ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μεγαλύτερος όγκος για το Express Van, υψηλότερο ωφέλιμο για το Transit Courier

80.102 Επισκέψεις στο άρθρο
To νέο Ford Transit Courier μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρος έως και 854kg στις εκδόσεις με αυξημένο ωφέλιμο (έως 682kg στις απλές).

To νέο Ford Transit Courier μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρος έως και 854kg στις εκδόσεις με αυξημένο ωφέλιμο (έως 682kg στις απλές).

Ωφέλιμο όγκο έως και 3,7κ.μ. είναι σε θέση να προσφέρει το Renault Express αναλόγως του τύπου του διαχωριστικού της καμπίνας.

Ωφέλιμο όγκο έως και 3,7κ.μ. είναι σε θέση να προσφέρει το Renault Express αναλόγως του τύπου του διαχωριστικού της καμπίνας.

Τα 716mm του πλάτος της πλευρικής πόρτας του Renault Express είναι από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας.

Τα 716mm του πλάτος της πλευρικής πόρτας του Renault Express είναι από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας.

  • To νέο Ford Transit Courier μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρος έως και 854kg στις εκδόσεις με αυξημένο ωφέλιμο (έως 682kg στις απλές).
  • Ωφέλιμο όγκο έως και 3,7κ.μ. είναι σε θέση να προσφέρει το Renault Express αναλόγως του τύπου του διαχωριστικού της καμπίνας.
  • Τα 716mm του πλάτος της πλευρικής πόρτας του Renault Express είναι από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας.

Το νέο Ford Transit Courier έχει να επιδείξει σημαντικά βελτιωμένο ωφέλιμο χώρο φόρτωσης σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, με μήκος 1,8m (μπορεί να αυξηθεί μέσω μιας καταπακτής στα 2,67m), πλάτος 1,53m (1,22m μεταξύ των θόλων) και ύψος 1,25m.


Ωφέλιμο όγκο έως και 3,7κ.μ. είναι σε θέση να προσφέρει το Renault Express αναλόγως του τύπου του διαχωριστικού της καμπίνας.

Ωφέλιμο όγκο έως και 3,7κ.μ. είναι σε θέση να προσφέρει το Renault Express αναλόγως του τύπου του διαχωριστικού της καμπίνας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Με αυτά ως δεδομένο, προσφέρει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης 2,9κ.μ. με το κατώφλι φόρτωσης να ορίζεται στα 602mm (έναντι 569mm για το Renault Express).

Τα 716mm του πλάτος της πλευρικής πόρτας του Renault Express είναι από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας.

Τα 716mm του πλάτος της πλευρικής πόρτας του Renault Express είναι από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας.

 
Το γαλλικό Μικρό Van προσφέρει χώρο φόρτωσης μακρύτερο χώρο φόρτωσης (1,91m) που μπορεί να αυξηθεί έως και στα 2,36m με την αναδίπλωση του διαχωριστικού. Ωστόσο είναι πιο στενό (ωφέλιμο πλάτος 1,42m και 1,17m μεταξύ των θόλων) αλλά με αντίστοιχο ύψος (1,25m). Με αυτά τα δεδομένα, ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος των φορτίων που μπορεί να μεταφέρει κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,7κ.μ.
 
Αναφορικά με τις μεταφορικές δυνατότητες, με μεικτό βάρος από 1,9 – 2,13t., το νέο Transit Courier μπορεί να μεταφέρει φορτία βάρους από 677 – 854kg και να έλξει trailers με φρένα βάρους 1,0 – 1,1t. Το Renault Express έχει μεικτό βάρος 2,0t. με μέγιστο ωφέλιμο 701kg και ελκτική ικανότητα έως 1,2t.
 
Τέλος, εκεί που το Renault Express υπερτερεί είναι το ωφέλιμο πλάτος της πλευρικής πόρτας (716mm, έναντι μόλις 528mm για το Transit Courier) ωστόσο, ο εκπρόσωπος της Ford Pro προσφέρει σημαντικά πιο φαρδιά πίσω πόρτα (1.235mm έναντι 1.172mm για το Express Van).
 
 

Σελίδα 1NEO Ford Transit Courier VS Renault Express
Σελίδα 2Μεγαλύτερος όγκος για το Express Van, υψηλότερο ωφέλιμο για το Transit Courier
Σελίδα 3Ισχυρότερο, σε εκδόσεις με βενζίνη ή diesel & σύντομα ηλεκτρικό το Transit Courier
Σελίδα 4To νέας γενιάς Ford Transit Courier δείχνει τον δρόμο ως προς την ασφάλεια