Επιδοτήσεις ως 12.000 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού Van από το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
Νέοι έλεγχοι & ποινές για παραβάσεις πρατηρίων καυσίμων
Στο μέλλον, για επαγγελματικό, υποχρεωτικά ηλεκτρικό. Στο παρόν, τι κάνουμε;
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα έχουν μέχρι στιγμής ανακοινωθεί, σύσσωμος ο κλάδος θα συμμετάσχει αρχικά στην Πανελλαδική Απεργία της 4ης Φεβρουαρίου 2016, όταν και τα οχήματα του κλάδου θα σταθμεύσουν παραπλεύρως των οδών, χωρίς ωστόσο να παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των οχημάτων.
Πέραν από την απόσυρση του
ασφαλιστικού νομοσχεδίου, οι ομοσπονδίες ιδιοκτητών ΦΔΧ έχουν και πολλά ακόμη
αιτήματα που αφορούν στη φορολογία του κλάδου, την ενεργοποίηση των Μικτών
Κλιμακίων Ελέγχου, τον καθορισμό του ελάχιστου κόστους μεταφοράς, την
αναθεώρηση των αδειών από τρίτες χώρες και την εφαρμογή της ευρωπαϊκής νομοθεσίας
για την τοποθέτηση συστήματος ABS στα οχήματα εκ των υστέρων.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ήδη
η ΟΦΑΕ έχει ζητήσει συνάντηση με τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, κ. Τρ.
Αλεξιάδη, με τα ακόλουθα αιτήματα:
-Οι επιπτώσεις των capital controls
στην εύρυθμη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.
-Τις θέσεις της ΟΦΑΕ
αναφορικά με το άρθρο 21 του νόμου 4321/15 που αφορά στις συναλλαγές με κράτη της
ΕΕ με προνομιακό φορολογικό καθεστώς.
-Τον αθέμιτο ανταγωνισμό εις
βάρος των ελλήνων μεταφορέων από τη διάθεση αφορολογήτου πετρελαίου στα Κ.Α.Ε.
(Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών) στα συνοριακά σημεία της χώρα προς τα μην κοινοτικά
οχήματα, παρά την σχετική απόφαση της ΕΕ (2015/4009) για παύση της εν λόγω
δραστηριότητας.
-Την εντατικοποίηση των
ελέγχων για την πάταξη των παράνομων μεταφορών από αλλοδαπά φορτηγά και
τουριστικά λεωφορεία.
-Τη διπλή φορολόγηση των
εισερχόμενων τουριστικών λεωφορείων.
-Τους ελέγχους για τη
διενέργεια cabotage από αλλοδαπά οχήματα στη
χώρα μας, με τον απαραίτητο έλεγχο ΑΦΜ, τιμολογίου, ΦΠΑ καθώς και των ετήσιων
φορολογικών στοιχείων, όπως συμβαίνει και στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ.
-Την έκδοση της Κοινής
Υπουργικής Απόφασης (που εκκρεμεί) για αναστολή ασφαλιστικών εισφορών για τα οχήματα
που βρίσκονται σε προσωρινή ακινησία (νόμος 4313/2014).
-Την έναρξη διαδικασίας TIR στα τελωνεία εξόδου της χώρας για τη διενέργεια
μεταφορικού έργου μεταξύ κοινοτικών χωρών, με διέλευση από τρίτες χώρες.
-Την παράταση του ωραρίου
λειτουργίας ορισμένων τελωνείων της ενδοχώρας, λόγω του μεγάλου όγκου των εξαγωγικών
δραστηριοτήτων.
-Τους ελέγχους σε
διαμεταφορικά γραφεία και πρακτορεία μεταφορών για την σωστή χρήση τιμολογίων
από αλλοδαπά φορτηγά.
-Τις μη εκπιπτόμενες δαπάνες του
εξωτερικού (άρθρο 23 του νόμου 4172/2013).
-Τις απαιτούμενες ενέργειες για
τα θύματα του ναυαγίου του Norman
Atlantic.
Καταλήγοντας, αξίζει να
αναφέρουμε πως μετά την Πανελλαδική απεργία της 4ης Φεβρουαρίου και
αφού συνεκτιμηθούν τα αποτελέσματα τυχόν επαφών με τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας,
θα αποφασιστεί η ενδεχόμενη κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Σε αυτό συμφωνούν οι πρόεδροι
των ιδιοκτητών ΔΧ φορτηγών αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΒΕ, ΠΣΧΕΜ, ΟΦΑΕ, ΠΟΕΜΙΦΑ,
Ομοσπονδία Θεσσαλίας – Κεντρικής Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας, Βυτιοφόρα Μεταφοράς
Υγρών Καυσίμων Μακεδονίας – Θράκης, Ομοσπονδία Ιδιοκτητών ΦΔΧ Δυτικής Ελλάδας
και Πελοποννήσου, ΔΧ Φορτηγών ν.531/70).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr