Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Σχεδόν οι μισοί φορτιστές είναι συγκεντρωμένοι σε 2 χώρες, ενώ περίπου το 1/8 αυτών βρίσκεται σε 5 κράτη της Ε.Ε..

Σχεδόν οι μισοί φορτιστές είναι συγκεντρωμένοι σε 2 χώρες, ενώ περίπου το 1/8 αυτών βρίσκεται σε 5 κράτη της Ε.Ε..

Πρώτη είναι η Ολλανδία με σχεδόν 90.000 φορτιστές και δεύτερη η Γερμανία με περίπου 60.000 σημεία φόρτισης.

Πρώτη είναι η Ολλανδία με σχεδόν 90.000 φορτιστές και δεύτερη η Γερμανία με περίπου 60.000 σημεία φόρτισης.

Αυτή είναι η χρωματική απεικόνιση στον χάρτη, της πυκνότητας του δικτύου φόρτισης ανά χώρα.

Αυτή είναι η χρωματική απεικόνιση στον χάρτη, της πυκνότητας του δικτύου φόρτισης ανά χώρα.

Η χώρα μας, με ποσοστό 0,2% επί του δικτύου βρίσκεται στην 6η θέση από το τέλος, διαθέτοντας το 3,2% του ευρωπαϊκού εδάφους.

Η χώρα μας, με ποσοστό 0,2% επί του δικτύου βρίσκεται στην 6η θέση από το τέλος, διαθέτοντας το 3,2% του ευρωπαϊκού εδάφους.

Η 1η Ολλανδία διαθέτει σχεδόν 1.600 φορές περισσότερους φορτιστές από την Κύπρο που βρίσκεται στην τελευταία θέση με 57 σημεία φόρτισης.

Η 1η Ολλανδία διαθέτει σχεδόν 1.600 φορές περισσότερους φορτιστές από την Κύπρο που βρίσκεται στην τελευταία θέση με 57 σημεία φόρτισης.

Η Ρουμανία, η οποία είναι έξι φορές μεγαλύτερη σε έκταση από την Ολλανδία, διαθέτει μόλις το 0,4% των φορτιστών της Ε.Ε.

Η Ρουμανία, η οποία είναι έξι φορές μεγαλύτερη σε έκταση από την Ολλανδία, διαθέτει μόλις το 0,4% των φορτιστών της Ε.Ε.

Ετήσιες επενδύσεις ύψους 8 δισ. ευρώ είναι αναγκαίες, ώστε ως το 2030 να έχουν τοποθετηθεί 6,8 εκ. σημεία φόρτισης. Αυτό σημαίνει πως από τους 2.000 νέους φορτιστές την εβδομάδα που έχουμε σήμερα, πρέ

Ετήσιες επενδύσεις ύψους 8 δισ. ευρώ είναι αναγκαίες, ώστε ως το 2030 να έχουν τοποθετηθεί 6,8 εκ. σημεία φόρτισης. Αυτό σημαίνει πως από τους 2.000 νέους φορτιστές την εβδομάδα που έχουμε σήμερα, πρέπει να φτάσουμε στους 14.000/εβδομάδα!

Έως το 2030 θα χρειαστούν 279.000 σημεία φόρτισης για φορτηγά και 56.000 φορτιστές για λεωφορεία. Απαιτούνται 184 σημεία φόρτισης για κάθε 100 χλμ. δρόμου για επιβατικά αυτοκίνητα και 51 σημεία γρήγορ

Έως το 2030 θα χρειαστούν 279.000 σημεία φόρτισης για φορτηγά και 56.000 φορτιστές για λεωφορεία. Απαιτούνται 184 σημεία φόρτισης για κάθε 100 χλμ. δρόμου για επιβατικά αυτοκίνητα και 51 σημεία γρήγορης φόρτισης για φορτηγά και λεωφορεία.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια (1,7 εκ. μονάδες πέρυσι ή το 18% της αγοράς). Ωστόσο, ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά

Οι πωλήσεις ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια (1,7 εκ. μονάδες πέρυσι ή το 18% της αγοράς). Ωστόσο, ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 2,5 φορές την ίδια περίοδο.

