Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

  • Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper
  • Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper
  • Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper
  • Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper
  • Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper
  • Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper
  • Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

Νέα εποχή για τα Berlingo, Jumpy και Jumper

33.450 Επισκέψεις στο άρθρο

- 330 χιλιόμετρα αυτονομίας για το ηλεκτρικό Berlingo
- Διαθέσιμο και με υδρογόνο το Jumpy για αυξημένη αυτονομία (πάνω από 400 χιλιόμετρα)
- 270 άλογα (από 122) για την νέα γενιά ηλεκτρικού Jumper
- Με κάμερα στον καθρέφτη που διευκολύνει την μετακίνηση στην πόλη

330 χιλιόμετρα αυτονομίας για το ηλεκτρικό Berlingo.

Το νέο Berlingo διαθέτει ανασχεδιασμένο εσωτερικό ώστε να είναι πιο πρακτικό και εύχρηστο για τον χρήστη. Κάτω από το καπό βρίσκονται τόσο κινητήρες βενζίνης με 110 άλογα, όσο και κινητήρες πετρελαίου, με 100 και 130 άλογα.  Στην ηλεκτρική εκδοχή ë-Berlingo το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 136 άλογα και 270 Νm ροπής και, σε συνδυασμό με την μπαταρία των 50 kWh, έχει θεωρητική αυτονομία έως 330 χιλιόμετρα – 20% περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο.
 
Το ë-Berlingo υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 100 kWh και μπορεί να φορτίσει από το 20 στο 80% σε 30 λεπτά. Το συνολικό ωφέλιμο φορτίο είναι 1000 κιλά, ενώ είναι διαθέσιμο με 2 ή 3 καθίσματα και σε 2 αμαξώματα, 4,4 και 4,75 μέτρα μήκος.
 

Διαθέσιμο και με υδρογόνο το Jumpy για αυξημένη αυτονομία (πάνω από 400 χιλιόμετρα)

Το νέο Jumpy ακολουθεί την ίδια πρακτική γραμμή με το μικρό Berlingo. Κάτω από το καπό έχει τις συνηθισμένες επιλογές πετρελαιοκινητήρων με 120, 145 και 180 άλογα. Αυτός όμως που εκπλήσσει είναι ο κινητήρας υδρογόνου, ο οποίος προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα. Στην καθαρά ηλεκτρική εκδοχή Ë-Jumpy, διατηρείται ο ηλεκτροκινητήρας των 136 αλόγων και 270 Nm ροπής και 2 επιλογές μπαταρίας: 50 και 75 kWh, με αυτονομίες 224 και 350 χιλιόμετρα αντίστοιχα.
 
Υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 100 kW και χρειάζεται 38 και 45 λεπτά αντίστοιχα για να φορτίσει από το 0 ως το 80%. Διατίθεται σε 2 εκδόσεις αμαξώματος, 4,98 και 5,33 μέτρα μήκος, ενώ μπορεί να βγει και ως Van, 5θέσιο ή 6θέσιο όχημα, ή ακόμα και 9θέσιο Combi. Ο συνολικό ς χώρος του είναι 6,6 m3, με ωφέλιμο φορτίο 1275 κιλά.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

270 άλογα (από 122) για την νέα γενιά ηλεκτρικού Jumper

Το Jumper είναι το πιο μεγάλο από τα 3 Van της Citroën. Κάτω από το καπό υπάρχουν πετρελαιοκινητήρες των 120,140 και 180 αλόγων, ενώ στο δεύτερο μισό του 2024 θα προστεθεί και υδρογονοκινητήρας. Στην ηλεκτρική του μορφή, το ë-Jumper αφήνει πίσω τον αναιμικό θα έλεγε κανείς κινητήρα των 122 αλόγων και εξοπλίζεται με νέο μοτέρ 270 ίππων και 400 Nm  ροπής (από τα 260 της προηγούμενης γενιάς). Οι μπαταρίες αναβαθμίστηκαν επίσης, με μία κεντρική των 110 kWh να δίνει αυτονομία 420 χιλιομέτρων.
 
Υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 150 kWh και φορτίζει ως το 80% σε 55 λεπτά. Διατίθεται με 2 μεταξόνια, των 3,45 και των 4,04 μέτρων, ενώ έρχονται σε 6 διαφορετικά στυλ Panel Vans, με 10 έως 17 m3.
 

Με κάμερα στον καθρέφτη που διευκολύνει την μετακίνηση στην πόλη.

Όλη η γκάμα έρχεται με αναβαθμισμένη τεχνολογία και όλα τα στάνταρ βοηθήματα και συστήματα ασφαλείας. Αυτό που ξεχωρίζει είναι το DSV ή, αλλιώς, Dynamic Surround Vision. Τα οχήματα διαθέτουν δύο κάμερες, μία πάνω από τις πίσω πόρτες και μία κάτω από τον πλαϊνό καθρέφτη του συνοδηγού. Και οι δύο συνδέονται με τον νέο, ψηφιακό εσωτερικό καθρέφτη, ο οποίος δίνει ακριβή οπτική της νεκρής γωνίας, τόσο κατά την οδήγηση, όσο και κατά το παρκάρισμα. Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία, η κεντρική οθόνη που πλέον είναι 10,1 ίντσες (ανάλογα το μοντέλο), δείχνει και την πίσω όψη του οχήματος όταν παρκάρει ο οδηγός και καλύπτει οπτικό πεδίο 180 μοιρών.