Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Scania δοκιμάζει εναλλακτικούς τρόπους φόρτισης ηλεκτρικών φορτηγών

Η Scania δοκιμάζει εναλλακτικούς τρόπους φόρτισης ηλεκτρικών φορτηγών

11.562 Επισκέψεις στο άρθρο

- Η Scania εξοπλίζει φορτηγά με παντογράφους (το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιούν τα τρόλεϊ) για να φορτίζουν εν κινήσει.
- Τα φορτηγά θα κινούνται σε ειδικούς ηλεκτρικούς δρόμους, οι οποίοι θα αυξάνουν την αυτονομία τους
- Υπάρχουν ήδη 3 τέτοιοι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία, από το 2019
- Η τεχνολογία υπόσχεται να μειώσει τον περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο των μεταφορών.

Η Scania εξοπλίζει φορτηγά με παντογράφους (το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιούν τα τρόλεϊ) για να φορτίζουν εν κινήσει.

Ο παντογράφος είναι μια συγκεκριμένη διάταξη που τοποθετείται στην οροφή ενός ηλεκτρικού τρένου, τραμ ή ηλεκτρικού λεωφορείου. Στόχος είναι να συλλέγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω της επαφής με εναέρια καλώδια. Η Scania επέλεξε να τοποθετήσει παντογράφους στα φορτηγά της τα οποία χρησιμοποιεί δοκιμαστικά για τα ηλεκτροκίνητα οδικά συστήματα (ERS) στη Γερμανία. Μάλιστα παρέδωσε τα δύο τελευταία από τα 22 συνολικά φορτηγά που είναι εξοπλισμένα με παντογράφο και χρησιμοποιούνται στις δοκιμές.
Ο παντογράφος είναι μια συγκεκριμένη διάταξη που τοποθετείται στην οροφή ενός ηλεκτρικού τρένου, τραμ ή ηλεκτρικού λεωφορείου. Στόχος είναι να συλλέγει ηλεκτρική ενέργεια μέσω της επαφής με εναέρια καλώδια. Η Scania επέλεξε να τοποθετήσει παντογράφους στα φορτηγά της τα οποία χρησιμοποιεί δοκιμαστικά για τα ηλεκτροκίνητα οδικά συστήματα (ERS) στη Γερμανία. Μάλιστα παρέδωσε τα δύο τελευταία από τα 22 συνολικά φορτηγά που είναι εξοπλισμένα με παντογράφο και χρησιμοποιούνται στις δοκιμές.

Τα φορτηγά θα κινούνται σε ειδικούς ηλεκτρικούς δρόμους, οι οποίοι θα αυξάνουν την αυτονομία τους

Σε δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία, ο ηλεκτρικός δρόμος είναι μια εναλλακτική λύση που προσφέρει αποτελεσματική φόρτιση κατά τη διαδρομή απευθείας από το ηλεκτρικό δίκτυο στο όχημα. Η τεχνολογία επιτρέπει στα ηλεκτροκίνητα φορτηγά να λειτουργούν για περισσότερες ώρες σε αποστολές μεταφοράς.
 
Τον Νοέμβριο του 2023, η DHL παρέλαβε το φορτηγό της DAF μετά την υπογραφή συμφωνίας για τη μίσθωσή του μέχρι τον Δεκέμβριο του 2024. Το φορτηγό θα κάνει διαδρομές μεταξύ Reinfeld και Lübeck και σύμφωνα με πληροφορίες θα διανύει περισσότερα από 80 χιλιόμετρα καθημερινά μεταφέροντας επιστολές και δέματα σε τρία διαφορετικά κέντρα διανομής στο Αμβούργο και το Lübeck. Η DHL συμμετέχει μαζί με άλλους μεγάλους οργανισμούς όπως η Merck, η Contargo και η Meyer Logistics στο αποκλειστικό έργο που περιλαμβάνει την τεχνολογία ERS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Υπάρχουν ήδη 3 τέτοιοι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία, από το 2019

Επί του παρόντος, βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις δοκιμαστικές διαδρομές σε αυτοκινητοδρόμους  με φορτηγά εξοπλισμένα με παντογράφο:
1η δοκιμή: Το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου A5 με εναέρια καλώδια φόρτισης, ξεκινάει από τη Hessen προς τις κατευθύνσεις του Ντάρμσταντ και της Φρανκφούρτης. Μια επέκταση επτά χιλιομέτρων άνοιξε για την κυκλοφορία τον Μάιο του 2023.
2η δοκιμή: Στα τέλη του 2019 άνοιξε ένα επιπλέον τμήμα ηλεκτροδοτούμενου δρόμου κοντά στο Lübeck στο Schleswig-Holstein (A1), όπου δοκιμάζονται επί του παρόντος πέντε φορτηγά Scania.
3η δοκιμή: Η τρίτη δοκιμή ξεκίνησε το 2021 στη Βάδη-Βυρτεμβέργη (B462).

Η τεχνολογία υπόσχεται να μειώσει τον περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο των μεταφορών.

Το αποτέλεσμα αυτών των μεθόδων λειτουργίας φορτηγών είναι ότι εξοικονομείται ενέργεια από την μπαταρία, ενώ είναι φιλικότερη προς το περιβάλλον με πιο αθόρυβα οχήματα και χωρίς εκπομπές καυσαερίων (CO2).