Τη δυνατότητα κλήσης Taxi και μέσω τηλεφωνικής γραμμής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε η εταιρεία.
Προκειμένου να καταστήσει τη διαδικασία κλήσης ενός Taxi πιο εύκολη και σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, τα οποία δεν είναι και τόσο εξοικειωμένα με την τεχνολογία καθώς και σε άτομα με ειδικές απαιτήσεις μετακίνησης ανακοίνωσε η εταιρεία Beat.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής, οι επιβάτες θα μπορούν πλέον:
Να αναζητήσουν άμεσα ένα Taxi, ακριβώς όπως και μέσω της σχετικής εφαρμογής για «έξυπνα» κινητά, χωρίς να απαιτείται να είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή.
Να στείλουν ή να λάβουν ασυνόδευτο δέμα σε ή από οικείους ή συνεργάτες.
Να κλείσουν ραντεβού για μια διαδρομή που θα πραγματοποιούν τόσο μέσα στην ημέρα όσο και την επόμενη.
Να αναζητήσουν περισσότερα από ένα Taxiτην ίδια στιγμή, μια πολύ σημαντική επιλογή δεδομένου ότι, λόγω των περιοριστικών μέτρων, δεν επιτρέπονται (υπό προϋποθέσεις) περισσότεροι από ένας επιβάτης ανά όχημα.
Να αναζητήσουν όχημα Taxiπου δέχεται κατοικίδια, για τις απαραίτητες επισκέψεις στον κτηνίατρο.
Να αναζητήσουν όχημα Taxiμε POS.
Να αναζητήσουν όχημα Taxiμε παιδικό κάθισμα.
Η νέα υπηρεσία της Beat λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως και είναι δωρεάν για το κοινό στα εξής τηλέφωνα: