-Τουλάχιστον 2.000 παραγγελίες έχουν καταγραφεί ήδη για το νέο ηλεκτρικό φορτηγό
-Νυχτερινό ταξίδι στο Βερολίνο & επιστροφή για το όχημα, στο πλαίσιο της IAA Transportation 2024
-Αυτονομία 500 χλμ με μια φόρτιση, θα ξεπερνάει τα 1.000 χλμ με μια ενδιάμεση στάση
Τουλάχιστον 2.000 παραγγελίες έχουν καταγραφεί ήδη για το νέο ηλεκτρικό φορτηγό
Όπως ανακοινώθηκε, στο πλαίσιο της IAA Transportation 2024, τουλάχιστον 2.000 παραγγελίες έχουν καταγραφεί ήδη για το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο φορτηγό, Mercedes-Benz eActros 600, ενώ σε τετραψήφιο νούμερο ανέρχονται και οι επιστολές προθέσεων.
Συνακόλουθα, η σειριακή παραγωγή της νέας ηλεκτρικής ναυαρχίδας θα ξεκινήσει στο Wörth κάπου στα τέλη Νοεμβρίου, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Daimler Truck, Martin Daum, να δηλώνει πως: «Έχουμε ήδη παρουσιάσει το όραμά μας για τις βιώσιμες μεταφορές του μέλλοντος εδώ και χρόνια. Για εμάς, η IAA Transportation 2024 περιστρέφεται σαφώς γύρω από την υλοποίηση αυτού του οράματος. Προμηθεύουμε ηλεκτροκίνητα οχήματα σειράς με μπαταρίες στις ποσότητες που απαιτούν οι πελάτες μας».
Σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν επίσης τα εργοστάσια της Daimler Truck στο Μανχάιμ, το Κάσελ και το Γκαγκάγκουα. Αυτό, γιατί προμηθεύουν τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την ηλεκτροκίνηση του eActros 600 με μπαταρία, όπως ο ηλεκτρικός άξονας, τα εξαρτήματα μετάδοσης και το μπροστινό κιβώτιο, το οποίο συνδυάζει πολυάριθμα εξαρτήματα υψηλής και χαμηλής τάσης και βρίσκεται στον πρώην χώρο εγκατάστασης του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Νυχτερινό ταξίδι στο Βερολίνο & επιστροφή για το όχημα, στο πλαίσιο της IAA Transportation 2024
Η κυριακάτικη «Daimler Truck Media Night» στο Ανόβερο είχε και ένα πολιτικό μήνυμα όμως, αφού το eActros 600 πραγματοποίησε ένα νυχτερινό ταξίδι μετ' επιστροφής στο Βερολίνο. Αυτό συνέβη πρώτον, για να κάνει μια ζωντανή επίδειξη της καθημερινής του χρηστικότητας και δεύτερον, για να στείλει ένα μήνυμα στους πολιτικούς ιθύνοντες όχι μόνο στο Βερολίνο, αλλά και στις Βρυξέλλες πως τα οχήματα μηδενικών εκπομπών της εταιρείας είναι έτοιμα, άρα τώρα σειρά πρέπει να πάρουν οι υποδομές φόρτισης.
Η Karin Rådström από το Διοικητικό Συμβούλιο της Daimler Truck, τονίζει ότι:
«Το eActros 600 είναι μια ισχυρή εναλλακτική λύση σε σχέση με ένα φορτηγό diesel, χάρη στην αυτονομία των 500 χλμ με μία φόρτιση της μπαταρίας. Με την υψηλή ενεργειακή του απόδοση, θα είναι κερδοφόρο για τους φορείς εκμετάλλευσης στόλου. Τώρα είναι επιτακτική ανάγκη οι κυβερνήσεις, ο ενεργειακός τομέας και η βιομηχανία να δράσουν από κοινού για να προωθήσουν την επέκταση των δημόσιων υποδομών φόρτισης».
Αυτονομία 500 χλμ με μια φόρτιση, θα ξεπερνάει τα 1.000 χλμ με μια ενδιάμεση στάση
Υπενθυμίζεται πως το ηλεκτροκίνητο φορτηγό, Mercedes-Benz eActros 600 με μπαταρία, είναι το highlight της εταιρείας στην IAA Transportation 2024. Η υψηλή χωρητικότητα της μπαταρίας που ξεπερνά τις 600 κιλοβατώρες και ένας νέος, ιδιαίτερα αποδοτικός ηλεκτρικός κινητήριος άξονας που αναπτύχθηκε στο εσωτερικό της εταιρείας επιτρέπουν στο eActros 600 να επιτύχει αυτονομία 500 χλμ χωρίς ενδιάμεση φόρτιση.
Η εμβέλεια αυτή μάλιστα επιτυγχάνεται υπό πολύ ρεαλιστικές συνθήκες που αντικατοπτρίζουν την τυπική του χρήση με μικτό βάρος 40 τόνων, ενώ με ενδιάμεση φόρτιση – που έτσι κι αλλιώς προβλέπεται, με βάση τα νομικά προβλεπόμενα διαλείμματα του οδηγού - ο αριθμός αυτός μπορεί να ξεπεραστεί σημαντικά. Συγκεκριμένα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τη διαδρομή, το eActros 600 μπορεί να διανύσει πολύ περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα την ημέρα.
Αυτό το καλοκαίρι, εξάλλου,
δύο πρωτότυπα eActros 600 διένυσαν περισσότερα από 15.000 χιλιόμετρα σε 22 ευρωπαϊκές χώρες, στην πιο εκτεταμένη δοκιμαστική διαδρομή στην ιστορία της Mercedes-Benz Trucks.