ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μεταξύ των κορυφαίων οδικών έργων που αναμένεται να υλοποιήσει το υπουργείο Υποδομών συγκαταλέγεται και η Υποθαλάσσια Ζεύξη της Σαλαμίνας με το Πέραμα.

Μετά τους αυτοκινητόδρομους τι;

15.378 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2017)

Με την σταδιακή ολοκλήρωση όλων των μεγάλων οδικών έργων της χώρας, το υπουργείο Υποδομών στρέφεται πλέον στην υλοποίηση νέων έργων που αναμένεται να ενισχύσουν τον τεχνικό κλάδο της χώρας. Ποια είναι όμως αυτά;

PRO.autotriti Team

Μετά την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας, έστω και με σημαντικές καθυστερήσεις σε ορισμένες περιπτώσεις, το υπουργείο Υποδομών καταστρώνει τα… σχέδια του για τα επόμενα μεγάλα έργα που πρέπει να υλοποιηθούν, αναβαθμίζοντας τις επιβατικές – εμπορευματικές μεταφορές και ενισχύοντας τον κατασκευαστικό κλάδο της χώρας. Ας δούμε επιγραμματικά ποια εξ αυτών αφορούν στην βελτίωση – αναβάθμιση – επέκταση του υπάρχοντος οδικού ιστού της χώρας…
 
Νέα γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Στην παρούσα φάση βρισκόμαστε στην πρώτη φάση του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου με όλες σχεδόν τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες να δηλώνουν το παρόν.
Οι εργασίες κατασκευής του έργου υπολογίζεται πως θα ξεκινήσουν το 2019 ενώ ο –εντυπωσιακός- προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 1,45 δις ευρώ (1,8 δις με ΦΠΑ).
Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε πως το εν λόγω έργο αφορά στην δημιουργία της γραμμής του Μετρό από το Γουδή έως το Γαλάτσι. Σε μετέπειτα φάση ωστόσο, προβλέπεται και η επέκταση της Γραμμής από το Γαλάτσι προς Εθνική Οδό μέσω του Περισσού και από το Γουδή προς την Ηλιούπολη, με κόστος της τάξης των 1,8 δις ευρώ.
 
Βόρειος Οδικός ¶ξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ)
Ο εν λόγω οδικός άξονας θα έχει μήκος 142 χλμ. για το βασικό τμήμα του (από τα Χανιά έως το Ηράκλειο) με κόστος της τάξης των 1,1 δις ευρώ. Στην παρούσα φάση προετοιμάζεται ο σχετικός Φορέας Υλοποίησης ενώ ο διαγωνισμός αναμένεται μέσα στο 2018 με τα έργα να ξεκινούν εκτός απροόπτου προς το τέλος του 2019.
 
Αυτοκινητόδρομος «Ε65»
Ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, κ. Χρ. Σπίρτζης, εξήγγειλε πρόσφατα πως η έναρξη των εργασιών στο νότιο τμήμα του εν λόγω οδικού άξονα από τη Λαμία έως την Ξυνιάδα, θα πραγματοποιηθεί έως το τέλος του τρέχοντος έτους (2017). Αντίστοιχα, μέσα στο 2018 θα ξεκινήσουν οι εργασίες για το βόρειο τμήμα, από τα Τρίκαλα έως την Εγνατία Οδό.
Το κόστος κατασκευής του έργου ανέρχεται στα 700 εκ. ευρώ (300 εκ. για το νότιο τμήμα και 400 εκ. για το βόρειο τμήμα).
 
Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας
Εντός του 2018 αναμένεται να επιλεγεί ο ανάδοχος για την κατασκευή της υποθαλάσσιας ζεύξης της Σαλαμίνας με το Πέραμα ενώ, μέσα στο 2019 θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής.
Το κόστος του εν λόγω οδικού έργου προσεγγίζει τα 400 εκ. ευρώ.
 
Οδικός άξονας Πάτρας – Πύργου
Το εν λόγω έργο αρχικά αποτελούσε μέρος της Ολυμπίας Οδού ωστόσο τελικά διαχωρίστηκε από αυτή. Πλέον έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και εντός του 2018 αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή και των οκτώ εργολαβιών που τον απαρτίζουν. Ο ορίζοντας υλοποίησης τους ανέρχεται στους 42 μήνες και το συνολικό κόστος του έργου έχει υπολογιστεί εκ νέου στα 355 εκ. ευρώ.