Πρόκειται για ένα συμβολικού περιεχομένου μήνυμα που αναδεικνύει τη δύναμη της εργασίας.
«Πρωταγωνιστούν» τα Vans: Ducato, Scudo & Doblo.
Το story…
Η καμπάνια υποστηρίζεται από μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιλαμβάνει βίντεο, έντυπο & ψηφιακό περιεχόμενο.
PRO.autotriti Team
Πρόκειται για ένα συμβολικού περιεχομένου μήνυμα που αναδεικνύει τη δύναμη της εργασίας
Τη νέα της καμπάνια επικοινωνίας παρουσίασε πρόσφατα η Fiat Professional, με το περιεχόμενο του φιλμ «The Ant» να αφορά σε μια συμβολική αφήγηση που μετατρέπει ένα στοιχείο της φύσης - το μυρμήγκι - σε εκπρόσωπο των βασικών αξιών της μάρκας. Δηλαδή της δύναμης, της αντοχής και της αποφασιστικότητας.
Το όλο εγχείρημα μάλιστα ολοκληρώνεται με ένα παρασκηνιακό βίντεο «Making Of», αλλά και αποκλειστικό περιεχόμενο από τα γυρίσματα, προσφέροντας έτσι μια εσωτερική ματιά στην παραγωγή και στην ομαδική εργασία που έφερε στη ζωή την αφήγηση, τα οπτικά εφέ και τη μουσική σε ένα συνεκτικό έργο.
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τη σκηνοθεσία του project, αξίζει να αναφερθεί εδώ πως την ανέλαβε ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης, Martin Werner, με την καμπάνια να περιλαμβάνει ένα φιλμ 45 δευτερολέπτων & τρια σποτ 30 δευτερολέπτων, αφιερωμένα στα μοντέλα Ducato, Scudo και Doblo.
Ο στόχος; Να δημιουργηθεί μια οπτική ιστορία όπου η φυσική μεταφορά του μυρμηγκιού και οι εξαιρετικές του δυνατότητες το καθιστούν το τέλειο alter ego των επαγγελματικών οχημάτων FIAT - αλλά και των ανθρώπων που τα οδηγούν καθημερινά.
Το story…
Όσον αφορά στην υπόθεση αυτή καθαυτή, τώρα, η ταινία, διαδραματίζεται σε ένα αστικό εργοτάξιο και ξεκινά με μια συνάντηση ανάμεσα σε ένα μυρμήγκι (σ.σ. το παγκόσμιο σύμβολο εργατικότητας κοινώς) και ένα Ducato εν δράσει.
Από εκείνη τη στιγμή, λοιπόν, ξεδιπλώνεται μια ζωντανή οπτική και αφηγηματική αλληλεπίδραση, συνυφαίνοντας τον φυσικό και τον μηχανικό κόσμο, με το κοινό - ύστερα από διάφορες δυναμικές σεκάνς - να γίνεται μάρτυρας ενός αλληγορικού παραλληλισμού, στο πλαίσιο του οποίου το μυρμήγκι αποδεικνύει πως δεν είναι πλέον απλώς ένα έντομο, αλλά ένα σύμβολο επιχειρησιακής ευφυΐας και προσαρμοστικότητας.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιλαμβάνει βίντεο, έντυπο & ψηφιακό περιεχόμενο
Καταλήγοντας, η ταινία μεταδίδει ένα σαφές & ισχυρό μήνυμα, με τη ρήση «Natural Born Worker» στο τέλος να δίνει το στίγμα της γιορτής της εργασίας, που αποτελείται από μικρές καθημερινές δραστηριότητες, που οδηγούν σε εξαιρετικά επιτεύγματα.
Στο επίκεντρο της όλης εμπειρίας δε, ξεχωρίζουν η παρουσίαση ενός ακυκλοφόρητου ενεργητικού soundtrack (σ.σ. του «I Gotta Work») που το ερμήνευσε ειδικά για τις ανάγκες της συγκεκριμένης καμπάνιας ο διεθνής μουσικός αστέρας Shaggy, αλλά και η σκηνοθεσία του Martin Werner, ο οποίος είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Fiat για το εμβληματικό σποτ «The Driver» με το ηλεκτροκίνητο Fiat 500e.
Μη λησμονούμε εξάλλου πως η ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης της Fiat Professional πάνω στο εν λόγω πόνημα για τον απαιτητικό κόσμο των επαγγελματικών οχημάτων καλύπτει όλους τους τομείς: από βίντεο, μέχρι έντυπο & ψηφιακό περιεχόμενο...