ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μέσα στον Ιούλιο θα ξεκινήσει η πρώτη φάση της δημοπράτησης της νέας Γραμμής 4 του Μετρό που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2027.

Για τον Ιούλιο η Γραμμή 4

3.395 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2017)

Για την 17η Ιουλίου μετατέθηκε η δημοπράτηση της νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, ενός από τα σημαντικότερα κατασκευαστικά έργα στην Ευρώπη για το προσεχές διάστημα.

PRO.autotriti Team

Αν και δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει κάτι τέτοιο, η δημοπράτηση της νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας πήρε τελικά την πρώτη της παράταση για την 17η Ιουλίου του 2017.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο, η απόφαση για την παράταση πάρθηκε στις 9/6 μετά από αιτήματα για διάφορες διευκρινήσεις.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως το εν λόγω έργο είναι το μεγαλύτερο στην περιφέρεια Αττικής κατά τη διάρκεια της τελευταίας 30ετίας με το κόστος του να ανέρχεται στο 1,5 δις ευρώ και να υπερβαίνει αυτό της κατασκευής των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό (1992).
Αρχικά, η πρώτη φάση που αφορά στον προεπιλογή είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 30 Ιουνίου 2017 ενώ αναμένεται να είναι μακρόχρονη καθώς, σε περίπου ένα έτος από τώρα, τα σχήματα που τελικά θα προκριθούν, θα κληθούν να δώσουν αρχικά τις τεχνικές και μετέπειτα τις οικονομικές προσφορές τους.
Εφόσον όλα δρομολογηθούν με βάση το χρονοδιάγραμμα, οι εργασίες κατασκευής της νέας Γραμμής του Μετρό της Αθήνας θα ξεκινήσουν μέσα στο 2019 και θα διαρκέσουν μια 8ετία χωρίς φυσικά να συνυπολογίζουμε τυχόν καθυστερήσεις π.χ. από αρχαιολογικά ευρήματα κ.ο.κ.
Σε ότι αφορά στην χρηματοδότηση του έργου, ποσό 450 εκ. ευρώ έχει εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ενώ τα υπόλοιπα κονδύλια προέρχονται από την ΕΤΕπ, που καλύπτει για πρώτη φορά ένα μεγάλο έργο υποδομής με ποσοστό 75%.
 
Η νέα Γραμμή 4 του Μετρό με μια ματιά
Η νέα Γραμμή 4 «¶λσος Βεΐκου – Γουδή» θα εκκινεί από το ¶λσος Βεΐκου στο Γαλάτσι και θα διέρχεται από τις περιοχές Κυψέλη, Γκύζη, Εξάρχεια, Ιλίσια και Ζωγράφου, προτού καταλήξει στο Γουδή.
Το μήκος της θα ανέρχεται στα 12,0χλμ. και θα περιλαμβάνει 14 υπόγειους σταθμούς εκ των οποίων, οι 9 θα κατασκευαστούν εντός του Δήμου Αθηναίων.
Στον Σταθμό Ακαδημίας θα συνδέεται με τη Γραμμή 2, στον Σταθμό Ευαγγελισμού θα υπάρχει ανταπόκριση με τη Γραμμή 3 ενώ, στον Σταθμό Ακαδημίας θα υπάρχει συνδετήρια υπόγεια διάβαση που θα ενώνει τη νέα Γραμμή με την Γραμμή 2.
Αναλυτικά, οι 14 σταθμοί της νέας Γραμμής θα είναι οι εξής:
  • Σταθμός ¶λσος Βεΐκου (διασταύρωση Βεΐκου & Τραλλέων)
  • Σταθμός Γαλάτσι (διασταύρωση Γαλατσίου & Βεΐκου)
  • Σταθμός Κυψέλη (πλατεία Κυψέλης)
  • Σταθμός Δικαστήρια (διασταύρωση Ευελπίδων & Μουστοξύδη)
  • Σταθμός Αλεξάνδρας (διασταύρωση Αλεξάνδρας & Μουστοξύδη)
  • Σταθμός Εξάρχεια (πλατεία Εξαρχείων)
  • Σταθμός Ακαδημία (διασταύρωση Ακαδημίας & Σίνα)
  • Σταθμός Κολωνάκι (πλατεία Κολωνακίου)
  • Σταθμός Ευαγγελισμός (διασταύρωση Β. Σοφίας, Ριζάρη & Β. Κωνσταντίνου)
  • Σταθμός Καισαριανή (διασταύρωση Υμηττού & Εθν. Αντιστάσεως)
  • Σταθμός Νήαρ Ηστ (Εθν. Αντιστάσεως)
  • Σταθμός Ιλίσια (πλατεία Κύπρου)
  • Σταθμός Ζωγράφου (πλατεία Γαρδένια)
  • Σταθμός Γουδή (πλατεία Ελευθερίας)