Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αμιγώς ηλεκτρικό ή υβριδικό (plug-in hybrid) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ένα στα τέσσερα νέα εταιρικά αυτοκίνητα από το 2024, διαφορετικά θα υπάρχει πρόστιμο 10.000 ευρώ!

Αμιγώς ηλεκτρικό ή υβριδικό (plug-in hybrid) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ένα στα τέσσερα νέα εταιρικά αυτοκίνητα από το 2024, διαφορετικά θα υπάρχει πρόστιμο 10.000 ευρώ!

Σύμφωνα με τον Κλιματικό Νόμο που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, από το 2030 όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να είναι μόνο μοντέλα μηδενικών εκπομπών.

Σύμφωνα με τον Κλιματικό Νόμο που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, από το 2030 όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να είναι μόνο μοντέλα μηδενικών εκπομπών.

Μηδενικοί ρύποι για όλα τα νέα Taxi που θα ταξινομούνται από το 2026 σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Μηδενικοί ρύποι για όλα τα νέα Taxi που θα ταξινομούνται από το 2026 σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

  • Αμιγώς ηλεκτρικό ή υβριδικό (plug-in hybrid) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ένα στα τέσσερα νέα εταιρικά αυτοκίνητα από το 2024, διαφορετικά θα υπάρχει πρόστιμο 10.000 ευρώ!
  • Σύμφωνα με τον Κλιματικό Νόμο που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, από το 2030 όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να είναι μόνο μοντέλα μηδενικών εκπομπών.
  • Μηδενικοί ρύποι για όλα τα νέα Taxi που θα ταξινομούνται από το 2026 σε Αττική και Θεσσαλονίκη!

Ηλεκτρικά εταιρικά οχήματα ή πρόστιμο 10 χιλιάρικα!

3.364 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2022)

Στην πρίζα θα πρέπει να μπαίνει υποχρεωτικά το 1 στα 4 εταιρικά οχήματα (αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in hybrid), διαφορετικά προβλέπεται πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ! Δείτε τι ορίζει για τα «καθαρά» οχήματα ο Κλιματικός Νόμος που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Βαρύς ο πέλεκυς για τις εταιρείες που δεν μπαίνουν στην πρίζα!

  • Από το 2024, το ¼ των εταιρικών οχημάτων ηλεκτρικά ή plug-in hybrid
  • Διαφορετικά πρόστιμο 10.000 ευρώ
  • Ηλεκτρικά Taxi και LCV: οι προθεσμίες
  • Τι προβλέπει για τα οχήματα ο Κλιματικός Νόμος
 
Στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης δημοσιεύθηκε ο Κλιματικός Νόμος, ο οποίος βρίσκεται προς ψήφιση στη Βουλή και έχει ως στόχο την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης, αλλά και η προστασία του περιβάλλοντος.
 
Όπως σας έχουμε ενημερώσει ήδη, τα μέτρα προώθησης των οχημάτων μηδενικών εκπομπών αποτελούν βασικό συστατικό για την «πράσινη» μετάβαση της Ελλάδας, με τα εταιρικά αυτοκίνητα και τα ταξί να έχουν τον πρώτο λόγο.


Σύμφωνα με τον Κλιματικό Νόμο που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, από το 2030 όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να είναι μόνο μοντέλα μηδενικών εκπομπών.

Σύμφωνα με τον Κλιματικό Νόμο που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, από το 2030 όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα πρέπει να είναι μόνο μοντέλα μηδενικών εκπομπών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εξοντωτικό το πρόστιμο για τις εταιρείες

Ωστόσο, ένα ακόμα σημαντικό μέρος της νομοθεσίας είναι και το πρόστιμο που έχει οριστεί, το οποίο είναι ιδιαίτερα βαρύ για τις εταιρείες που δε θα συμμορφωθούν με τις νέες διατάξεις.
 
Όπως, λοιπόν, αναφέρεται στη 2η παράγραφο στο Άρθρο 12 του νόμου 4936/2022, από την 1η Ιανουαρίου 2024 το ένα τέταρτο τουλάχιστον των νέων εταιρικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, που ταξινομούνται ανά εταιρεία σωρευτικά, πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ή υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα εξωτερικής φόρτισης, ρύπων έως και 50 γραμμαρίων διοξειδίου του άνθρακα, ανά χιλιόμετρο (CO2/χλμ).
 
Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης της εταιρείας θα επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 10.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πως το πρόστιμο δεν επιβάλλεται αν η εταιρεία έχει προβεί σε παραγγελία του οχήματος πριν την 1η Ιανουαρίου 2024 και αυτό δεν έχει παραληφθεί για λόγους που δεν οφείλονται στον αγοραστή και σε κάθε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας.

Ηλεκτρικά Taxi το 2026 – το 2030 όλα τα LCV

Υπενθυμίζεται, πως στην Περιφέρεια Αττικής και στη Θεσσαλονίκη (με εξαίρεση τα νησιά), προβλέπεται ότι από το 2026 υποχρεωτικά όλα τα νέα Taxi, καθώς και το ένα τρίτο των νέων ενοικιαζόμενων οχημάτων, θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών.
 
Στο μεταξύ, από την 1η Ιανουαρίου 2030 -ή εφόσον προβλέπεται διαφορετική ημερομηνία από την ημερομηνία αναφοράς που προβλέπεται στο δίκαιο της ΕΕ- τα νέα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που θα ταξινομούνται, θα πρέπει να είναι μόνο οχήματα μηδενικών εκπομπών.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »