ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η DAF ζητά υποψήφιους σχεδιαστές για το εσωτερικό της καμπίνας της!

8.277 Επισκέψεις στο άρθρο
Η DAF ζητά υποψήφιους σχεδιαστές για το εσωτερικό της καμπίνας της!

Η DAF ζητά υποψήφιους σχεδιαστές για το εσωτερικό της καμπίνας της!

  • Η DAF ζητά υποψήφιους σχεδιαστές για το εσωτερικό της καμπίνας της!
  • Η DAF ζητά υποψήφιους σχεδιαστές για το εσωτερικό της καμπίνας της!

- Για ιδέες σε σχέδια & προτάσεις σχεδιασμού, ψάχνουν οι Ολλανδοί
- Περιθώριο συμμετοχής μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου
- Μια επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, το μεγάλο βραβείο

Για ιδέες σε σχέδια & προτάσεις σχεδιασμού, ψάχνουν οι Ολλανδοί

Στην DAF Trucks δε μοιάζουν να επαναπαύονται στις επιτυχίες των τελευταίων ετών, επιδιώκοντας να ανεβάσουν και άλλο τον πήχυ των επιτυχιών τους.
Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως μιλάμε για την εταιρεία που με το λανσάρισμα των μοντέλων XF, XG και XG+, έθεσε νέα πρότυπα στον κλάδο των φορτηγών, όντας ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποίησε τους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες μήκους για να κάνει τα οχήματα πιο αεροδυναμικά στο μπροστινό μέρος, εξασφαλίζοντας παράλληλα πολύτιμο χώρο για τους οδηγούς.
Το αποτέλεσμα; Η ολλανδική εταιρεία κατέκτησε πολυάριθμα βραβεία, με τον περίφημο τίτλο του «Φορτηγού της Χρονιάς» να καταλήγει στα γραφεία της τόσο το 2022 με τα XF, XG και XG+, όσο και το 2023 με το XD.
Ωστόσο η επόμενη έμπνευση είναι ακόμα πιο… ιδιαίτερη. Αυτό γιατί η DAF Trucks, σε συνεργασία με το έντυπο FERNFAHRER, καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να συμμετάσχει σε έναν ξεχωριστό διαγωνισμό, μέσα από την αποστολή ιδεών, σχεδίων και προτάσεων σχεδιασμού αναφορικά με την καμπίνα των φορτηγών, για να γίνει ακόμα πιο άνετη η καθημερινότητα των οδηγών. Ένα παράδειγμα μάλιστα το δίνει η ίδια η ολλανδική εταιρεία θέτοντας το ερώτημα «πώς θα μπορούσε να είναι η ήδη πλούσια καμπίνα των 12,5 κυβικών μέτρων του XG+ στο μέλλον;».
Όσο για τους περιορισμούς, αυτοί συνοψίζονται στον εξής… ένα: τα σχέδια πρέπει να επικεντρώνονται μόνο στο εσωτερικό της καμπίνας, δίχως να περιλαμβάνουν κάποιο νέο σχέδιο καμπίνας. Καταλήγοντας, στην DAF δεσμεύονται πως ο σχεδιασμός θα μπορούσε ακόμα και να ενταχθεί στην ανάπτυξη πραγματικών φορτηγών της εταιρείας! 
 

Συνέχεια του άρθρου >>>