ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Με τα «μπούνια» θα μπει η Ford στο Dakar Rally

Με τα «μπούνια» θα μπει η Ford στο Dakar Rally

Με τα «μπούνια» θα μπει η Ford στο Dakar Rally

  • Με τα «μπούνια» θα μπει η Ford στο Dakar Rally
  • Με τα «μπούνια» θα μπει η Ford στο Dakar Rally
  • Με τα «μπούνια» θα μπει η Ford στο Dakar Rally

Με τα «μπούνια» θα μπει η Ford στο Dakar Rally

2.209 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

- Η Ford συμμετέχει σε ένα από τα πιο σκληρά ράλι για να τεστάρει τις αντοχές της πλατφόρμας του Ranger Pick-Up.
- Θα φοράει κινητήρα βασισμένο στον V6 Ecoboost των 3,5 λίτρων που είχε και το Ford GT.
- Θα «κονταροχτυπηθεί» με τις Audi, Toyota αλλά και την προηγούμενη νικήτρια Mini.
- Η Ford στοχεύει να κατακτήσει την κορυφή σε μόλις ενάμισι χρόνο, το 2025.

Η Ford συμμετέχει σε ένα από τα πιο σκληρά ράλι για να τεστάρει τις αντοχές της πλατφόρμας του Ranger Pick-Up.

Ήδη από τον Ιούνιο η Ford είχε εκφράσει τις προθέσεις της να αγωνιστεί στο ράλι του Ντακάρ, ένα από τα πιο σκληρά και απαιτητικά ράλι του κόσμου. Το αυτοκίνητο που επέλεξε για αυτή την δοκιμασία είναι βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το Pick-Up της, το Ranger, το οποίο όμως δέχτηκε τροποποιήσεις προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει. Στη δημιουργία του συνέβαλε και η M-Sport, η ίδια ομάδα που κατασκεύασε το Ford Puma WRC Rally Car.
 

Θα φοράει κινητήρα βασισμένο στον V6 Ecoboost των 3,5 λίτρων που είχε και το Ford GT.

Kάτω από το καπό θα κρύβεται ο γνωστός στην οικογένεια της Ford Ecoboost, σε μια έκδοση 3,5 λίτρων, με διπλά turbo. Δεν ξέρουμε ακόμα πόση ιπποδύναμη θα παράγει αυτό το «θηρίο», αξίζει όμως να σημειωθεί ότι το ίδιο μοτέρ είχε τοποθετηθεί παλαιότερα και στο υπεραυτοκίνητο της εταιρείας, το Ford GT. Για την ιστορία, να πούμε ότι στο GT απέδιδε 660 άλογα, έκανε το 0-100 σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ συνέχιζε να καλπάζει μέχρι τα 348 χιλιόμετρα την ώρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θα «κονταροχτυπηθεί» με τις Audi, Toyota αλλά και την προηγούμενη νικήτρια Mini

Το Ranger T1+, όπως θα ονομαστεί, θα έχει ζόρικους αντιπάλους απέναντί του. Θα κληθεί να παλέψει με ομάδες οι οποίες έχουν αρκετές νίκες στο ενεργητικό τους, όπως η Audi, η Toyota, αλλά και η λιγότερο γνωστή Prodrive. Όμως ο μεγάλος αντίπαλος είναι η Mini, η οποία κέρδισε το τελευταίο ράλι Dakar, το 2020.
 

Η Ford στοχεύει να κατακτήσει την κορυφή σε μόλις ενάμισι χρόνο, το 2025.

Η συμμετοχή της Ford στο φετινό ράλι του 2024 είναι περισσότερο για να γνωρίσει τις απαιτήσεις και το μέγεθος της πρόκλησης. Για την ομάδα απώτερος στόχος είναι το 2025, όπου θα θελήσει να διεκδικήσει μέχρι και την νίκη, με μόλις ενάμισι χρόνο στη διοργάνωση. Θα τα καταφέρει; Μόνο ο καιρός θα δείξει…
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »