Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Renault συμμετέχει με το Kangoo ZE στο πρόγραμμα FABRIC που αφορά στην ασύρματη –εν κινήσει- φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων από τις υποδομές του οδικού δικτύου.

Φορτίστε το όχημα σας καθοδόν

2.311 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2017)

Κάνοντας χρήση του ηλεκτροκίνητου Kangoo Z.E. η Renault παρουσίασε ένα νέο πρόγραμμα με την ονομασία «FABRIC» που επιτρέπει στα εν λόγω οχήματα να φορτίζουν τις μπαταρίες τους από τον… δρόμο!

Στις 18 Μαΐου, σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα δοκιμών στο Satory, πλησίον του Παρισιού, η Renault σε συνεργασία με τις εταιρείες Qualcomm Technologies και Vedecom, παρουσίασε τα πρώτα αποτελέσματα από την εξέλιξη του προγράμματος «FABRIC» που στόχο έχει την δημιουργία λύσεων βάσει των οποίων, τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα θα είναι σε θέση να φορτίζουν τις μπαταρίες τους από υποδομές του οδικού δικτύου, ακόμη και όταν είναι εν κινήσει.
Το ερευνητικό πρόγραμμα «FABRIC» χρηματοδοτείται εν μέρει από την Ευρωπαϊκή Ένωση και αφορά στη δημιουργία ενός συστήματος ασύρματης φόρτισης των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων («DEVC»: Dynamic wireless Electric Vehicle Charging) που θα επιτρέπει στα οχήματα να φορτίζουν τις μπαταρίες τους κατά τη διάρκεια της διαδρομής, με φορτία έως και 20 kW, κινούμενα με ταχύτητες έως και άνω των 100 χλμ./ώρα.
Η εταιρεία Vedecom κατασκεύασε την ειδική πίστα μήκους 100μ. στο Satory και συνεργάστηκε με την Qualcomm Technologies για την εγκατάσταση του ασύρματου συστήματος φόρτισης σε αυτή.
Παράλληλα η Vedecom συνεργάστηκε με τη Renault για την εγκατάσταση του αντίστοιχου εξοπλισμού σε δύο εκδόσεις Z.E. (Zero Emissions) του Kangoo.
Με συνολικό προϋπολογισμό της τάξης των 9 εκ. ευρώ, το πρόγραμμα «FABRIC» ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2014 και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2017 ενώ σταδιακά σε αυτό θα συμμετάσχουν συνολικά 25 εταιρείες από εννέα διαφορετικές χώρες – μέλη της ΕΕ που καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα της αυτοκίνησης και του κατασκευαστικού κλάδου.
Στόχος του προγράμματος είναι να διαπιστωθεί αν η χρήση υποδομών που θα επιτρέπουν την –εν κινήσει- φόρτιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, είναι μια βιώσιμη επιλογή για την σταδιακή αύξηση της αυτονομίας τους, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα πλήρως ηλεκτροκινούμενα οχήματα έναντι των αντίστοιχων με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης ή τα αντίστοιχα με υβριδικά συστήματα κινητήρων.