Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

  • Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux
  • Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux
  • Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux
  • Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux
  • Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux
  • Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

Ντεμπούτο για το ήπια υβριδικό diesel Toyota Hilux

5.808 Επισκέψεις στο άρθρο

- Έρχεται στα μέσα του 2024 το πρώτο ήπια υβριδικό diesel Hilux
- Το ηλεκτρικό σύστημα προσφέρει 16 άλογα και 65 Nm
- Είναι 5% πιο οικονομικό και έχει 6 οδηγικά modes

Έρχεται στα μέσα του 2024 το πρώτο ήπια υβριδικό diesel Hilux

Μια νέα επιλογή κινητήρα για το διπλοκάμπινο Toyota Ηilux έχουν πλέον όσοι θέλουν να συνδυάσουν τις δουλειές τους με τον «αγρότη» της μάρκας και παράλληλα θέλουν να έχουν στην διάθεσή τους περισσότερη ισχύ και αποδοτικότητα. Η νέα επιλογή είναι ήπια υβριδική αλλά το ηλεκτρικό σύστημα των 48V δεν συνδυάζεται με βενζινοκινητήρα αλλά με diesel μοτέρ. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το Hilux συνδυάζεται με τέτοιο εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο. Το εμπορικό λανσάρισμα της έκδοσης θα γίνει στα μέσα του 2024.

Το ηλεκτρικό σύστημα προσφέρει 16 άλογα και 65 Nm

Το ήπια υβριδικό Hilux εξοπλίζεται με ένα 48V ήπια υβριδικό σύστημα που αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που φορτίζει τη νέα 48V μπαταρία, η οποία είναι αρκετά μικρή, ώστε να τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, προσφέρει 16 άλογα και 65 Nm ροπής και έχει βάρος μόλις 7,6 κιλά. Το ηλεκτρικό σύστημα συνεργάζεται αρμονικά με τον 2,8 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Είναι 5% πιο οικονομικό και έχει 6 οδηγικά modes

Το ήπια υβριδικό Hilux είναι 5% πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το πετρελαιοκίνητο Hilux, ωστόσο η Toyota δεν έχει αποκαλύψει ακόμη στοιχεία με τους ακριβείς αριθμούς κατανάλωσης. Χάρη στο 48V σύστημα πάντως, η Toyota αναφέρει πως το θερμικό μοτέρ μπορεί τώρα να παραμένει απενεργοποιημένο για λίγο περισσότερο σε συνθήκες μεγάλης κίνησης στους δρόμους. Το ήπια υβριδικό Hilux λαμβάνει επίσης το σύστημα Multi-terrain Select που περιλαμβάνει 6 οδηγικά modes: Dirt, Mud, Rock, Sand, Deep Snow και το Αυτόματο, στο οποίο το αυτοκίνητο επιλέγει ποιο είναι καλύτερο ανάλογα την συνθήκη. Ακόμη για να διασφαλίσουν πως το Hilux θα μπορεί να προσφέρει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρόμους, η Toyota έκαναν υδατοστεγή τη μπαταρία.