Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Scania χρησιμοποιεί ειδικά –κινητά- εργαστήρια προκειμένου να πραγματοποιεί μετρήσεις των εκπομπών ρύπων των οχημάτων της σε πραγματικές συνθήκες.

Μετρήσεις ρύπων σε πραγματικές συνθήκες χρήσης

1.773 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2015)

Χάρη σε –ειδικά σχεδιασμένα- κινητά εργαστήρια που διαθέτει, η Scania είναι σε θέση να πραγματοποιεί πολύπλοκες και αναλυτικές μετρήσεις ρύπων στα εξελισσόμενα οχήματα της. Ανακαλύψτε πως…

Μέχρι πρότινος, οι εταιρείες κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων έκαναν χρήση ειδικών –στατικών- συστημάτων και εργαστηρίων προκειμένου να πραγματοποιήσουν ελέγχους και μετρήσεις στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων τους.

Ωστόσο, η έλευση του νέου Κοινοτικού Προτύπου «Euro6» αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, απαιτεί πλέον την μέτρηση των προαναφερθέντων παραγόντων κάτω από φυσιολογικές συνθήκες χρήσης του οχήματος και μάλιστα με φορτίο της τάξης του 50% - 60% του μέγιστου ωφέλιμου.

Με βάση αυτήν την εξέλιξη, η Scania έχει εξελίξει τρία ειδικά εξοπλισμένα κινητά εργαστήρια μετρήσεων, τα οποία χρησιμοποιεί όχι μόνο κατά τη διαδικασία Έρευνας και Εξέλιξης των νέων οχημάτων της αλλά και για τον δειγματοληπτικό έλεγχο οχημάτων των πελατών της, σε μόνιμη βάση.

Σύμφωνα με τους υπευθύνους της σουηδικής εταιρείας, τα τρία αυτά κινητά εργαστήρια, πραγματοποιούν τουλάχιστον 50 ελέγχους οχημάτων ετησίως, ανεξαρτήτων τύπου (φορτηγά, τράκτορες, λεωφορεία) ενώ, τουλάχιστον ένα όχημα από τον στόλο κάποιου πελάτη της εταιρείας ελέγχεται ανά μήνα.

Η διαδικασία μέτρησης διαρκεί από 3 – 4 ώρες και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική.

Το κινητό εργαστήριο συνδέεται με το υπό δοκιμή όχημα και τα συστήματα του συνδέεται με τα διαγνωστικά συστήματα του οχήματος και φυσικά, με την εξάτμιση του.

Κατόπιν το όχημα θα κινηθεί σε όλους τους τύπους διαδρομών (αστικό, επαρχιακό και εθνικό οδικό δίκτυο) ενώ οι ειδικοί της Scania συλλέγουν αναρίθμητες πληροφορίες που περιλαμβάνουν τις συγκεντρώσεις στοιχείων όπως το μονοξείδιο του άνθρακα, το διοξείδιο του άνθρακα, οι υδρογονάνθρακες, τα οξείδια του αζώτου καθώς επίσης η πίεση και η θερμοκρασία των καυσαερίων σε συνδυασμό με άλλα δεδομένα όπως η υγρασία και η θερμοκρασία της ατμόσφαιρας.

Παράλληλα, οι τεχνικοί έχουν πρόσβαση σε πλήθος ακόμη σχετικών πληροφοριών (σε πραγματικό χρόνο) όπως οι στροφές λειτουργίας του κινητήρα, η ταχύτητα του οχήματος, η θερμοκρασία του κινητήρα, η ροπή και φυσικά η κατανάλωση καυσίμου, ανά πάσα δεδομένη στιγμή.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο βίντεο που παρουσιάζουμε.