ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!

1.555 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2024)
Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!

Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!

Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!

  • Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!
  • Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!
  • Τα VW Multivan & California έρχονται με πρωτότυπο plug-in 4Motion!

-Συνδυασμός υβριδικής κίνησης στους μπροστά τροχούς με έναν ηλεκτρικά τροφοδοτούμενο πίσω άξονα
-Απόδοση ισχύος 245 ίππων, με μέγιστη ροπή 350Nm
-Διπλάσιο το ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας (19,7kWh) από το προηγούμενο Multivan eHybrid
-Προσαρμόζεται η κατανομή ισχύος ανάλογα με τις απαιτήσεις (π.χ. σε χιόνι ή off-road)
-Στα πλεονεκτήματα, ο σταθερός ηλεκτρικός κλιματισμός

Συνδυασμός υβριδικής κίνησης στους μπροστά τροχούς με έναν ηλεκτρικά τροφοδοτούμενο πίσω άξονα

Στην Volkswagen Commercial Vehicles αποφάσισαν να εμπλουτίσουν το Multivan και την παραλλαγή του, το τροχόσπιτο California με μια νέα, προοδευτική plug-in υβριδική τετρακίνηση, συνδυάζοντας ηλεκτροκίνηση και υψηλές συνδυασμένες αποστάσεις με μέγιστη πρόσφυση.
Πιο αναλυτικά, η plug-in υβριδική κίνηση των οχημάτων περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα υψηλής τεχνολογίας, 1.5 TSI evo2, απόδοσης 177 αλόγων, που χαρακτηρίζεται από καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως ο υπερσυμπιεστής VTG με αποδοτικό ψεκασμό υψηλής πίεσης στα 350 bar, αλλά και η εξίσου εξαιρετικά αποδοτική διαδικασία καύσης TSI-evo. Κατά αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, αφενός εξασφαλίζεται η υψηλή απόδοση του κινητήρα, αφετέρου μειώνονται οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση.
Συνακόλουθα, ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 116 αλόγων στον μπροστινό άξονα, ο οποίος είναι ενσωματωμένος σε μια plug-in υβριδική μονάδα μαζί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG, ενώ ως τρίτη τεχνική μονάδα έρχεται ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 136 ίππων που χρησιμοποιείται στον πίσω άξονα στρεπτικής δοκού.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>