  • Σχεδόν οι μισοί φορτιστές είναι συγκεντρωμένοι σε 2 χώρες, ενώ περίπου το 1/8 αυτών βρίσκεται σε 5 κράτη της Ε.Ε..
  • Πρώτη είναι η Ολλανδία με σχεδόν 90.000 φορτιστές και δεύτερη η Γερμανία με περίπου 60.000 σημεία φόρτισης.
  • Αυτή είναι η χρωματική απεικόνιση στον χάρτη, της πυκνότητας του δικτύου φόρτισης ανά χώρα.
  • Η χώρα μας, με ποσοστό 0,2% επί του δικτύου βρίσκεται στην 6η θέση από το τέλος, διαθέτοντας το 3,2% του ευρωπαϊκού εδάφους.
  • Η 1η Ολλανδία διαθέτει σχεδόν 1.600 φορές περισσότερους φορτιστές από την Κύπρο που βρίσκεται στην τελευταία θέση με 57 σημεία φόρτισης.
  • Η Ρουμανία, η οποία είναι έξι φορές μεγαλύτερη σε έκταση από την Ολλανδία, διαθέτει μόλις το 0,4% των φορτιστών της Ε.Ε.
  • Ετήσιες επενδύσεις ύψους 8 δισ. ευρώ είναι αναγκαίες, ώστε ως το 2030 να έχουν τοποθετηθεί 6,8 εκ. σημεία φόρτισης. Αυτό σημαίνει πως από τους 2.000 νέους φορτιστές την εβδομάδα που έχουμε σήμερα, πρέ
  • Έως το 2030 θα χρειαστούν 279.000 σημεία φόρτισης για φορτηγά και 56.000 φορτιστές για λεωφορεία. Απαιτούνται 184 σημεία φόρτισης για κάθε 100 χλμ. δρόμου για επιβατικά αυτοκίνητα και 51 σημεία γρήγορ
  • Οι πωλήσεις ηλεκτρικά φορτιζόμενων αυτοκινήτων αυξήθηκαν 10 φορές τα τελευταία πέντε χρόνια (1,7 εκ. μονάδες πέρυσι ή το 18% της αγοράς). Ωστόσο, ο αριθμός των δημόσιων φορτιστών στην ΕΕ αυξήθηκε κατά

Σε δύο χώρες οι μισοί φορτιστές της Ευρώπης!

3.838 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2022)

Το γεγονός πως η Ε.Ε είναι δύο ταχυτήτων, αναδεικνύει και το γεγονός πως σχεδόν οι μισοί φορτιστές είναι συγκεντρωμένοι σε 2 χώρες, ενώ περίπου το 77% αυτών βρίσκονται σε 5 κράτη. Δείτε τους πρωτοπόρους και τους ουραγούς της ηλεκτροκίνησης και μάθετε ποια είναι η θέση της Ελλάδας.

Ευρώπη 2 ταχυτήτων (και) στους φορτιστές ηλεκτρικών!

  • Ολλανδοί και Γερμανοί το 48,8% των φορτιστών
  • Σε 5 χώρες το 76,8% του δικτύου φόρτισης
  • Έκτη από το τέλος η Ελλάδα στην Ε.Ε.
  • 22 φορές περισσότερους φορτιστές ως το 2030
 
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ACEA (Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), σχεδόν τα μισά από τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Ε.Ε., βρίσκονται συγκεντρωμένα σε δύο χώρες, κάτι που αναδεικνύει τις διαφορές που υπάρχουν στην Ένωση και σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση.


Πρώτη είναι η Ολλανδία με σχεδόν 90.000 φορτιστές και δεύτερη η Γερμανία με περίπου 60.000 σημεία φόρτισης.

Πρώτη είναι η Ολλανδία με σχεδόν 90.000 φορτιστές και δεύτερη η Γερμανία με περίπου 60.000 σημεία φόρτισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ολλανδία & Γερμανία οι πρωταγωνιστές

Πρώτη είναι η Ολλανδία με 90.000 φορτιστές και δεύτερη η Γερμανία με 60.000 σημεία φόρτισης, με τις δύο χώρες να διαθέτουν από κοινού το 48,8% των φορτιστών, ενώ καταλαμβάνουν λιγότερο από το 10% της εδαφικής έκτασης της Ε.Ε..
 
Το υπόλοιπο 51,2% των φορτιστών βρίσκεται διαμοιρασμένο στο 90% των εδαφών που ανήκουν σε 25 χώρες. Αξίζει να αναφερθεί, πως οι πέντε πρώτες χώρες (δες παρακάτω) συγκεντρώνουν το 76,8% των φορτιστών!

Χαώδης η διαφορά

Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η χαώδης διαφορά που χωρίζει τους πρωταγωνιστές και τους …ουραγούς του δικτύου φόρτισης. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η πρωτοπόρος Ολλανδία διαθέτει σχεδόν 1.600 φορές περισσότερους φορτιστές από την Κύπρο που βρίσκεται στην τελευταία θέση με 57 σημεία φόρτισης. Φανταστείτε, πως οι Ολλανδοί έχουν στη διάθεσή τους όσους φορτιστές συναντάμε σε 23 χώρες μαζί!
 
Σε ό,τι αφορά στη διανομή του δικτύου φόρτισης, υπάρχει σημαντική διαφορά ανάμεσα στην κεντρική και στην ανατολική Ευρώπη, κάτι που ισχύει και για τη δυτική Ευρώπη. Για παράδειγμα, μεγάλες χώρες όπως η Ρουμανία -η οποία είναι έξι φορές μεγαλύτερη σε έκταση από την Ολλανδία- διαθέτει μόλις το 0,4% των φορτιστών της Ε.Ε.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »