Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
«Γηροκομείο» ο στόλος επαγγελματικών στην Ελλάδα

«Γηροκομείο» ο στόλος επαγγελματικών στην Ελλάδα

  • «Γηροκομείο» ο στόλος επαγγελματικών στην Ελλάδα
  • «Γηροκομείο» ο στόλος επαγγελματικών στην Ελλάδα

«Γηροκομείο» ο στόλος επαγγελματικών στην Ελλάδα

60.533 Επισκέψεις στο άρθρο

Ο μέσος όρος ηλικίας των επαγγελματικών (και όχι μόνο) οχημάτων στην Ελλάδα θα μπορούσε να… ψηφίζει ήδη(!) καθώς είναι μακράν ο γηραιότερος και σημαντικά πάνω από τα αντίστοιχα δεδομένα που ισχύουν στην ΕΕ.

Έχουμε από τα περισσότερα και πιο παλιά επαγγελματικά ανά 1.000 κατοίκους στην ΕΕ!

 

  • Μέσος όρος ηλικίας επαγγελματικών στην Ελλάδα τα 20,8 έτη!
  • Αυξάνεται διαρκώς ο μ.ο. και στην ΕΕ (πλέον στα 13 έτη)
  • 10+ έτη η ηλικία του 92,1% των Vans και του 98,4% των φορτηγών στην Ελλάδα
  • Από τις χώρες με τα περισσότερα επαγγελματικά/1.000 κατοίκους η Ελλάδα (112 οχήματα)
 
Πολλά και σημαντικοί και σημαντικοί είναι οι προβληματισμοί που προκύπτουν από μια λεπτομερέστερη ανάλυση των δεδομένων που ισχύουν αναφορικά με την ηλικία του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων στην Ελλάδα, ειδικά σε ότι αφορά στα επαγγελματικά όλων των τύπων, σε σχέση με τα αντίστοιχα της ΕΕ.
 
Για να μην μακρηγορούμε, είναι σαφές πως υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα όταν ο μέσος όρος ηλικίας του συνόλου των οχημάτων στη Ελλάδα (εκτός των μοτοσικλετών), ανέρχεται στα 19,9 έτη, ενώ στην Ευρώπη ορίζεται στα 12,7 έτη.
 
Αντίστοιχα, μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα σε ότι αφορά στον στόλο των επαγγελματικών οχημάτων όλων των τύπων (ελαφρών, φορτηγών και λεωφορείων). Στην Ελλάδα ο μ.ό. ηλικίας τους ανέρχεται στα 20,8 έτη ενώ στην ΕΕ βρίσκεται στα 13 έτη!
 

Σελίδα 2Διπλάσια επαγγελματικά ανά 1.000 κατοίκους από τη Γερμανία
Σελίδα 3Πόσα είναι τα οχήματα που κυκλοφορούν στην ΕΕ και στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή
Σελίδα 4Σημαντικά άνω του μέσου όρου η ηλικία των ελαφρών επαγγελματικών στην Ελλάδα
Σελίδα 5 «Υπερήλικα» τα φορτηγά στην Ελλάδα
Σελίδα 6Μόνο η Ρουμανία με με μεγαλύτερο μ.ο. ηλικίας λεωφορείων από την Ελλάδα!
Σελίδα 7Κατά πόσο η ηλικία των οχημάτων επηρεάζει την οδική ασφάλεια