Η Isuzu παρουσίασε μια νέα –άκρως δυναμική- έκδοση του D-Max με την ονομασία «XTR» που προορίζεται για τις πιο ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες, στο πρότυπο της… εγχώριας «Hi-Lander».
Η Isuzu UK ανακοίνωσε πως μέσα στο τρέχον έτος θα λανσάρει στην αγορά της Μ. Βρετανίας μια νέα, άκρως δυναμική, έκδοση του D-Max με την ονομασία «XTR» που συμπληρώνει (μαζί με τις εκδόσεις «Blade» και «Arctic Trucks») την γκάμα «Adventure» των ειδικών εκδοχών του ιαπωνικού Pick-Up.
Προορισμένο για extreme καταστάσεις
Όπως και η αντίστοιχη έκδοση «Hi-Lander» που η ελληνική αντιπροσωπεία της Isuzu προσφέρει αποκλειστικά στην ελληνική αγορά, έτσι και η έκδοση «XTR» διακρίνεται για εντυπωσιακές εκτός δρόμου ικανότητες της, χάρη σε πολλαπλές αναβαθμίσεις του αμαξώματος και των μηχανικών της μερών.
Συγκεκριμένα, οι επεμβάσεις στην ανάρτηση έχουν επιφέρει αύξηση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος στα 250 χλστ. ενώ, αυξημένη είναι και η διαδρομή της ανάρτησης.
Παράλληλα, οι νέες –αεριζόμενες- δισκόπλακες στους εμπρός τροχούς υπόσχονται αυξημένη ισχύ πέδησης, καλύτερη αντισκωριακή αντοχή και μικρότερη φθορά σε βάθος χρόνου ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες ενώ, συνδυάζονται με κεραμνικά / Kevlar τακάκια.
Αντίστοιχα, έχει αλλάξει η δομή και το είδος των ελατηρίων και των αμορτισέρ συμβάλλοντας στη βελτίωση της άνεσης και της ευστάθειας του οχήματος, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Σε ότι αφορά στους τροχούς, οι ζάντες ελαφρού κράματος των 17 ιντσών συνδυάζονται με τα ελαστικά Pirelli Scorpion™ All Terrain Plus σε διάσταση 265/70 R17.
Εντυπωσιακό σχεδιαστικά εντός και εκτός της καμπίνας
Οι νέες εκδόσεις «XTR» του Isuzu D-Max θα φέρουν ένα ειδικό body-kit που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει διάφορες τροποποιήσεις και ένα ανθεκτικό στις… κακουχίες, κάλυμμα για τον εμπρός προφυλακτήρα, τη μάσκα, το κάλυμμα του κινητήρα και τα φωτιστικά σώματα ενώ, σχετικές είναι και οι αλλαγές στην εμφάνιση του πίσω τμήματος του αμαξώματος και στους θόλους των τροχών.
Την ίδια στιγμή, συνοδεύονται από ειδικής σχεδίασης πλευρικά σκαλοπάτια που χάρη στο σχήμα τους, διασφαλίζουν την άμεση απομάκρυνση φερτών υλικών όπως π.χ. η λάσπη, το χιόνι κ.ά.
Στο εσωτερικό, τα καθίσματα επιδεικνύουν ενισχυμένη στήριξη του σώματος των επιβατών και φέρουν επενδύσεις από δέρμα και ανθρακονήματα ενώ, εκτεταμένη είναι η χρήση δέρματος σε διάφορα σημεία του εσωτερικού διακόσμου.
Επανασχεδιασμένο και μικρότερο σε διαστάσεις είναι και το τιμόνι με επένδυση από δέρμα και ορατές ραφές πράσινης απόχρωσης ενώ, όπως είναι φυσικό, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πληρέστατος.