Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

O πρώτος δακτύλιος αναμένεται να επιφέρει μεγάλες αλλαγές στη Λεωφόρο Συγγρού που θα αλλάξει εμφάνιση.

Η πρόταση που θέλει να αλλάξει την Αθήνα

3.524 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2018)

Μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που έχει ως στόχο της να αναβαθμίσει τον οδικό χάρτη της Αθήνας αλλά και να καταστήσει την πρωτεύουσα περισσότερο φιλική και πιο «πράσινη» προς του πολίτες, είδε το φως τη δημοσιότητας. Δείτε περισσότερα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει σε δημοσίευμα της η ιστοσελίδα ypodomes.com, ο Γιάννης Πολύζος, Καθηγητής ΕΜΠ και Πρόεδρος της ΕΤΑΔ, στην ημερίδα του ΥΠΕΝ «Αστική αναγέννηση για την αειφορία και την ανθεκτικότητα, γνωστοποίησε την ιδέα του για ένα νέο ρυθμιστικό σχέδιο με βάση την ελληνική πρωτεύουσα.
 
Σε αυτό περιλαμβάνονται η δημιουργία και λειτουργία δύο συγκοινωνιακών δακτυλίων και τριών συγκοινωνιακών πόλεων, που πιστεύεται πως θα αναβαθμίσουν το μεγαλύτερο μέρος της πόλης. Ο πρώτος είναι ο Νότιος Πολεοδομικός Δακτύλιος που περιλαμβάνει την σύνδεση του κέντρου της Αθήνας με το Φαληρικό Μέτωπο, ο οποίος περιλαμβάνει και την ανάπτυξη του τραμ.  Ενώ ο δεύτερος, ο Δυτικός Πολεοδομικός Δακτύλιος περιλαμβάνει τις οδούς Λένορμαν, Θηβών, Ιερά Οδός και Πειραιώς (από το ύψος του Κεραμεικού μέχρι την Ομόνοια).
 
Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως ο πρώτος δακτύλιος αναμένεται να επιφέρει μεγάλες αλλαγές στη Λεωφόρο Συγγρού που θα αλλάξει εμφάνιση, μειώνοντας τις λωρίδες κυκλοφορίας από τέσσερις σε δύο, ενώ τόσο εκεί όσο και στην Πειραιώς (μέχρι το ύψος της Ελαίς) θα επεκταθεί το τραμ, με πέντε και εννέα στάσεις αντίστοιχα.
 
Σε ότι αφορά τις αστικές πύλες, στο δημοσίευμα αναφέρεται πως θα αποτελούν σημαντικούς συγκοινωνιακούς κόμβους που έχουν συγκεντρώσει  μεγάλο αριθμό ΜΜΜ. Αυτές αναλύονται στη  Δυτική Αστική Πύλη Αθήνας, (Λ.Αθηνών, Πειραιώς και Ιερά Οδός), τις Αστικές Πύλες Πειραιά επί της Πειραιώς στο ύψος της Ελαϊς στο Φάληρο και τη Νότια Αστική Πύλη στη Λ.Συγγρού στην περιοχή του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνη (πρώην Φιξ) και την Πύλη Κεντρικού Τομέα στην περιοχή του Σταθμού Λαρίσης, προκειμένου να βοηθήσει στην επαναφορά του τρένου ως ένα από τα βασικά μέσα μεταφοράς αλλά και τη δημιουργία ενός σύγχρονου μεγάλου σταθμού σε ευρωπαϊκά πλαίσια.