η Ελλάδα σε δίκτυο φόρτισης!

4.456 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2022)

Οι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων που διαθέτει η Ε.Ε. όχι μόνο είναι ελάχιστοι, αλλά προσφέρουν και χαμηλές ταχύτητες φόρτισης. Δείτε τι ισχύει ανά χώρα και μάθετε ποια είναι η θέση της Ελλάδας.

Η Ευρώπη χρειάζεται επειγόντως φορτιστές!

  • 6 χώρες της Ε.Ε. έχουν λιγότερο από 1 φορτιστή/100 χλμ.
  • Προτελευταία της λίστας η Ελλάδα (0,4/100 χλμ.)
  • Μόλις 1 στους 7 φορτιστές άνω των 22 kW
  • Ολλανδία – Λουξεμβούργο 1οι με διαφορά
 
Όχι μόνο το δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων επί των δρόμων των περισσότερων χωρών της ΕΕ είναι ανεπαρκές, αλλά τα περισσότερα από αυτά τα σημεία δεν φορτίζουν αρκετά γρήγορα τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων.
 
Το παραπάνω αναδεικνύει η ACEA (Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), κρούοντας για μία ακόμα φορά το καμπανάκι στις κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών, λίγες ημέρες πριν την ψηφοφορία από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τον Κανονισμό επί των Υποδομών Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR).


Έξι κράτη μέλη της Ε.Ε. εμφανίζουν λιγότερο από έναν φορτιστή ανά 100 χλμ. αυτοκινητόδρομου. 17 χώρες έχουν λιγότερα από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ., ενώ μόλις 5 είναι οι χώρες που διαθέτουν περισσότερους από 10 φορτιστές/100 χλμ.

Έξι κράτη μέλη της Ε.Ε. εμφανίζουν λιγότερο από έναν φορτιστή ανά 100 χλμ. αυτοκινητόδρομου. 17 χώρες έχουν λιγότερα από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ., ενώ μόλις 5 είναι οι χώρες που διαθέτουν περισσότερους από 10 φορτιστές/100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ελάχιστοι και αργοί οι φορτιστές στην Ε.Ε.

Συγκεκριμένα, έξι κράτη μέλη της Ε.Ε. εμφανίζουν λιγότερο από έναν φορτιστή ανά 100 χλμ. αυτοκινητόδρομου. 17 χώρες έχουν λιγότερα από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ., ενώ μόλις 5 είναι οι χώρες που διαθέτουν περισσότερους από 10 φορτιστές/100 χλμ.
 
Κατά τα γνωστά, παραμένει το τεράστιο χάσμα μεταξύ των πρωτοπόρων και των ουραγών. Για παράδειγμα, στην 1η Ολλανδία υπάρχει ένας φορτιστής για κάθε 1,5 χλμ. δρόμου, ενώ στην Πολωνία -η οποία είναι 8 φορές μεγαλύτερη- συναντάμε έναν φορτιστή ανά 150 χλμ.!
 
Καίριο ζήτημα είναι και η ταχύτητα φόρτισης, καθώς οι ταχυφορτιστές άνω των 22 kW παραμένουν ένα κλάσμα του συνόλου. Συγκεκριμένα, μόνο ο ένας φορτιστής ανά επτά, προσφέρει ικανοποιητικές ταχύτητες.
 
Για να επιτευχθούν οι στόχοι CO2, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να αυξηθούν μαζικά σε όλες τις χώρες της ΕΕ. «Αν θέλουμε να πείσουμε τους πολίτες σε όλη την Ευρώπη να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση την επόμενη δεκαετία, η φόρτιση αυτών των αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι τόσο εύκολη όσο ο ανεφοδιασμός σήμερα», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Sigrid de Vries, συμπληρώνοντας: «Οι άνθρωποι δεν πρέπει να ταξιδεύουν για χιλιόμετρα για να βρουν φορτιστή, ούτε θα πρέπει να περιμένουν “χρόνια” για να φορτίσουν το όχημά τους».

Η περίπτωση της Ελλάδας και τα παράδοξα

Σε ό,τι αφορά στη χώρα μας, για μία ακόμα φορά συγκαταλέγεται στους αρνητικούς πρωταγωνιστές, καταλαμβάνοντας την προτελευταία θέση στη σχετική λίστα και έχοντας μόλις 0,4 φορτιστές/100 χλμ. οδικού δικτύου. Την ίδια ακριβώς επίδοση έχει και η Κύπρος (με μικρότερο, όμως, μερίδιο ηλεκτρικών οχημάτων), ενώ στην τελευταία θέση φιγουράρει η Λιθουανία.
 
Αν θέλουμε να εξάγουμε ορισμένα ακόμα ενδιαφέροντα συμπεράσματα, είναι πως οι Σκανδιναβικές χώρες, παρά τον υψηλότατο βαθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων, υπολείπονται σημαντικά σε υποδομές φόρτισης. Επιπλέον, εντύπωση προκαλεί η επίδοση της ανεπτυγμένης Γαλλίας, για παράδειγμα, η οποία διαθέτει μόνο 3,4 φορτιστές/100 χλμ. Στον αντίποδα η Πορτογαλία, που εμφανίζει 24,9 φορτιστές/100 χλμ. και καταλαμβάνει την 4η θέση της λίστας, ελάχιστα κάτω από την 3η Γερμανία, η οποία όμως διαθέτει πολλά περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της.
 
Δείτε αναλυτικά τι ισχύει ανά χώρα στον πίνακα που ακολουθεί στην παρακάτω ενότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »