ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η Solaris θα συμμετάσχει σε ένα ερευνητικό πρόγραμμα εξέλιξης νέων τρόπων φόρτισης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων –εν κινήσει- μέσω του οδοστρώματος.

Η Solaris σε ηλεκτρικά «μονοπάτια»!

10.569 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2019)

Συμμετέχοντας στο ερευνητικό πρόγραμμα «EVolution Road», η Solaris αναλαμβάνει να εξελίξει ένα νέο σύστημα φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσω του οδικού δικτύου. Διαβάστε περισσότερα.

Η θυγατρική της Solaris Bus & Coach για την αγορά της Σουηδίας, Solaris Sverige AB, αναμένεται να συμμετάσχει σε ένα ερευνητικό πρόγραμμα με την ονομασία «EVolution Road» που αφορά στην εξέλιξη ενός νέου συστήματος υποδομών που επιτρέπει στο οδικό δίκτυο τον εντοπισμό και τη φόρτιση ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του.
Το εν λόγω πρόγραμμα ουσιαστικά αφορά την εξέλιξη ενός αυτόματου συστήματος εντοπισμού και ταχείας φόρτισης διαφόρων τύπων οχημάτων, τόσο κατά τη διάρκεια του δρομολογίου τους (εν κινήσει) όσο και εν στάση.
Οι ερευνητικοί φορείς και οι εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα θα επικεντρώσουν τις προσπάθειες τους στην πόλη Lund (Σουηδία) όπου θα δημιουργεί ένα ειδικό τμήμα στον αυτοκινητόδρομο (μήκους 1 χλμ.) με ειδικές ράγες επί του οδοστρώματος.
Η συμμετοχή της Solaris εστιάζεται στην προμήθεια ενός ειδικά διαμορφωμένου τρόλεϊ που θα μπορεί να φορτίζει μέσω ενός ειδικού παντογράφου που θα έρχεται σε επαφή με τις εν λόγω ράγες του οδοστρώματος.
Η κατασκευή των υποδομών υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει μέσα στο 1ο 4μηνο του 2020 ενώ η συνολική διάρκεια του προγράμματος θα είναι 3ετής, με προϋπολογισμό 9 εκ. ευρώ.
Χάρη σε ένα ειδικό σύστημα τηλεματικής και ειδικούς αισθητήρες, ο… δρόμος θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει πότε κινείται σε αυτόν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα προκειμένου να ενεργοποιήσει τις ράγες φόρτισης του. Ωστόσο, η παροχή φορτίου ηλεκτρισμού στα σημεία φόρτισης, τόσο εμπρός όσο και πίσω από το όχημα, θα απενεργοποιείται αυτόματα, προκειμένου το σύστημα να είναι ασφαλές για τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, καθιστώντας π.χ. κατάλληλο για χρήση και εντός του αστικού ιστού. Παράλληλα, η απουσία υπέργειων υποδομών (κολώνες, πυλώνες, καλωδιώσεις κ.ά.) δεν απαιτεί την σημαντική τροποποίηση των υπαρχουσών υποδομών εντός της πόλης και δεν εγκυμονεί κινδύνους –θεωρητικά- για τη δημόσια υγεία.