ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Opel Movano & Renault Master θα έχουν εκδόσεις υδρογόνου!

Opel Movano & Renault Master θα έχουν εκδόσεις υδρογόνου!

Tο Opel Movano Hydrogen θα μπορεί να βγάλει ως και 400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Tο Opel Movano Hydrogen θα μπορεί να βγάλει ως και 400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Στην κεντρική κονσόλα θα βρίσκεται μια νέα έγχρωμη οθόνη με διαγώνιο 10 ιντσών, με ενσωματωμένο Apple CarPlay και Android Auto.

Στην κεντρική κονσόλα θα βρίσκεται μια νέα έγχρωμη οθόνη με διαγώνιο 10 ιντσών, με ενσωματωμένο Apple CarPlay και Android Auto.

135 λίτρα συνολικού χώρου μοιράζονται στην καμπίνα σε ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, χώρος στις πόρτες και στο ταμπλό, προσφέροντας 25% παραπάνω χώρο σε σχέση με το προηγούμενο Master.

135 λίτρα συνολικού χώρου μοιράζονται στην καμπίνα σε ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, χώρος στις πόρτες και στο ταμπλό, προσφέροντας 25% παραπάνω χώρο σε σχέση με το προηγούμενο Master.

Η Renault δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα νούμερα (όπως αυτονομία, ιπποδύναμη, ροπή, κτλ), στην πρωτότυπη έκδοση όμως το υδρογονοκίνητο όχημα είχε αυτονομία ως και 500 χιλιόμετρα.

Η Renault δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα νούμερα (όπως αυτονομία, ιπποδύναμη, ροπή, κτλ), στην πρωτότυπη έκδοση όμως το υδρογονοκίνητο όχημα είχε αυτονομία ως και 500 χιλιόμετρα.

  • Opel Movano & Renault Master θα έχουν εκδόσεις υδρογόνου!
  • Tο Opel Movano Hydrogen θα μπορεί να βγάλει ως και 400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
  • Στην κεντρική κονσόλα θα βρίσκεται μια νέα έγχρωμη οθόνη με διαγώνιο 10 ιντσών, με ενσωματωμένο Apple CarPlay και Android Auto.
  • 135 λίτρα συνολικού χώρου μοιράζονται στην καμπίνα σε ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, χώρος στις πόρτες και στο ταμπλό, προσφέροντας 25% παραπάνω χώρο σε σχέση με το προηγούμενο Master.
  • Η Renault δεν έχει ανακοινώσει ακόμα επίσημα νούμερα (όπως αυτονομία, ιπποδύναμη, ροπή, κτλ), στην πρωτότυπη έκδοση όμως το υδρογονοκίνητο όχημα είχε αυτονομία ως και 500 χιλιόμετρα.

Μεγάλα Van: Opel Movano & Renault Master θα έχουν εκδόσεις υδρογόνου!

41.423 Επισκέψεις στο άρθρο

- Τα ηλεκτρικά χρειάζονται ώρα για να φορτίσουν (στην καλύτερη 30` σε ταχυφορτιστή)
- Τα οχήματα υδρογόνου γεμίζουν σε σταθμούς ανεφοδιασμού, σε λιγότερο από 5`
- Το Opel Movano Hydrogen θα βγάζει 400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα
- Το Renault Master θα γίνει και αυτό υδρογονοκίνητο, σε μελλοντική αναβάθμιση

Τα ηλεκτρικά χρειάζονται ώρα για να φορτίσουν (στην καλύτερη 30Ά σε ταχυφορτιστή)

Τα ηλεκτρικά οχήματα έρχονται με ταχύτατους ρυθμούς στην αγορά, αντικαθιστώντας σταδιακά τους παραδοσιακούς κινητήρες βενζίνης και diesel. Υπόσχονται καθαρές μετακινήσεις, με χαμηλότερο κόστος χρήσης σε σχέση με τα παλαιότερα οχήματα.
 
Υπάρχουν όμως πολλοί οι οποίοι βλέπουν με «μισό μάτι» την ηλεκτροκίνηση και εκφράζουν τις ανησυχίες τους, οι οποίες επικεντρώνονται ως επί το πλείστον, στην αυτονομία. Τα ηλεκτρικά οχήματα έρχονται με διάφορες μπαταρίες και αυτονομίες, οι οποίες θεωρητικά μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις μιας ημέρας, όμως η φόρτισή τους χρειάζεται ακόμα αρκετή ώρα. Σε ταχυφορτιστή ένα μέσο όχημα μπορεί να «γεμίσει» από το 20 στο 80% σε περίπου μισή ώρα, ενώ η μπαταρία καταπονείται περισσότερο με τις γρήγορες φορτίσεις, μειώνοντας την διάρκεια ζωής της.

Τα οχήματα υδρογόνου γεμίζουν σε σταθμούς ανεφοδιασμού, σε λιγότερο από 5 λεπτά

Για τους παραπάνω λόγους, οι εταιρείες αυτοκινήτων και παραγωγής ενέργειας στρέφουν το «βλέμμα» τους και στην υδρογονοκίνηση. Τα οχήματα υδρογόνου είναι εξίσου φιλικά προς το περιβάλλον με τα ηλεκτρικά μπαταρίας, καθώς το μόνο «απόβλητο» από τη διαδικασία είναι παραγωγής ενέργειας είναι νερό σε μορφή υδρατμών. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά τους είναι ότι μπορούν να γεμίσουν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, σε σταθμούς ανεφοδιασμού, ακριβώς όπως τα παραδοσιακά οχήματα, σε λιγότερο από 5 λεπτά. Το μειονέκτημα; Οι υποδομές είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο, με αποτέλεσμα ο ανεφοδιασμός να μην είναι πρακτικά τόσο εύκολος. Αυτή τη στιγμή η Γερμανία ηγείται στην υδρογονοκίνηση, με 92 σταθμούς ανεφοδιασμού στη χώρα, ενώ στην Ελλάδα προγραμματίζεται η κατασκευή 26 σταθμών ως το 2030.
 
Υπάρχουν όμως εταιρείες οι οποίες βλέπουν προοπτική στο υδρογόνο και αναπτύσσουν τις δικές τους προτάσεις. Οι πιο χαρακτηριστικές είναι αυτές της Opel και της Renault, οι οποίες ανακοίνωσαν υδρογονοκίνητες εκδόσεις των μεγάλων Van Movano και Master αντίστοιχα.


Tο Opel Movano Hydrogen θα μπορεί να βγάλει ως και 400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Tο Opel Movano Hydrogen θα μπορεί να βγάλει ως και 400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Συνέχεια του άρθρου >>>