Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

4.272 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2024)
Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

  • Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!
  • Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!
  • Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!
  • Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!
  • Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!
  • Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!
  • Jumper Back to Back: Η «δικέφαλη» έμπνευση της Citroen!

-Πρόκειται για δυο μονοκάμπινα Vans ενωμένα μεταξύ τους, που αξιοποιούνται όμως χωριστά
-Η μείωση των αποβλήτων πιάνεται στα πλεονεκτήματα
-Κέρδος, η μείωση του κόστους κατασκευής και των εξόδων μεταφοράς
-Προσθιοκίνητα οχήματα, με πετρελαιοκινητήρα I-4 των 2,2 λίτρων που δίνει 140hp

Πρόκειται για δυο μονοκάμπινα Vans ενωμένα μεταξύ τους, που αξιοποιούνται όμως χωριστά

Οπτικά, σίγουρα πρόκειται για ένα ιδιαίτερο θέαμα… Το Citroen Jumper Back to Back το ανακάλυψε ένας χρήστης του Reddit στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο και αμέσως με τη δημοσίευση των φωτογραφιών του προκάλεσε αίσθηση. Γιατί; Διότι επί της ουσίας πρόκειται για δυο – προσωρινά - βιδωμένα μονοκάμπινα Vans που στην πορεία όμως χωρίζονται.
Πρακτικά, τα εν λόγω Vans απευθύνονται σε εταιρείες που κατασκευάζουν τροχόσπιτα, οχήματα έκτακτης ανάγκης κ.ο.κ. στα πρότυπα ενός Fiat Ducato, δηλαδή δίχως καμπίνα πλαισίου. ΚατΆ αυτόν τον τρόπο, οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις έχουν την ευελιξία να κατασκευάσουν το δικό τους πίσω μέρος με βάση τις ανάγκες τους (προσαρμόζοντας π.χ. το μεταξόνιό τους κατά βούληση), δίχως να χρειάζεται να συμβιβαστούν με τις επιταγές της εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίας.
 

Η μείωση των αποβλήτων πιάνεται στα πλεονεκτήματα

Όταν το όχημα πωλείται σε διάταξη πλαισίου-καμπίνας, τότε τα πράγματα που το κινούν είναι συγκεντρωμένα μπροστά. Συνεπώς, το Van είναι προσθιοκίνητο και δεν υπάρχουν άξονες μετάδοσης κίνησης - τους οποίους ενδεχομένως να θέλει να ξεφορτωθεί κάποιος μετά την παραλαβή. Το μόνο που χρειάζεται να υπάρχει εκεί είναι κάτι για να στηρίξει τους πίσω τροχούς.
Έχοντας τη συγκεκριμένη δομή, ωστόσο, το Citroen Jumper Back to Back συνεισφέρει το κατιτίς του μεταξύ άλλων και στη μείωση των αποβλήτων: από τη μια αποφεύγεται μια δυνητική καρότσα μεταφοράς που στη συνέχεια θα πεταχτεί, από την άλλη παρακάμπτεται η διαδικασία κατασκευής ενός υποπλαισίου πίσω που στην πράξη μπορεί να αποδειχτεί ανεπιθύμητο για τον πελάτη.   
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Κέρδος, η μείωση του κόστους κατασκευής και των εξόδων μεταφοράς

Γεγονός, πάντως, είναι πως μέσα από το συγκεκριμένο σύστημα μειώνονται τα κόστη κατασκευής και μεταφοράς. Το πρώτο μειώνεται επειδή η Citroen κατασκευάζει τα Vans της δίχως να χρειάζεται να προσθέσει το συνηθισμένο πίσω μέρος της καμπίνας πλαισίου.
Τα δεύτερα επίσης «κουτσουρεύονται», διότι το Jumper Back to Back καταλαμβάνει λιγότερο χώρο από ό,τι δύο ξεχωριστά επαγγελματικά οχήματα Jumper Chassis Cab.
 

Προσθιοκίνητα, με πετρελαιοκινητήρα I-4 των 2,2 λίτρων που δίνει 140hp

Τα εν λόγω μοντέλα έρχονται πακέτο με δικούς τους κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων κλπ. Συγκεκριμένα, στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για έναν κινητήρα turbodiesel I-4 των 2,2 λίτρων που αποδίδει 140 ίππους, ενώ συνοδεύεται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις.
Να σημειωθεί, πάντως, εδώ ότι δε μιλάμε για μια ριζοσπαστική πατέντα ούτε για μια καινοτομία που φέρει αποκλειστικά τη σφραγίδα της Citroen. Αυτό, γιατί η Peugeot επίσης επιστρατεύει το σύστημα Back to Back στο μοντέλο Boxer, την ίδια ώρα που στην περίπτωση του Fiat Ducato, όπως προαναφέρθηκε, έχει παραδοσιακά εφαρμοστεί εδώ και χρόνια το σύστημα του «πακεταρίσματος» του μπροστινού μέρους από δυο πανομοιότυπα μοντέλα.