Η HVS μας αποκαλύπτει μερικές νέες φωτογραφίες από το νέο ηλεκτρικό φορτηγό με κυψέλες υδρογόνου HGV, το οποίο εκτός από ριζικά καινοτόμο, θα προσφέρει αυτονομία έως και 600 χλμ και κορυφαίο χρόνο ανεφοδιασμού σε καύσιμα μόλις 15 λεπτά.
Η καινοτόμος εταιρεία επαγγελματικών οχημάτων υδρογόνου μεγάλης εμβέλειας με μηδενικές εκπομπές ρύπων, η Hydrogen Vehicle Systems (HVS), επιβεβαίωσε σήμερα ότι το υπερσύγχρονο ηλεκτρικό φορτηγό υδρογόνου HGV, θα έχει αυτονομία έως και 600 χλμ. (ανάλογα πάντα το φορτίο και τη διαδρομή) σε συνδυασμό με ένα αρκετά σύντομο για τον κλάδο χρόνο ανεφοδιασμού, μόλις 15 με 20 λεπτά.
Το HGV θα κάνει ντεμπούτο στις 18 Απριλίου
Το πολυαναμενόμενο
φορτηγό HGV θα αποκαλυφθεί στην έκθεση
Commercial Vehicle στις 18 Απριλίου στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκεί η
HVS θα παρουσιάσει το
σύστημα μετάδοσης κίνησης υδρογόνου με τη μορφή ενός αρθρωτού τράκτορα, που αναμένεται να αλλάξει το παιχνίδι στο χώρο των βαρέων οχημάτων. Στόχος της εταιρείας, είναι η ανάπτυξη και εδραίωση του
πρώτου φορτηγού υδρογόνου στην αγορά.
Το κόστος ιδιοκτησίας θα συγκρίνεται με αυτό των diesel
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του
HVS HGV χρησιμοποιεί ένα
σύστημα κυψελών καυσίμου και σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, που στο σύνολό τους αναπτύσσουν ηλεκτρική ενέργεια για έναν ηλεκτροκινητήρα και τη μετάδοση ισχύος στους τροχούς. Παράλληλα, χρησιμοποιεί σύστημα
KERS (
Kinetic Energy Recovery System) για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση και ενώ το φορτηγό επιβραδύνει. Το ενσωματωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης ελέγχεται με το προηγμένο σύστημα ελέγχου «
SEMAS» της
HVS, το οποίο θα προσφέρει κορυφαία στην κατηγορία του απόδοση καυσίμου και ανθεκτικότητα του συστήματος μετάδοσης κίνησης, συμβάλλοντας στην επίτευξη ενός συνολικού κόστους ιδιοκτησίας συγκρίσιμου με αυτό των τρεχουσών προσφορών με πετρέλαιο κίνησης στην αγορά.
Μεγαλύτερη εμβέλεια, ικανότητα μεταφοράς φορτίου & ταχύτερο ανεφοδιασμό
Η
κυψέλη καυσίμου επιτρέπει
μεγαλύτερη εμβέλεια,
μεγαλύτερη ικανότητα μεταφοράς φορτίου και
ταχύτερο ανεφοδιασμό από ό,τι θα ήταν δυνατό μόνο με την τεχνολογία ηλεκτρικής μπαταρίας. Η μόνη εκπομπή από το εν λειτουργία όχημα είναι οι υδρατμοί, που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν επιβλαβείς εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κανενός είδους.
Τα οχήματα υδρογόνου δεν χρειάζονται φόρτιση
Τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο δεν χρειάζονται φόρτιση όπως ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία.
Τροφοδοτούνται με αέριο υδρογόνο, αποθηκευμένο υπό πίεση σε φιάλες υδρογόνου. Ο
ανεφοδιασμός με καύσιμο απαιτεί πολύ μικρότερο χρόνο από τη φόρτιση ενός οχήματος αντίστοιχης μπαταρίας και είναι συγκρίσιμος με το γέμισμα ενός φορτηγού με ντίζελ, περίπου στα
15-20 λεπτά για να ξαναγεμίσετε τις δεξαμενές
υδρογόνου.