Isuzu D-Max Mudmaster: Νέα off-road περιπετειώδης έκδοση
Ποιο είναι το ισχυρότερο Pick-Up της αγοράς;
Το Pick-Up Isuzu D-Max προσφέρει συμβουλές ένεκα… Αγίου Βαλεντίνου!
- Έρχεται Ευρώπη μέσα στο 2025
- Με δύο ηλεκτροκινητήρες 177 αλόγων
- Αρκετές θα είναι και οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις
- Θα μπορεί να μεταφέρει φορτία 1,0 τόνου
Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, η Isuzu έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες της νέας γενιάς του δυναμικού D-Max και μάλιστα σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη μορφή.
Το νέο αυτό ePick-Up είναι σχεδόν σίγουρο πως θα παρουσιαστεί (σε ότι αφορά στην ευρωπαϊκή αγορά) στην προσεχή Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου (IAA Transportation 2024) μέσα στο φθινόπωρο ενώ, η εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ (συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής), θα ξεκινήσει μέσα στο 2025.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το σύστημα μετάδοσης της κίνησης του ηλεκτρικού D-Max θα περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 66,9kWh, καθώς και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα.
Ο μπροστά θα αποδίδει 54 άλογα και 108Nm ροπής και ο πίσω 122 άλογα και 217Nm.
Αυτό σημαίνει πως η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος θα ανέρχεται στα 177 άλογα και τα 325Nm ροπής, δηλαδή το D-Max Electric θα είναι ισχυρότερο (σε θέματα ιπποδύναμης) από τις συμβατικές του εκδόσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Μια από τις βασικότερες σχεδιαστικές τροποποιήσεις της ηλεκτρικής έκδοσης της νέας γενιάς του D-Max εστιάζεται προφανώς στη μάσκα, με το πρωτότυπο όχημα να έχει γαλάζια βαφή καθώς και φωτιστικά σώματα με προβολείς LED. Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμες και νέες –ειδικές- ζάντες ελαφρού κράματος.
Προς το παρόν η Isuzu δεν έχει ανακοινώσει εκτεταμένες λεπτομέρειες αναφορικά με τις μεταφορικές δυνατότητες του μοντέλου ωστόσο, αυτό που γνωρίζουμε είναι πως το ωφέλιμο φορτίο του θα ανέρχεται έως και στον 1,0t.
Την ίδια στιγμή, το ηλεκτρικό Pick-Up δεν θα επιφέρει περιορισμούς σε ότι αφορά στην ελκτική του ικανότητα, καθώς θα μπορεί να ρυμουλκήσει trailers με βάρους έως και 3,5t.
Αντίστοιχα, η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 130km/h, δεδομένου ότι η λειτουργία του συστήματος μετάδοσης της κίνησης θα είναι προσανατολισμένη στην επίτευξη της μέγιστης αυτονομίας και όχι των βέλτιστων επιδόσεων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr