Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!

183.682 Επισκέψεις στο άρθρο
Από της πόλης τα στενά μέχρι τους αυτοκινητόδρομους εντός και εκτός συνόρων, δείτε ποιές επιλογές έχετε σε ελαφρά, μεσαία και βαρέα φορτηγά.

Από της πόλης τα στενά μέχρι τους αυτοκινητόδρομους εντός και εκτός συνόρων, δείτε ποιές επιλογές έχετε σε ελαφρά, μεσαία και βαρέα φορτηγά.

Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!

Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!

  • Από της πόλης τα στενά μέχρι τους αυτοκινητόδρομους εντός και εκτός συνόρων, δείτε ποιές επιλογές έχετε σε ελαφρά, μεσαία και βαρέα φορτηγά.
  • Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
  • Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!

Μάθετε τις εξελίξεις που διαμορφώνουν τον κλάδο των Μεταφορών και βρείτε όλα τα Ελαφρά, Μεσαία και Βαρέα Φορτηγά -πετρελαιοκίνητα και ηλεκτρικά- που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα.

MEGA ΑΦΙΕΡΩΜΑ: όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!

  • Ελαφρά φορτηγά για διανομές & αστικά logistics
  • Μεσαία φορτηγά για περιφερειακές & εθνικές μεταφορές
  • Βαρέα φορτηγά για υψηλά φορτία & διεθνείς μεταφορές
  • Όλες οι εξελίξεις – ο ρόλος της ηλεκτροκίνησης
 
Το αντικείμενο και το πεδίο δράσης της κάθε εταιρείας, είναι αυτό που ορίζει το είδος των επαγγελματικών οχημάτων που θα συνθέτουν τον στόλο της. Αν δραστηριοποιείται σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον, πιθανότατα θα επιλέγει ελαφριά ή μεσαία φορτηγά, καθώς αυτά της προσφέρουν ευχρηστία εντός πόλεως, την ίδια στιγμή που κρατούν το λειτουργικό κόστος χαμηλά.
 
Αν πάλι, η εταιρεία χρειάζεται να μεταφέρει μεγαλύτερα φορτία ή αν πραγματοποιεί μακρύτερα δρομολόγια, εντός ή εκτός χώρας, τα βαρέα φορτηγά αποτελούν μονόδρομο. Η επιλογή σε αυτές τις περιπτώσεις έχει να κάνει με τη μάρκα, το μοντέλο και του είδος του οχήματος, καθώς μπορεί να προτιμηθεί ο συνδυασμός τράκτορα – επικαθήμενου τρέιλερ ή φορτηγού με συρόμενο τρέιλερ.
 
Σε κάθε περίπτωση, βασική παράμετρος στην τελική επιλογή δεν μπορεί να είναι άλλη από το κόστος. Και όταν λέμε κόστος δεν εννοούμε μόνο την τιμή αγοράς, αλλά και τo πόσα χρήματα συνεπάγεται η χρήση του κάθε οχήματος σε όλο τον κύκλο ζωής του, αυτό δηλαδή που συνηθίζουμε να αποκαλούμε «Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας» ή πιο σύντομα «TCO» (Total Cost of Ownership).

Οι νέες συνθήκες της αγοράς

Ωστόσο, οι νέες συνθήκες στη διεθνή αγορά διαμορφώνουν ένα πλαίσιο που επηρεάζει την επαγγελματική (και όχι μόνο) ζωή του καθενός, με το «χτύπημα» που δέχεται τελευταία με πρωτόγνωρη ένταση ο κάθε επιχειρηματίας, να έχει να κάνει με την ακρίβεια των καυσίμων, γεγονός που αυξάνει σημαντικά το μεταφορικό κόστος και κατά συνέπεια τα συνολικά μηνιαία έξοδα της εταιρείας.
 
Σε αυτό έρχεται να προστεθεί η αναστάτωση που επικρατεί στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς οι ελλείψεις σε πρώτες ύλες έχουν επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις των νέων μοντέλων, καθυστερήσεις που μπορούν να φτάσουν ακόμα και στον έναν χρόνο. Το γεγονός αυτό έχει «εκμεταλλευθεί» δεόντως η αγορά μεταχειρισμένων οχημάτων, οι τιμές των οποίων έχουν πάρει την… ανηφόρα.

