Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Μεγάλα Vans που έρχονται σύντομα!

Μεγάλα Vans που έρχονται σύντομα!

Tο νέο eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με μεικτό βάρος έως και 4,25t.

Tο νέο eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με μεικτό βάρος έως και 4,25t.

Mέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα θα μπορεί κανείς να το παραγγείλει και στην Ελλάδα.

Mέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα θα μπορεί κανείς να το παραγγείλει και στην Ελλάδα.

Το eDaily BEV θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, μεικτού βάρους 3,5 έως 7,2 τόνων.

Το eDaily BEV θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, μεικτού βάρους 3,5 έως 7,2 τόνων.

H ηλεκτρική έκδοση ετοιμάζεται να μπει στην αγορά της Ευρώπης, κάπου μέσα στους θερινούς μήνες.

H ηλεκτρική έκδοση ετοιμάζεται να μπει στην αγορά της Ευρώπης, κάπου μέσα στους θερινούς μήνες.

  • Μεγάλα Vans που έρχονται σύντομα!
  • Tο νέο eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με μεικτό βάρος έως και 4,25t.
  • Mέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα θα μπορεί κανείς να το παραγγείλει και στην Ελλάδα.
  • Το eDaily BEV θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, μεικτού βάρους 3,5 έως 7,2 τόνων.
  • H ηλεκτρική έκδοση ετοιμάζεται να μπει στην αγορά της Ευρώπης, κάπου μέσα στους θερινούς μήνες.

Mercedes eSprinter & Iveco e-Daily: Μεγάλα Vans που έρχονται σύντομα!

41.488 Επισκέψεις στο άρθρο

- Το Mercedes-Benz eSprinter έρχεται άμεσα στην Ελληνική αγορά
- Το eSprinter θα κάνει έως και 530 χλμ με μία μόνο φόρτιση.
- Το Iveco eDaily θα μεταφέρει έως και 4,6 τόνους ωφέλιμο φορτίο.
- Με φόρτιση 30΄ το eDaily κερδίζει 100 χιλιόμετρα αυτονομία.

Το Mercedes-Benz eSprinter έρχεται άμεσα στην Ελληνική αγορά

Οι παραγγελίες για τα νέα Mercedes-Benz eSprinter ξεκίνησαν για την αγορά της Γερμανίας με κόστος αντίστοιχο του υπάρχοντος μοντέλου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα θα μπορεί κανείς να το παραγγείλει και στην Ελλάδα.

Το eSprinter θα κάνει έως και 530 χλμ με μία μόνο φόρτιση.

Ο ηλεκτροκινητήρας (eATS) του νέου eSprinter που βρίσκεται στον πίσω άξονα, θα έχει απόδοση 100 ή 150kWh (136 ή 204hp) και μέγιστη ροπή 400Nm.
 
Αντίστοιχα, οι αρχικές επιλογές μπαταρίας θα είναι χωρητικότητας 56 ή 113kWh (αργότερα θα προστεθεί και μια επιλογή 81kWh) που μπορούν να φορτίσουν σε παροχές AC ή DC ισχύος έως και 115kWh, με τον χρόνο που απαιτείται για το 10% - 80% στην μπαταρία των 113kWh να είναι 42 λεπτά και της αντίστοιχης των 56kWh μόλις 28 λεπτά.
 
Με βάση τις νεότερες πληροφορίες, η αυτονομία του νέου eSprinter θα ανέρχεται στα 440km για μεικτό κύκλο κίνησης και έως τα 530km σε αστικό κύκλο! Μάλιστα έχουν προβλεφθεί και ειδικές λειτουργίες όπως η φάση «DAUTO» για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας που λαμβάνει πληροφορίες για τις κυκλοφοριακές συνθήκες, από αισθητήρες, κάμερες κ.ά. Αυτή είναι μια ευπρόσδεκτη αναβάθμιση για το eSprinter, το οποίο στην προηγούμενη γενιά του κατάφερνε να «βγάλει» μόνο 168 χλμ. με μία φόρτιση.

Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε πως το νέο eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με μεικτό βάρος έως και 4,25t., σε εκδόσεις με ανοικτή ή κλειστή καρότσα (Van με ωφέλιμο όγκο έως 14κ.μ.). Επιπρόσθετα, θα μπορεί να έλξει φορτία έως 2,0t.


Tο νέο eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με μεικτό βάρος έως και 4,25t.

Tο νέο eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε δύο μήκη αμαξώματος, με μεικτό βάρος έως και 4,25t.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Το Iveco eDaily θα μεταφέρει έως και 4,6 τόνους ωφέλιμο φορτίο

H Iveco παρουσίασε πριν περίπου 2 χρόνια, στην έκθεση ΙΑΑ Transportation 2022, το νέο eDaily BEV (Battery Electric Vehicle - ηλεκτρικό όχημα με μπαταρίες), ένα ηλεκτρικό Van που τότε κέρδισε τις εντυπώσεις με τα χαρακτηριστικά του. Την ίδια στιγμή παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή το eDaily FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle – ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου), ένα υδρογονοκίνητο Van που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Hyundai.

Δύο χρόνια αργότερα, η ηλεκτρική έκδοση ετοιμάζεται να μπει στην αγορά της Ευρώπης, κάπου μέσα στους θερινούς μήνες. Το eDaily BEV θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, μεικτού βάρους 3,5 έως 7,2 τόνων. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να μεταφέρει έως και 4,6 τόνους ωφέλιμο φορτίο. Εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος έως και 140 kW (188 hp) και ροπής 400 Nm, ο οποίος στην κορυφαία έκδοση παίρνει ενέργεια από τρεις μπαταρίες χωρητικότητας 111 kWh.


Σε ό,τι αφορά στην αυτονομία, το μοντέλο μεικτού βάρους 4,25 τόνων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες υπόσχεται εμβέλεια της τάξης των 300 χλμ., ενώ σε αποκλειστικά αστικές συνθήκες κίνησης, η αυτονομία μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 400 χλμ.! Φυσικά μπορεί να εξοπλιστεί και με λιγότερες μπαταρίες, για χαμηλότερο κόστος και ταχύτερη φόρτιση, με μικρότερη όμως αυτονομία.

Με φόρτιση 30΄, το eDaily κερδίζει 100 χιλιόμετρα αυτονομία

Οι μεγάλες μπαταρίες χρειάζονται 9 ώρες για να φορτιστούν πλήρως ( σε φόρτιση AC 11 kW), ενώ προαιρετικά σε έναν φορτιστή των 22 kW ο σχετικός χρόνος μειώνεται στις 5 ώρες. Επιπλέον, σε έναν ταχυφορτιστή των 80 kW, το μοντέλο με τις 2 ή 3 μπαταρίες (74 ή 111 kWh) έχει φτάσει στο 80% πληρότητας σε 1 και 1,5 ώρα, αντίστοιχα. Μάλιστα, μετά από 30 λεπτά στην πρίζα το eDaily BEV αποκτά αυτονομία κίνησης 100 χλμ.!

Τέλος, να αναφέρουμε επίσης το γεγονός, πως σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία το κόστος συντήρησης του eDaily BEV είναι μειωμένο κατά 50% σε σχέση με τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.