-Είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό από το Worth που η συναρμολόγηση πραγματοποιείται σε μία αίθουσα παραγωγής
-Τα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης έρχονται από τα εργοστάσια της Daimler Truck σε Mannheim, Gaggenau & Kassel
-Περίπου 3.300 εκπαιδευτικές συνεδρίες για τους εργαζόμενους πραγματοποιήθηκαν το 2023 στο Worth
-Ουδέτερο ισοζύγιο CO2 έχει το εργοστάσιο
-Το «International Truck of the Year 2025» έχει αυτονομία 500 χλμ δίχως ενδιάμεση φόρτιση
Τα εξαρτήματα ηλεκτροκίνησης έρχονται από τα εργοστάσια της Daimler Truck σε Mannheim, Gaggenau & Kassel
Σε κάθε ενδεχόμενο, τα εργοστάσια της Daimler Truck στο Mannheim, στο Gaggenau και στο Kassel διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην παραγωγή του eActros 600, προμηθεύοντας όλα τα εξαρτήματα που αφορούν στο σύστημα μετάδοσης (ηλεκτρο)κίνησης, όπως: ο ηλεκτρικός άξονας, τα εξαρτήματα μετάδοσης, αλλά και το μπροστινό κιβώτιο, που συνδυάζει πολυάριθμα εξαρτήματα υψηλής & χαμηλής τάσης και βρίσκεται στον πρώην χώρο εγκατάστασης του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Όπως τόνισε, εξάλλου, η Karin Radstrom της Daimler Truck:
«Η έναρξη της σειριακής παραγωγής του eActros 600 είναι μια ακόμη απόδειξη της φιλοδοξίας μας να μεταμορφώσουμε τη βιομηχανία. Με εμβέλεια 500 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας, το eActros 600 απευθύνεται στο τμήμα των μεγάλων αποστάσεων στην Ευρώπη, το οποίο ευθύνεται για τα δύο τρίτα των εκπομπών CO2 από τις βαριές οδικές μεταφορές. Επομένως, το ηλεκτρικό φορτηγό μας μεγάλων αποστάσεων με μπαταρία θα κάνει την πραγματική διαφορά».
Περίπου 3.300 εκπαιδευτικές συνεδρίες για τους εργαζόμενους πραγματοποιήθηκαν το 2023 στο Worth
Όσον αφορά στο έμψυχο δυναμικό της Daimler Truck, τώρα, η εταιρεία δεσμεύεται πως καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την περαιτέρω διεύρυνση της τεχνογνωσίας των υπαλλήλων της και μάλιστα εντός του Ομίλου.
Κάποιες από τις πρωτοβουλίες της μάλιστα έχουν να κάνουν με την εξειδίκευση των εργαζομένων, αλλά και με την στοχευμένη πρόσληψη νέων ταλέντων, με το κέντρο κατάρτισης στο Worth να προετοιμάζει το εργατικό δυναμικό κατάλληλα για τα καθήκοντά του στα νέα οχήματα.
Ενδεικτικά, άλλωστε, μόνο το 2023 πραγματοποιήθηκαν περίπου 3.300 εκπαιδευτικές συνεδρίες στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, με το πεδίο μελέτης να αφορά σε νέες τεχνολογίες μπαταριών, αλλά και στην υδρογονοκίνηση.
Ουδέτερο ισοζύγιο CO2 έχει το εργοστάσιο
Συνακόλουθα, η Daimler Truck δεσμεύεται να προωθήσει το κομμάτι της βιωσιμότητας όχι κατά τη διαδικασία της ανάπτυξης νέων οχημάτων, αλλά και κατά την παραγωγή τους.
Πιο αναλυτικά, το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Worth από το 2022 είναι ουδέτερο ως προς το CO2 στο σκέλος της παραγωγής, ενώ, εκτός από την αγορά πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας, η εγκατάσταση προωθεί τη δική της παραγωγή ενέργειας π.χ. μέσω της χρήσης φωτοβολταϊκών συστημάτων.
Το «International Truck of the Year 2025» έχει αυτονομία 500 χλμ δίχως ενδιάμεση φόρτιση
Με υψηλή χωρητικότητα μπαταρίας που ξεπερνά τις 600kWh -εξ ου και η ονομασία 600 - και ένα νέο, ιδιαίτερα αποδοτικό ηλεκτρικό κινητήριο άξονα που έχει αναπτυχθεί στο εσωτερικό της εταιρείας, το eActros 600 επιτυγχάνει αυτονομία 500 χλμ δίχως ενδιάμεση φόρτιση, έχοντας μικτό βάρος τουλάχιστον 40 τόνων.
Ωστόσο το ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz μπορεί να διανύσει ακόμη και πολύ περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα την ημέρα, εφόσον λάβουμε υπόψη την ενδιάμεση φόρτιση που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια των νόμιμων διαλειμμάτων του οδηγού. Μάλιστα, εκτός από τη φόρτιση CCS έως και 400kW, το eActros 600 θα επιτρέπει αργότερα και τη
φόρτιση με ισχύ 1 megawatt (MCS).
Σε κάθε περίπτωση, η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes-Benz έχει ήδη αποδείξει αρκετές φορές τις δυνατότητές της σε πραγματικές συνθήκες:
από το «eActros 600 European Testing Tour 2024», όπου δυο πρωτότυπα ηλεκτρικά φορτηγά διένυσαν 15.000 χιλιόμετρα σε συνολικά 22 χώρες με μικτό βάρος 40 τόνων, μέχρι
τη βράβευση του οχήματος ως «International Truck of the Year 2025» από δημοσιογράφους επαγγελματικών οχημάτων από 24 ευρωπαϊκές χώρες.