Διαθέσιμο σε τρεις παραλλαγές: ως Beach Camper, ως Coast και ως Ocean.
Αποδίδει συνδυαστικά μέχρι 241 άλογα, παράγοντας 350Nm ροπή.
Μεταβλητή η κατανομή ισχύος του συστήματος 4MOTION, αναλόγως τις συνθήκες.
Εμβέλεια 87 χλμ. & ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 1,6 τόνους.
Σταθερός ηλεκτρικός κλιματισμός, συστήματα ασφάλειας & άλλες χρηστικές λειτουργίες.
Αποδίδει συνδυαστικά μέχρι 241 άλογα, παράγοντας 350Nm ροπή
Όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του, τώρα, το
California eHybrid 4MOTION αξιοποιεί για την τετρακίνησή του έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, 1.5 TSI evo2, καθώς και δυο ηλεκτροκινητήρες: έναν στον μπροστινό άξονα, ενσωματωμένο σε μια plug-in υβριδκή μονάδα (μαζί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG) κι έναν στον πίσω άξονα.
Συνδυαστικά, λοιπόν, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που αποδίδει 241 ίππους, με 350Nm μέγιστη ροπή, ενώ μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά με ταχύτητα 130 χλμ./ώρα και με 200 χλμ./ώρα σε καθεστώς υβριδικής λειτουργίας.
Την ίδια ώρα δε, αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι την ταχύτητα των 65 χλμ./ώρα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται για να παρέχει «υποβοήθηση εκκίνησης» στην τετρακίνηση αναλόγως τη θερμοκρασία – χώρια που η κίνησή του είναι διαθέσιμη ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια. Αυτό, διότι στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς του παράγεται αυτόματα από τον κινητήρα TSI και τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, που εδώ λειτουργεί ως γεννήτρια.
Μεταβλητή η κατανομή ισχύος του συστήματος 4MOTION, αναλόγως τις συνθήκες
Συνακόλουθα, χάρη σε μια μονάδα αποσύνδεσης, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί αυτόματα να απομονωθεί από την κίνηση του πίσω άξονα μέσω του υβριδικού ελέγχου, για καλύτερη απόδοση σε κανονικές συνθήκες πρόσφυσης.
Αυτό ρυθμίζεται προφανώς μέσω του Ηλεκτρονικού Ελέγχου Ευστάθειας (ESC), κάτι που συνεπάγεται ότι έως και το 100% της δύναμης κίνησης μπορεί να κατευθύνεται είτε στον μπροστινό είτε στον πίσω άξονα – με τον οδηγό να μπορεί παράλληλα να μεταβεί από τη λειτουργία D στη λειτουργία Sport S για μόνιμη τετρακίνηση π.χ. σε συνθήκες χιονιού ή σε ανώμαλο έδαφος.
Extra tip: Το χαμηλό κέντρο βάρους και η ισορροπημένη κατανομή, απόρροια της θέσης της μπαταρίας (κάτω από τα μπροστινά καθίσματα), του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα (στον πίσω άξονα) και του ρεζερβουάρ καυσίμου (κάτω από τη δεύτερη σειρά των καθισμάτων) συμβάλλουν στην καλή πρόσφυση.
Εμβέλεια 87 χλμ. & ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 1,6 τόνους
Από εκεί και πέρα, το
Camper Van με την αιγίδα της VW διαθέτει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 19,7kWh, παρέχοντας έτσι σε καθεστώς αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης 87 χλμ. αυτονομία, την ίδια ώρα που η δυνατότητα ρυμούλκησής του ανέρχεται στα 1.600 κιλά – νούμερο ιδανικό για όσους επιθυμούν να σύρουν ως trailer μοτοσικλέτες ή σκάφη.
Σταθερός ηλεκτρικός κλιματισμός, συστήματα ασφάλειας & άλλες χρηστικές λειτουργίες
Αναφορικά με τον τομέα του κλιματισμού, το California eHybrid 4MOTION διαθέτει σύστημα που τροφοδοτείται με ενέργεια είτε από την μπαταρία υψηλής τάσης είτε από το ρεύμα ξηράς κατά τη διάρκεια της φόρτισης.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα του σταθερού κλιματισμού δε, είναι πως στο σενάριο που η ρύθμιση της εσωτερικής θερμοκρασίας λάβει χώρα κατά τη διάρκεια της φόρτισης, αυτό μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.
Ολοκληρώνοντας, σε ό,τι έχει να κάνει με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του τροχόσπιτου αυτά περιλαμβάνουν:
- Δύο συρόμενες πόρτες στον βασικό εξοπλισμό για άνετη είσοδο & έξοδο (στον αριστερό & δεξιό χώρο των επιβατών), δημιουργώντας ένα concept τριών ζωνών για camping.
-Επανασχεδιασμένη μίνι κουζίνα & εξωτερικό πτυσσόμενο τραπέζι.
- Δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με επιλογέα ταχυτήτων.
- Ψηφιακό cockpit Pro.
- Διασύνδεση κινητού τηλεφώνου.
- Εφαρμογή California on Tour.
- 2 θύρες USB-C στο μπροστινό μέρος και 4 πρίζες φόρτισης USB-C στο χώρο επιβατών (45W).
- Καλώδιο φόρτισης Mode 2 Type 2.
- Υπηρεσία Voice Control plus.
- Ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB).
- Υποβραχιόνια στα εμπρός περιστρεφόμενα καθίσματα, και στις δύο πλευρές, με ηλεκτρική οσφυϊκή στήριξη.
- Φώτα ημέρας με βοηθητικούς προβολείς, καθώς και λειτουργίες «επιστροφής στο σπίτι» & «αναχώρησης από το σπίτι».
- Φωτισμός περιβάλλοντος στην περιοχή των θυρών.
- Τέντα σε μαύρο χρώμα αριστερά
- Σύστημα υποβοήθησης «Park Assist», με αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
- Σύστημα «Front Assist» με ανίχνευση για πεζούς και για ποδηλάτες.
- Σύστημα αντικλεπτικού συναγερμού με εσωτερική επιτήρηση, κόρνα οπισθοπορείας και προστασία ρυμούλκησης.
- Σύστημα «Lane Assist».
- Ασφαλιζόμενες βίδες τροχών.