Για κάποιους Αμερικάνους, το νέο Ford Ranger Raptor φαίνεται «μικρό» και «λίγο», γι΄ αυτό και ο γνωστός βελτιωτικός οίκος Hennessey ανέλαβε δράση, βελτιώνοντας την απόδοση του διάσημου pick-up, φτάνοντας τους 500 ίππους!
Με τιμή «πακέτου» σχεδόν 25.000 ευρώ
Όπως υποδηλώνει και το όνομα, το
Hennessey VelociRaptor 500 έχει δεχθεί ειδική «περιποίηση» για να αποδίδει
500 ίππους. Η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει τις παραδόσεις το τέταρτο τρίμηνο του 2023, με το πακέτο να στοιχίζει πάνω από 25.000 ευρώ, επιπρόσθετα της τιμής του
Ranger Raptor.
Αναβαθμισμένος κινητήρας 500 ίππων και 745 Nm ροπής
Μπαίνοντας σε πιο τεχνικές λεπτομέρειες, το
νέο Ranger Raptor διαθέτει έναν
υπερτροφοδοτούμενο V6 EcoBoost κινητήρα 3,0 λίτρων που αποδίδει
405 ίππους και 583 Nm ροπής, συνδυασμένο με ένα αυτόματο 10τάχυτο κιβώτιο. Η
Hennessey πρόσθεσε ένα σύστημα εισαγωγής υψηλής ροής, έναν μεγαλύτερο ενδιάμεσο ψύκτη τοποθετημένο εμπρός με βαλβίδα εκκένωσης και ένα νέο λογισμικό διαχείρισης κινητήρα. Το αποτέλεσμα αγγίζει τους
500 ίππους και τα
745 Nm ροπής.
«Macho» εμφάνιση και τεράστιες διαστάσεις
Εκτός όμως από τις αναβαθμίσεις ισχύος, το
Hennessey VelociRaptor 500 αποκτά νέους μεταλλικούς προφυλακτήρες – roll bars , φώτα εκτός δρόμου LED και γάντζους ανάκτησης. Οι τροχοί του τονίζουν την “macho” εμφάνιση με το μέγεθος των 18 ιντσών και το σχέδιο των 10 ακτινών με το μαύρο φινίρισμα. Τα ελαστικά δεν θα μπορούσαν να είναι τίποτα άλλο εκτός από off-road και μεγέθους 35 ιντσών.
Στο εσωτερικό του, το
VelociRaptor διαθέτει πλήθος διακοσμητικών στοιχείων που το κάνουν να ξεχωρίζει, όπως τα προσκέφαλα με το λογότυπο της
Hennessey, πατάκια παντός καιρού και μία πλάκα που δείχνει τον αριθμό κατασκευής. Το
Ranger Raptor είναι εφοδιασμένο από την
Ford με στάνταρ τετρακίνηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη 2 ταχυτήτων, και μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω.
7 διαφορετικές λειτουργίες και off-road ανάρτηση
Η ανάρτηση έχει δεχθεί κι αυτή βελτιώσεις με
αμορτισέρ Fox Live Valve Internal Bypass 2,5 ιντσών, με τους οδηγούς να μπορούν να επιλέξουν από τις λειτουργίες Normal, Tow/Haul, Sport, Slippery, Off-Road, Rock Crawl και Baja που αλλάζουν τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων, τη βαθμονόμηση ABS, τον έλεγχο πρόσφυσης, την υποβοήθηση του τιμονιού και την απόκριση στο γκάζι. Εν τω μεταξύ, η ενεργή εξάτμιση έχει ρυθμίσεις Quiet, Normal, Sport και Baja.