Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up

Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up

Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up

Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up

Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up

  • Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up
  • Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up
  • Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up
  • Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up
  • Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up

Η Toyota στηρίζει το υδρογόνο για το νέο Hilux Pick-Up

4.527 Επισκέψεις στο άρθρο

- Μέσα στο 2023 είδαμε μια έκδοση υδρογόνου για το Hilux επόμενης γενιάς
- Το υδρογόνο μπορεί να κάνει πιο ελαφριά τα οχήματα, με μεγαλύτερη αυτονομία (σε σχέση με τα ηλεκτρικά)
- Κέρδισε τις εντυπώσεις του αγγλικού περιοδικού WhatVan που του απένειμε βραβείο επιλογής συντακτών.

Μέσα στο 2023 είδαμε μια έκδοση υδρογόνου για το Hilux επόμενης γενιάς

Το Hilux είναι ένα από τα πιο δημοφιλή Pick-Up της αγοράς, έχοντας μια πλούσια ιστορία η οποία εκτείνεται ως τον Μάρτιο του 1968. Εκτοτε έχει χτίσει τον δικό του «θρύλο», ως το Pick-Up που «δε σπάει, δε χαλάει και τα πάντα κουβαλάει» και διατίθεται, εντός ελαχίστων εξαιρέσεων, σε όλο τον κόσμο. 
 
Μέσα στον Σεπτέμβριο του 2023 η Toyota ανακοίνωσε πως έχει κατασκευάσει την πρώτη έκδοση του Hilux με ηλεκτρικό κινητήρα και κυψέλες υδρογόνου. Τα αποκαλυπτήριά του ήταν μια περαιτέρω επίδειξη πως η Toyota επενδύει σε πολλά και διαφορετικά κινητήρια σύνολα, ώστε να ανταποκρίνεται στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών της σε όλες της αγορές του πλανήτη.  

Το υδρογόνο μπορεί να κάνει πιο ελαφριά τα οχήματα, με μεγαλύτερη αυτονομία (σε σχέση με τα ηλεκτρικά)

Το νέο σύστημα κίνησης χρησιμοποιεί βασικά στοιχεία από το υδρογονοκίνητο Toyota Mirai, το οποίο έχει αποδείξει την αξιοπιστία του μετά από σχεδόν 10 χρόνια συνεχούς εμπορικής παραγωγής. Όταν κινείται, το υδρογονοκίνητο Hilux δεν παράγει εκπομπές ρύπων από την εξάτμιση αλλά καθαρό νερό, μόνο.

Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές καυσίμου υψηλής πίεσης, δίνοντας στο πρωτότυπο Hilux αυτονομία άνω των 600 km – σημαντικά μεγαλύτερη από ό,τι θα μπορούσε να επιτευχθεί με ένα ηλεκτρικό σύνολο με μπαταρία. Η μπαταρία του συστήματος, η οποία αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τις κυψέλες, είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος, ώστε οι επιβάτες να επωφελούνται από περισσότερους χώρους.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Κέρδισε τις εντυπώσεις του αγγλικού περιοδικού WhatVan που του απένειμε βραβείο επιλογής συντακτών.

Ο James Dallas, συντάκτης του WhatVan δήλωσε σχετικά: «Το υδρογόνο θα μπορούσε να έχει τον χώρο του ως το καύσιμο του μέλλοντος για τα φορτηγά Pick-Up. Η Toyota έχει αναπτύξει ένα πρωτότυπο φορτηγό Hilux με κυψέλες καυσίμου στο εργοστάσιό της στο Burnaston του Derbyshire, γεγονός που το καθιστά άξιο νικητή του βραβείου Editors Choice Award.»