Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

  • Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC
  • Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC
  • Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC
  • Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC
  • Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC
  • Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

Με το Hilux θα τρέξει η Toyota σε Dakar και W2RC

4.511 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2023)

- Το νέο αγωνιστικό της Toyota βασίζεται στο σκληροτράχηλο Pick-Up, Hilux
- Oλοκλήρωσε 30.000 χιλιόμετρα δοκιμών αντοχής.
- Θα λειτουργεί με βιοκαύσιμο, για έως και 70% μείωση των ρύπων στην ατμόσφαιρα.
- Θα το δούμε σύντομα, στις 5 Ιανουαρίου, στο Ράλι Dakar 2024.

Το νέο αγωνιστικό της Toyota βασίζεται στο σκληροτράχηλο Pick-Up, Hilux

Το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, η Gazoo Racing, θα χρησιμοποιήσει για τους αγώνες του 2024 το GR DKR Hilux EVO T1U. Από το όνομα (EVO) καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για μια εξέλιξη του προηγούμενου αγωνιστικού της Toyota, για το 2023, με αναβαθμίσεις για βελτίωση της απόδοσης. Βασίζεται στο σκληροτράχηλο Pick-Up της εταιρείας, το Hilux, όμως στην πραγματικότητα πολλά από τα εξαρτήματα έχουν τροποποιηθεί για να μπορούν να αντέξουν τις απαιτητικές συνθήκες του Dakar και του W2RC.
 

Ολοκλήρωσε 30.000 χιλιόμετρα δοκιμών αντοχής.

Αυτές οι τροποποιήσεις δεν έγιναν στην τύχη. Η Toyota ολοκλήρωσε περίπου 30.000 χιλιόμετρα, στα οποία δοκίμασαν τα εξαρτήματα, ζορίζοντάς τα σε πραγματικές, αγωνιστικές συνθήκες. Στόχος ήταν η βελτίωση της ποιότητας και της ανθεκτικότητας των νέων εξαρτημάτων και, ως αποτέλεσμα, την βελτίωση των πιθανοτήτων τερματισμού.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Θα λειτουργεί με βιοκαύσιμο, για έως και 70% μείωση των ρύπων στην ατμόσφαιρα.

Η σημαντικότερη εξέλιξη όμως για το νέο αγωνιστικό Hilux EVO είναι η χρήση βιώσιμων καυσίμων στο νέο αγωνιστικό. Η Toyota Gazoo Racing Dakar Team συνεργάστηκε με την Repsol, η οποία θα προμηθεύει καύσιμα στην ομάδα με 70% ανανεώσιμα συστατικά. Με αυτόν τον τρόπο, η Toyota θα μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα των αγωνιστικών της οχημάτων κατά 70% σε σύγκριση με την απλή βενζίνη.
 
Η χρήση αυτών των βιώσιμων καυσίμων σε αγωνιστικές συνθήκες θα δοκιμάσει και τις αντοχές του καυσίμου σε ακραίες συνθήκες, ζέστης ή κρύου. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να δοκιμαστεί επομένως και η δυνατότητά του να αντικαταστήσει εν τέλει και τα ορυκτά καύσιμα, σε όλα τα αυτοκίνητα.
 

Θα το δούμε σύντομα, στις 5 Ιανουαρίου, στο Ράλι Dakar 2024.

Το ντεμπούτο του νέου αγωνιστικού της Toyota θα γίνει στο Ράλι Dakar, στις 5 Ιανουαρίου 2024. Η ίδια πλατφόρμα θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο W2RC, στο Abu Dhabi (25 Φεβρουαρίου-2 Μαρτίου), στην Πορτογαλία (2-7 Απριλίου), στην Αργεντινή (2-8 Ιουνίου και στο Ράλι του Μαρόκο (5-11 Οκτωβρίου).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »