Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Citroen e-Berlingo θα είναι διαθέσιμο στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2021.

Όπως είναι φυσικό, οι εξωτερικές διαφορές του σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις θα περιορίζονται στο λογότυπο «e».

Ο μέγιστος όγκος των φορτίων που θα μπορεί να υποστηρίξει ανέρχεται στα 4,4κ.μ. και το βάρος στα 800 κιλά.

Η ελάχιστη διάρκεια φόρτισης των μπαταριών του στο 80% της χωρητικότητας του, απαιτεί 30 λεπτά της ώρας.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων διασφαλίζει μέγιστη ταχύτητα έως 130 χλμ./ώρα και αυτονομία έως και 275 χλμ.

Ανακαλύψτε το νέο Citroen e-Berlingo! (+vid)

4.871 Επισκέψεις στο άρθρο (18/1/2021)

Με αυτονομία έως 275 χλμ. και ωφέλιμο έως 800 κιλά, το νέο e-Vanette της Citroen θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Μετά το e-Jumpy (που ήδη απέσπασε τον τίτλο του «International Van of the Year 2021») και το e-Jumper, η Citroen ανακοίνωσε πως μέσα στο 2ο 6μηνο του 2021 θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ το νέο ηλεκτρικό Vanette της, το e-Berlingo.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, αναλόγως του οδηγικού προφίλ και των απαιτήσεων της χρήσης του e-Berlingo, η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου των 50kWh, θα προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 275 χλμ., σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Οι εν λόγω μπαταρίες θα συνοδεύονται από Εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για τη διατήρηση του 70% της χωρητικότητας του σε αυτήν την περίοδο. Η απόδοση της μπαταρίας θα πιστοποιείται μετά από ένα έτος χρήση (στα 20.000 χλμ.) και ακόμη εκεί και πέρα ανά 2ετία (ή ανά 40.000 χλμ.). Παράλληλα, για την διασφάλιση της μέγιστης αυτονομίας, ο χρήστης θα μπορεί να χρησιμοποιεί το πρόγραμμα μέγιστης ανάκτησης ενέργειας μέσω ενός διακόπτη «Β» στην κεντρική κονσόλα.

Ο ηλεκτροκινητήρας και τα προγράμματα λειτουργίας του

Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου e-Berlingo θα έχει απόδοση 100kW (136 ίππων) και μέγιστη ροπή 260 Nm διασφαλίζοντας μέγιστη τελική ταχύτητα της τάξης των 130 χλμ.
Αναλόγως των απαιτήσεων χρήσης, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφοροποιημένων προφίλ κίνησης του οχήματος και πιο συγκεκριμένα:
  • Normal: Απόδοση 80kW (109 ίπποι) και 180Nm ροπής που προσφέρει τη βέλτιστη αναλογικά μεταξύ απόδοσης του συστήματος και της μέγιστης αυτονομίας.
  • ECO: Απόδοση 60kW (82 ίπποι) και 190Nm ροπής που διασφαλίζει τη βέλτιστη κατανάλωση ενέργειας, μειώνοντας την χρήση της θέρμανσης και του A/C, χωρίς ωστόσο να απενεργοποιεί τα εν λόγω συστήματα και περιορίζοντας την ισχύ και ροπή του ηλεκτροκινητήρα, προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη αυτονομία.
  • Power: Απόδοση 100kW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής που διασφαλίζει την μέγιστη απόδοση και άνεση κατά τη μεταφορά φορτίων που πλησιάζουν στο μέγιστο επιτρεπόμενο.
Πόσο θα διαρκεί η φόρτιση των μπαταριών των 50 kWh

Αναλόγως του τύπου του φορτιστή, το νέο e-Berlingo θα προσφέρει τους ακόλουθους χρόνους φόρτισης των μπαταριών του:
  • Μέσω του οικιακού συστήματος παροχής ενέργειας, οι μπαταρίες του θα μπορούν να φορτιστούν πλήρως σε 15 ώρες. Επαρκής ενέργεια για την κάλυψη 100 χλμ. θα μπορεί να επιτευχθεί σε 5 ώρες και 30 λεπτά.
  • Σε παροχή Wallbox με ισχύ 3,7 – 22kW για την φόρτιση από το 0% - 100% θα απαιτούνται 7 ώρες και 30 λεπτά (σε μονοφασικό Wallbox 7,4kW) ή σε 5 ώρες (τριφασικό Wallbox 11kW).
  • Σε δημόσια παροχή έως και 100kW, η φόρτιση των μπαταριών στο 80% της χωρητικότητας τους, επιτυγχάνεται σε 30 λεπτά.
 
Οι διαφορές του με τις συμβατικές εκδόσεις και η γκάμα του e-Berlingo

Το λογότυπο «e» καθώς και η αντικατάσταση του στομίου πλήρωσης καυσίμου με την υποδοχή φόρτισης είναι οι προφανείς διαφορές της ηλεκτροκίνητης έκδοσης σε σχέση με τις συμβατικές ως προς την γενικότερη εικόνα του Vanette. Στο εσωτερικό, η ύπαρξη του νέου επιλογέα ταχυτήτων «e-Toggle» στην κεντρική κονσόλα, προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής των λειτουργιών Park, Rear, Neutral, Drive & Brake, όπως και όλα τα συμβατικά αυτόματα κιβώτια ενώ θα υπάρχει και ο επιλογέας των προγραμμάτων οδήγησης ECO, Normal & Power. Παράλληλα, ο οδηγός θα έχει στη διάθεση του μια οθόνη αφής 5 ιντσών όπου θα προβάλλονται όλες οι απαιτούμενες ενδείξεις αναφορικά με τη λειτουργία του οχήματος ενώ, προαιρετικά, η Citroen θα προσφέρει μια οθόνη αφής 10 ιντσών καθώς και το σύστημα «Head-Up Display».
Ηλεκτρικά ελεγχόμενο θα είναι και το χειρόφρενο του μοντέλου ενώ στον εξοπλισμό του θα προβλέπονται επίσης στοιχεία όπως το διπλό κάθισμα για τον συνοδηγό, το σύστημα ελέγχου υπερφόρτωσης του κ.ά.
Με τις μπαταρίες να εδράζονται κάτω από τα καθίσματα και τον χώρο φόρτωσης, το Citroen e-Berlingo που θα προσφέρεται στις εκδόσεις Μ (μήκος 4,4μ.) και XL (μήκος 4,75μ.) θα έχει συνολικό ύψος αμαξώματος στα 1,84μ.
Χάρη στο διαθέσιμο σύστημα «Extenso Cabin», το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης θα μπορεί να ανέλθει έως και στα 3,09μ. για τις εκδόσεις Μ και έως στα 3,44μ. στις εκδόσεις XL. Αντίστοιχα, το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ανέρχεται στα 1,23μ., γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά έως και δύο ευρωπαλετών κατά τον εγκάρσιο άξονα του οχήματος.
Ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος των φορτίων που μπορεί να μεταφέρει θα ανέρχεται έως και στα 4,4κ.μ. ενώ αντίστοιχα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 800 κιλά.
Σε ότι αφορά δε στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, αξίζει να αναφέρουμε πως το διπλό –πολυλειτουργικό- κάθισμα για τους συνοδηγούς έχει βελτιωθεί σε δομή και λειτουργικότητα ενώ διαθέσιμοι είναι και αποθηκευτικοί χώροι συνολικής χωρητικότητας 112 λτ.
Παράλληλα, ο οδηγός θα έχει στη διάθεση του συνολικά 18 τεχνολογίες που άπτονται της άνεσης και ασφάλειας κατά την κίνηση του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες, στις οποίες περιλαμβάνονται συστήματα όπως η έγχρωμη οθόνη του συστήματος Head-Up Display, η κάμερα οπισθοπορείας με ενδείξεις που προβάλλονται στον κεντρικό καθρέπτη, το σύστημα ασφάλειας Safety Brake, το Active Lane Departure Warning, το Collision Risk Alert, τα Grip Control, Hill Assist Descent κ.ά.
Περισσότερα για το νέο Citroen e-Berlingo που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στης διάφορες αγορές της ΕΕ  μέσα στο 2021 μπορείτε να βρείτε στο video που ακολουθεί…