Η ανάγκη για εξοικονόμηση χρημάτων

Τα παραπάνω έχουν καταστήσει επιτακτικότερη από ποτέ την ανάγκη για την εξοικονόμηση χρημάτων, με τους επαγγελματίες να θέτουν ως πρώτη προτεραιότητα την οικονομία (saving money), που δημιουργεί ασφάλεια στον επαγγελματία και στην επιχείρηση και παράλληλα προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης με σωστή διαχείριση του πλεονάσματος της οικονομίας που θα πετύχει με σωστές επιλογές στην χρήση των υπηρεσιών που του παρέχονται στην ελληνική αγορά από PRO specialists που ξέρουν και μπορούν!
 
Ένα σύγχρονο εργαλείο σε αυτή την κατεύθυνση αποτελεί δίχως αμφιβολία η λύση της μακροχρόνιας μίσθωσης, μια επιλογή που κερδίζει συνεχώς έδαφος έναντι της παραδοσιακής αγοράς, καθώς απαλλάσσει τον επιχειρηματία από άγχη και βάρη, δίνοντάς του τη δυνατότητα να εντάξει στο δυναμικό της επιχείρησής του ένα σύγχρονο «εργαλείο», με μοναδική υποχρέωση την πληρωμή ενός μηνιαίου μισθώματος και του κόστους του καυσίμου. Σημειώνεται, πως το leasing πλέον έχει κυριαρχήσει σε τέτοιο βαθμό, που δίνονται οι επιλογές μίσθωσης από ένα mini-vanette έως ένα βαρύ φορτηγό.

Τα φορτηγά στη νέα εποχή

Η ανάγκη για οικονομία του κάθε επαγγελματία, αλλά και οι απαιτήσεις της Ε.Ε. για ένα καθαρό περιβάλλον, έχουν οδηγήσει στη δημιουργία νέων φορτηγών που φέρουν σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου, οι οποίοι καίνε σημαντικά λιγότερα καύσιμα από ότι στο πρόσφατο παρελθόν. Παράλληλα, συνεχώς πληθαίνουν τα οχήματα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα (φυσικό αέριο, βιοντίζελ και υγραέριο), τα οποίο έχουν ακόμα χαμηλότερο λειτουργικό κόστος, ενώ εκπέμπουν λιγότερους ρύπους.
 
Φυσικά την κορυφή του παγόβουνου αποτελεί η ηλεκτροκίνηση, με τα επαγγελματικά οχήματα που φορτίζουν τις μπαταρίες τους στην πρίζα και κινούνται σχεδόν αθόρυβα και κυρίως δίχως εκπομπές, συνεχώς πληθαίνουν. Και όταν πριν από λίγα μόλις χρόνια μιλάγαμε για 1-2 ελαφρά φορτηγά, πλέον οι επιλογές επεκτείνονται και στο προσεχές διάστημα θα έχουμε σχεδόν όλα τα βαρέα φορτηγά σε εκδόσεις μηδενικών ρύπων. Μάλιστα, οι εξελίξεις δεν σταματούν εδώ, καθώς πέραν των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEVs), εξελίσσονται πυρετωδώς και τα ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου, τα οποία καίνε υδρογόνο, ανεφοδιάζονται σε λίγα λεπτά και προσφέρουν υψηλότερες αυτονομίες κίνησης.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2 BYD ETM6
Σελίδα 3Fuso Canter
Σελίδα 4Fuso eCanter
Σελίδα 5Iveco Eurocargo
Σελίδα 6Iveco S-Way
Σελίδα 7Iveco T-Way
Σελίδα 8Iveco X-Way
Σελίδα 9MAN TGL
Σελίδα 10MAN TGM
Σελίδα 11MAN TGS
Σελίδα 12MAN TGX
Σελίδα 13Mercedes-Benz Atego
Σελίδα 14Mercedes-Benz Arocs
Σελίδα 15Mercedes-Benz Econic
Σελίδα 16Mercedes-Benz eEconic
Σελίδα 17Mercedes-Benz Actros
Σελίδα 18Mercedes-Benz eActros 300/400
Σελίδα 19Mercedes-Benz eActros 600
Σελίδα 20Volvo FL
Σελίδα 21Volvo FL Electric
Σελίδα 22Volvo FE
Σελίδα 23Volvo FE Electric
Σελίδα 24Volvo FM
Σελίδα 25Volvo FM Electric
Σελίδα 26Volvo FM Electric Low Entry
Σελίδα 27Volvo FMX
Σελίδα 28Volvo FMX Electric
Σελίδα 29Volvo FH & FH16
Σελίδα 30Volvo FH Electric