H παραγωγή των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων «eSprinter» ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Ντίσελντορφ στις 12/12 και ουσιαστικά σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας εποχής για την εταιρεία.
Η κατασκευή των νέων –αμιγώς ηλεκτροκίνητων- εκδόσεων «eSprinter» από τη Mercedes-Benz στη γραμμή παραγωγής του Ντίσελντορφ ξεκίνησε και επίσημα στις 12/12/2019, σηματοδοτώντας την απαρχή μιας νέας εποχής για τον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η γραμμή παραγωγής του Ντίσελντορφ λειτουργεί ανελλιπώς από το 1962 και μέχρι τώρα περισσότερα από 4,6 εκ. οχήματα έχουν εξέλθει από τις πύλες της. Παράλληλα, από το 2018 ξεκίνησε στο εν λόγω εργοστάσιο και η παραγωγή της νέας –τελευταίας- γενιάς του Sprinter, με περίπου 200.000 οχήματα να έχουν παραχθεί ήδη.
Προκειμένου ωστόσο να καταστεί εφικτή η παραγωγή και των πλήρως ηλεκτροκίνητων εκδόσεων «eSprinter» σε αυτήν τη μονάδα, η Mercedes-Benz έχει ήδη προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ περίπου για την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων ενώ, περισσότεροι από 2.400 εργαζόμενοι έχουν ήδη λάβει ειδική εκπαίδευση προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστούν με ασφάλεια τα υψηλά ηλεκτρικά φορτία που φέρουν αρκετά από τα μηχανικά μέρη του eSprinter.
To Mercedes-Benz eSprinter με μια ματιά
Η ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Sprinter θα είναι διαθέσιμες σε εκδόσεις Van με μεικτό βάρος 3,5t. και ωφέλιμο όγκο φόρτωσης έως και 10,5κ.μ.
Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον εμπρόσθιο άξονα και ο ηλεκτροκινητήρας του eSprinter αποδίδει ισχύ 85 kW (116 ίπποι περίπου) και ροπή 300 Nm.
Το eSprinter θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ως προς τη χωρητικότητα των μπαταριών του με 35kWh ή 55kWh. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία ανέρχεται στα 115 χλμ. και το ωφέλιμο φορτίο στα 1.040 κιλά ενώ στη δεύτερη, η μέγιστη αυτονομία αυξάνεται στα 168 χλμ. αλλά το ωφέλιμο φορτίο μειώνεται στα 891 κιλά.