Καταργήθηκε το έτος μοντέλου 2025, λόγω προβλημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Με αμάξωμα εκτεταμένου μήκους & επιλογή υψηλής οροφής, το Van κερδίζει επιπλέον 14 ίντσες στο μήκος του δαπέδου φόρτωσης.
Απόδοση ισχύος 310 ίππων, με 542Nm μέγιστης ροπής.
Οι λάτρεις της περιπέτειας και των απαιτητικών εξορμήσεων με Vans, αναμφισβήτητα θα στενοχωρηθούν από τη συγκεκριμένη εξέλιξη… Ο λόγος για το Ford Transit Trail, με έτος μοντέλου 2025, το οποίο καταργήθηκε επ΄ αόριστον, με τους ιθύνοντες την Ford να επισημαίνουν πως θα αξιολογήσουν τη ζήτηση στην αγορά, προκειμένου να καθοριστεί το μέλλον της συγκεκριμένης έκδοσης.
Συγκεκριμένα, όπως τόνισε η εκπρόσωπος της Ford, Elizabeth Kraft: «Λόγω των συνεχιζόμενων προκλήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα και των περιορισμών στη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών που επηρεάζουν τα Transit Trail 2023 και 2024, πήραμε την απόφαση να καταργήσουμε τη διαθεσιμότητα του πακέτου, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα στην παροχή ανταλλακτικών και συντήρησης στα ήδη υπάρχοντα οχήματα που κυκλοφορούν στην αγορά».
Συνεπώς δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο αν το Van με τα ελαστικά παντός εδάφους για τα απαιτητικά οδοστρώματα υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει τουλάχιστον μέσα στο 2026…
Με αμάξωμα εκτεταμένου μήκους & επιλογή υψηλής οροφής, το Van κερδίζει επιπλέον 14 ίντσες στο μήκος του δαπέδου φόρτωσης
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του
Transit Trail, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το πακέτο του περιλάμβανε ανύψωση 3,5 ιντσών, συνδυαστικά με ένα σετ ελαστικών παντός εδάφους Goodyear Wrangler 30,5 ιντσών σε τροχούς 16 ιντσών, μια επένδυση αψίδων τροχών, αλλά και φαρδύτερο μετατρόχιο κατά 2,8 ίντσες. Επιπλέον, ένα σετ σκαλοπατιών τύπου slider στην πλευρά τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού ολοκλήρωνε το πακέτο εμφανισιακά.
Παράλληλα, η Ford προσέφερε το Transit Trail με αμάξωμα μεσαίας και υψηλής οροφής, καθώς και με αμάξωμα εκτεταμένου μήκους, το οποίο σε συνδυασμό με την επιλογή υψηλής οροφής χάριζε 14 ίντσες στο μήκος του δαπέδου φόρτωσης, καθώς και 13,8 κυβικά μέτρα αποθηκευτικού χώρου.
Απόδοση ισχύος 310 ίππων, με 542Nm μέγιστης ροπής
Ολοκληρώνοντας, κάθε Transit Trail διέθετε έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 3,5 λίτρων, που προσέφερε 310 ίππους, παράγοντας 542Nm ροπή, την ίδια ώρα που ένα αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων έστελνε την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης.
Μάλιστα, η Ford αξιολόγησε το Transit Trail ως ικανό να ρυμουλκήσει έως και 2,7 τόνους - εφοδιασμένο με το πακέτο «Heavy Duty Trailer Package» - ενώ το 2024 ανακάλεσε το μοντέλο λόγω των μεγάλων ελαστικών παντός εδάφους που τρίβονταν στο αμάξωμα. Η ανάκληση αφορούσε τόσο στα μοντέλα του 2023 όσο και του 2024 και περιλάμβανε 1.902 τέτοιες περιπτώσεις στις ΗΠΑ.