Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Renault δείχνει τις γραμμές του νέου Master

Η Renault δείχνει τις γραμμές του νέου Master

5.504 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2023)

- Με 150 χιλιόμετρα την ημέρα θα γλιτώνεις περί τα 1400 ευρώ σε πετρέλαιο κάθε χρόνο!
- Θα έχει καλύτερη κατανάλωση και σαν ηλεκτρικό, με 21% καλύτερη εξοικονόμηση μπαταρίας!
- Και όλα αυτά χάρη στον σχεδιασμό του, ο οποίος κόβει τον αέρα με την μικρότερη αντίσταση.
- Θα το δούμε για πρώτη φορά στις 21 Νοεμβρίου.

Θα το δούμε για πρώτη φορά στις 21 Νοεμβρίου.

Το Renault Master έχει πουλήσει περί τα 3 εκατομμύρια οχήματα από το ντεμπούτο του, το 1980. 43 χρόνια μετά, στις 21 Νοεμβρίου 2023, το νέο Master θα παρουσιαστεί στο Solutrans Motor Show, στην Λυών της Γαλλίας.
 
Θα είναι η νέα, πιο αποδοτική γενιά του Master, η οποία θα διαθέτει αεροδυναμικό σχεδιασμό τύπου «Aerovan», ο οποίος «κόβει» τον αέρα καθαρά, με μικρή αντίσταση. Η Renault έχει δείξει μέχρι στιγμής μόνο την σιλουέτα του Van, ωστόσο μπορούμε να εντοπίσουμε ότι το παρμπρίζ είναι πιο κάθετο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ οι γραμμές της οροφής «κόβει» ελαφρώς προς τα πίσω.
 
Σε συνδυασμό με ένα νέο σύστημα φρένων, το νέο Renault Master θα ρίξει την μέση κατανάλωση κατά 1,5 λίτρα/100 χλμ. Μπορεί να μην ακούγονται πολλά, αλλά με 150 χιλιόμετρα καθημερινά και με την τιμή του πετρελαίου σταθερή στα 1,8 ευρώ (μέσος όρος σήμερα), ο οδηγός εξοικονομεί περί τα 1400 ευρώ σε πετρέλαιο κάθε χρόνο! Στις ηλεκτρικές εκδόσεις, η Renault μιλάει για μείωση ενέργειας έως και 21%.

Δεν ξέρουμε ακριβώς πώς μεταφράζεται αυτό για το Master E-Tech. Αν σκεφτούμε όμως ότι το τωρινό μοντέλο καλύπτει κάτι λίγο περισσότερο από 200 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ενώ ο ανταγωνισμός είναι σταθερά πάνω από τα 300 χιλιόμετρα, περιμένουμε να δούμε βελτιώσεις στην νέα γενιά.
 
Είναι πολύ πιθανό να δούμε πληθώρα μπαταριών, όπως στο Fiat e-Ducato και το Mercedes eSprinter. To τελευταίο προσφέρεται με μπαταρίες 56, 81 και 113 kWh, ικανές για αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα, ενώ φορτίζει με ταχυφόρτιση 115 kWh. Συγκριτικά, το τωρινό Master E-Tech έχει μπαταρία 52 kWh και φορτίζει σε μόλις 22kWh.
 
Αναμένουμε επίσης να δούμε ένα ανανεωμένο Renault Trafic, με την Renault να υπόσχεται ότι θα υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες σύντομα. Ως τότε… υπομονή.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »