ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Η Αγγλία δοκιμάζει ηλεκτρικά φορτηγά, η Ελλάδα «μένει» στα σαπάκια

Η Αγγλία δοκιμάζει ηλεκτρικά φορτηγά, η Ελλάδα «μένει» στα σαπάκια

2.168 Επισκέψεις στο άρθρο

- H Αγγλία χρηματοδότησε πρόγραμμα δοκιμής ηλεκτρικών φορτηγών
- Έδωσαν 20 ηλεκτρικά οχήματα σε δημόσιους φορείς, όπως το Εθνικό Σύστημα Υγείας.
- Τα ηλεκτρικά φορτηγά μπορούν να αντικαταστήσουν τα συμβατικά, ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια (500 χλμ με μία φόρτιση)
- Από την άλλη, στην Ελλάδα, έχουμε τον πιο γερασμένο στόλο (20+ ετών).

H Αγγλία χρηματοδότησε πρόγραμμα δοκιμής ηλεκτρικών φορτηγών

Το πρόγραμμα χρηματοδότησης και δοκιμής ηλεκτρικών φορτηγών ξεκίνησε από την Αγγλία με σκοπό να δοκιμάσει τα φορτηγά σε πραγματικές συνθήκες. Το πλάνο αυτό θα διαρκέσει 5 χρόνια και θα προσφέρει την ευκαιρία σε εταιρείες όπως η DAF να δουν, εκτός εργαστηρίων, πώς ανταπεξέρχονται τα οχήματά τους σε διάφορες καταστάσεις.    
 

Έδωσαν 20 ηλεκτρικά οχήματα σε δημόσιους φορείς, όπως το Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Η DAF θα βάλει άμεσα σε λειτουργία τα οχήματά της σε διάφορους φορείς. 20 DAF LF ηλεκτρικά οχήματα έχουν ήδη μπει σε λειτουργία στο Βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας και έχουν δεχθεί αρκετά θετικά σχόλια. Στους στόλους θα προστεθούν τα DAF XD, καθώς και το ηλεκτρικό τρακτέρ XF και θα πλαισιώσουν λιμάνια, επιχειρήσεις όπως το Marks and Spencers και το Βρετανικό ταχυδρομείο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Tα ηλεκτρικά φορτηγά μπορούν να αντικαταστήσουν τα συμβατικά, ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια (500 χλμ με μία φόρτιση)ήματα σε δημόσιους φορείς, όπως το Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Η εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει πως τα ηλεκτρικά φορτηγά έχουν γίνει πλέον μια αξιόλογη περίπτωση (για όποιον διαθέτει σημεία φόρτισης και κάνει ταξίδια έως 500 χιλιόμετρα. Τόσο περίπου κρατάνε οι μπαταρίες των σύγχρονων φορτηγών, ενώ με υποδομές ταχυφόρτισης, μπορούν εντός μιας ημέρας να καλύψουν έως και 1000 χιλιόμετρα ανά ημέρα.    
 

Από την άλλη, στην Ελλάδα, έχουμε τον πιο γερασμένο στόλο (20+ ετών).

Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο εξωτερικό… στην Ελλάδα εξακολουθούμε να έχουμε τον πιο γέρικο στόλο επαγγελματικών, ο οποίος, αν ήταν άνθρωπος θα μπορούσε μέχρι και να… ψηφίζει! Ο μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών οχημάτων στην χώρα μας ξεπερνά τα 20 έτη, κρατώντας μια αρνητική πρωτιά στην Ευρώπη, η οποία έχει μέσο όρο ηλικίας τα 12 έτη.

Στα φορτηγά μάλιστα ή κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη, καθώς η Ευρώπη έχει μέσο όρο τα 14,2 έτη και η Ελλάδα επιδεικνύει μια επίδοση της τάξης των 22,7 ετών!