Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ετήσιες επενδύσεις ύψους 8 δισ. ευρώ είναι αναγκαίες, ώστε ως το 2030 να έχουν τοποθετηθεί 6,8 εκ. σημεία φόρτισης. Αυτό σημαίνει πως από τους 2.000 νέους φορτιστές την εβδομάδα που έχουμε σήμερα, πρέ
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ετήσιες επενδύσεις ύψους 8 δισ. ευρώ είναι αναγκαίες, ώστε ως το 2030 να έχουν τοποθετηθεί 6,8 εκ. σημεία φόρτισης. Αυτό σημαίνει πως από τους 2.000 νέους φορτιστές την εβδομάδα που έχουμε σήμερα, πρέπει να φτάσουμε στους 14.000/εβδομάδα!

Έρευνα: η Ε.Ε. χρειάζεται 14.000 φορτιστές/εβδομάδα

13.613 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2022)

Αν η Ε.Ε. επιθυμεί να πιάσει τους περιβαλλοντικούς της στόχους και να υποστηρίξει τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, απαιτούνται 6,8 εκ. σημεία φόρτισης ως το 2030, κάτι που σημαίνει πως πρέπει να τοποθετούνται 14.000 νέοι φορτιστές κάθε εβδομάδα, ένας ρυθμός πολύ υψηλότερος από τον σημερινό (κάτω από 2.000/εβδομάδα).

Η Ευρώπη πρέπει να πολλαπλασιάσει επειγόντως τους φορτιστές!

  • Τελευταία 5ετία: x10 οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων - x2,5 οι φορτιστές
  • Ανάγκη για 6,8 εκ. σημεία φόρτισης ως το 2030
  • Απαιτείται ρυθμός 14.000/εβδομάδα – Σήμερα κάτω από 2.000/εβδομάδα
  • Χρειάζονται 279.000 σημεία φόρτισης φορτηγών
 
Με βάση τα πορίσματα μιας νέας έρευνας, η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) καλεί τα κράτη μέλη της Ε.Ε. να επιταχύνουν επειγόντως τις επενδύσεις που πραγματοποιούν για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων όλων των ειδών (επιβατικά, ελαφρά επαγγελματικά, φορτηγά και λεωφορεία).


Οι πωλήσεις ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια (1,7 εκ. μονάδες πέρυσι ή το 18% της αγοράς). Ωστόσο, ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 2,5 φορές την ίδια περίοδο.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια (1,7 εκ. μονάδες πέρυσι ή το 18% της αγοράς). Ωστόσο, ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 2,5 φορές την ίδια περίοδο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ανεβαίνουν δυσανάλογα με τους νέους φορτιστές

Συγκεκριμένα, η ACEA σημειώνει πως η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει ήδη στην αγορά εκατοντάδες μοντέλα οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών ρύπων, αλλά έχει σοβαρές ανησυχίες για την αργή ανάπτυξη της υποδομής που απαιτείται για τη φόρτιση και τον ανεφοδιασμό αυτών των οχημάτων. Πράγματι, οι πωλήσεις ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια, φτάνοντας τα 1,7 εκατομμύρια μονάδες πέρυσι (ή το 18% της συνολικής αγοράς). Ωστόσο, ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 2,5 φορές την ίδια περίοδο.
 
Σε ό,τι αφορά στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων, πέρυσι στις αγορές της Ε.Ε. πωλήθηκαν 46.853 ηλεκτρικά LCVs και 1.243 φορτηγά που φορτίζουν στην πρίζα, επιδόσεις που είναι υψηλότερες κατά 63,2% και 26,6%, αντίστοιχα, σε σχέση με αυτές του 2020. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, αυτά αύξησαν το 2021 τις ευρωπαϊκές τους πωλήσεις κατά 78,7% (3.064 ταξινομήσεις) και πλέον καταλαμβάνουν μερίδιο της τάξης του 10,6%.

Απαιτούνται 6,8 εκ. σημεία φόρτισης ως το 2030

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα που βασίζεται σε ανάλυση της McKinsey, έως το 2030 θα απαιτούνται έως και 6,8 εκατομμύρια δημόσια σημεία φόρτισης σε ολόκληρη την Ε.Ε., προκειμένου να επιτευχθεί η προτεινόμενη μείωση κατά 55% του CO2 για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Ο αριθμός αυτός είναι σχεδόν διπλάσιος από αυτόν που προτάθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην πρότασή της για τον Κανονισμό για την Υποδομή Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR), ο οποίος βρίσκεται τώρα υπό διαπραγμάτευση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
 
Αυτό σημαίνει ότι έως και 14.000 δημόσια σημεία φόρτισης για όλες τις κατηγορίες οχημάτων θα πρέπει να εγκαθίστανται σε ολόκληρη την Ε.Ε. κάθε εβδομάδα. Αντιθέτως, αυτήν τη στιγμή ο ρυθμός είναι κάτω από τα 2.000 την εβδομάδα.

Συνέχεια του άρθρου >>>