ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέες επεκτάσεις και αναβαθμίσεις της Αττικής Οδού έθεσε στο προσκήνιο ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικής Διαδρομές σε πρόσφατη εκδήλωση του Σ.Ε.Σ.

Νέες προτάσεις για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού

7.293 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2019)

Στο πλαίσιο της εσπερίδας του Σ.Ε.Σ. με θέμα τις Αστικές Μεταφορές στην Αττική, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικής Οδού αναφέρθηκε σε νέες προτάσεις για την αναβάθμιση και επέκταση του μεγάλου οδικού άξονα.

PRO.autotriti Team

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εκδήλωσης του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιών αναφορικά με τις αστικές μεταφορές στην Αττική, σε τοποθέτηση του, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικής Διαδρομές, κ. Β. Χαλκιάς αναφέρθηκε σε ένα νέο πλαίσιο επεκτάσεων και αναβαθμίσεων των υφιστάμενων τμημάτων της Αττικής Οδού.
Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε επιγραμματικά την επέκταση του οδικού άξονα προς την Πετρούπολη αλλά και το κέντρο της πόλης διαμέσου της Πανεπιστημιούπολης (έως την Ούλωφ Πάλμε).
Ο κ. Χαλκιάς αναφέρθηκε σε έργα μικρής κλίμακας που δεν θα μπορούσαν να διατηρηθούν λειτουργικά μεμονωμένα (ακόμη και με την ύπαρξη διοδίων σε αυτά), τα οποία ωστόσο αν συνδεθούν με την Αττική Οδό, θα συμβάλλουν δραστικά στην αποσυμφόρηση της πρωτεύουσας.
Σε ότι αφορά στις βελτιώσεις του υφιστάμενου δικτύου της Αττικής Οδού, αξίζει να αναφέρουμε την νέα ράμπα εξόδου στον ανισόπεδο κόμβο Μεταμόρφωσης, την πλάτυνση (4 λωρίδες αντί για 3) του κεντρικού τμήματος (εκτός της Περιφερειακής Υμηττού) και τις ανισόπεδες αναστροφές στους ανισόπεδους κόμβους Λεονταρίου και Παλλήνης.
Αναφορικά με τις επεκτάσεις, υπάρχει η σκέψη για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, τη σύνδεση της Αττικής Οδού με το κέντρο της πόλης μέσω της Πανεπιστημιούπολης και έως την Ούλωφ Πάλμε αλλά και την επέκταση προς την Πετρούπολη (μέσω μιας σήραγγας 1 χλμ. προς την Περιφερειακή Αιγάλεω).  Παράλληλα υπάρχουν σχέδια για την σύνδεση του μεγάλου οδικού άξονα με τη Ραφήνα και τη βόρεια πύλη του αεροδρομίου Αθηνών καθώς και τη σύνδεση του με το Ελληνικό, μέσω της –μελλοντικής- σήραγγας Αργυρουπόλεως.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως η λήξη της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού τοποθετείται χρονικά το 2024 με τον κ. Χαλκιά να αναφέρει μεταξύ άλλων σχετικά πως αν η λειτουργία του αυτοκινητόδρομου δοθεί με διαγωνισμό σε νέο παραχωρησιούχο, με την υποχρέωση να κατασκευαστούν οι εν λόγω επεκτάσεις, αυτές θα μπορούσαν να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το 2034. Αν ωστόσο πρώτα κατασκευαστούν οι επεκτάσεις και μετά αναλάβει ο νέος παραχωρησιούχος την λειτουργία της Αττικής Οδού, τότε τα εν λόγω έργα θα μπορούσαν να είναι έτοιμα έως το 2026.