Με τρεις ώρες φόρτισης σε μια απλή πρίζα, το ηλεκτρικό Citroen MY AMI CARGO προσφέρει μέγιστη αυτονομία 75 χλμ.

Με μήκος 2,41 μέτρων, το ηλεκτρικό Citroen MY AMI CARGO προσφέρει 400 λτ. όγκου φόρτωσης και ωφέλιμο φορτίο 140 κιλών.

Από μία «έξυπνη» μονάδα επτά τμημάτων αντικαταστάθηκε το κάθισμα του συνοδηγού.

Το δάπεδο μπορεί να ανυψωθεί και να κλειδωθεί κατακόρυφα ή να χαμηλώσει σε οριζόντια θέση, προκειμένου να μεταφέρονται αντικείμενα μήκους 1,2 μ.

Στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει ένας ανεξάρτητος κλειστός χώρος φόρτωσης.

Το ράφι είναι ρυθμιζόμενο, μπορεί να μετακινηθεί προς τον οδηγό, να απομακρυνθεί ή και να αφαιρεθεί.

Λιλιπούτειο e-Vanette η Citroen (+vid)

Δείτε πώς η Citroen κατάφερε να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό Vanette μήκους 2,4 μέτρων, το μονοθέσιο MY AMI CARGO που διεκδικεί βραβείο εκμετάλλευσης του εσωτερικού του.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ & Επαγγελματικό: Νέα μοντέλα, Τιμές, Δίκτυο φόρτισης με 1 κλίκ!

Την LCV έκδοση του μικροσκοπικού, διθέσιου AMI παρουσίασε η Citroen, ένα ηλεκτρικό van που προορίζεται αποκλειστικά για τις «last-mile» διανομές σε αστικά περιβάλλοντα.
 
Λόγος γίνεται για το MY AMI CARGO, ένα μοντέλο που έχει μήκος 2,41 μέτρων, πλάτος 1,39 μέτρων και ύψος 1,52 μέτρων και εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο 140 κιλών και συνολικό όγκο μεταφοράς αντικειμένων 400 λίτρων. Για να καταστεί αυτό εφικτό, το κάθισμα του συνοδηγού αντικαταστάθηκε από μια κατασκευή από πολυπροπυλένιο, η οποία διαθέτει επτά κομμάτια και μπορεί να σηκώσει βάρος 140 κιλών, ενώ έχει χωρητικότητα 260 λίτρων. Την αστική ευχρηστία του MY AMI CARGO ενισχύει και ο κύκλος στροφής των μόλις 7,2 μέτρων.
 
Επιπλέον, το μηδενικών ρύπων όχημα φέρει ένα κατακόρυφο διαχωριστικό ανάμεσα στον οδηγό και τον χώρο φόρτωσης, το οποίο προστατεύει τον οδηγό δίχως να περιορίζει την περιμετρική του ορατότητα. Ακόμα έχει τοποθετηθεί ένα δευτερεύον αρθρωτό ράφι, το οποίο μπορεί να σηκώσει έως 40 κιλά και έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί είτε ως μονάδα αποθήκευσης είτε ως κινητό γραφείο. Το ράφι μπορεί να συγκρατεί έγγραφα μεγέθους A4 και είναι ρυθμιζόμενο, ώστε να μπορεί να μετακινηθεί προς τον οδηγό για καλύτερη πρόσβαση ή να γείρει προς την πόρτα του συνοδηγού. Το ράφι μπορεί επίσης να αφαιρεθεί εντελώς, για να μεγιστοποιηθεί ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος.
 
Σημαντικό είναι το γεγονός πως το MY AMI CARGO διαθέτει ένα διπλό ρυθμιζόμενο δάπεδο στον χώρο φόρτωσης, το οποίο μπορεί να ανυψωθεί και να κλειδωθεί κατακόρυφα ή να χαμηλώσει σε οριζόντια θέση, ώστε να δημιουργηθεί μια ενιαία επιφάνεια, στην οποία μπορούν να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους έως και 1,2 μέτρων. Επιπροσθέτως, στο πίσω τμήμα της καμπίνας υπάρχει ένας ανεξάρτητος κλειστός χώρος φόρτωσης, στον οποίο μπορούν να τοποθετηθούν με ασφάλεια αντικείμενα μεγαλύτερης αξίας.
 
Για το τέλος αφήσαμε την ηλεκτρική γραμμή κίνησης του MY AMI CARGO, το οποίο εξοπλίζεται με τον ίδιο μικρό ηλεκτροκινητήρα που φέρει και το επιβατικό AMI. Αυτός έχει ισχύ μόλις 6 kW (8 ίπποι) και παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 5,5 kWh. Οι τελευταίες, μπορούν να φορτιστούν σε μία απλή οικιακή πρίζα μέσα σε τρεις ώρες και να προσδώσουν στο όχημα μέγιστη αυτονομία 75 χιλιομέτρων.
 
Σημειώνεται, πως οι παραγγελίες στη Γαλλία αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούνιο, με τις τιμές να αρχίζουν από τα μόλις 6.490 ευρώ (περιλαμβάνεται κρατική επιδότηση ύψους 900 ευρώ). Επιπλέον, καταβάλλοντας προκαταβολή ύψους 2.508 ευρώ, δίνεται η δυνατότητα μίσθωσης του οχήματος για 4 χρόνια, πληρώνοντας κάθε μήνα το ποσό των 24,18 ευρώ.
Στο μεταξύ, εσείς απολαύστε στο παρακάτω βίντεο της Citroen, το ολοκαίνουργιο MY AMI CARGO:

Advertisement