Πολλαπλές αναβαθμίσεις στα μηχανικά του μέρη και όχι μόνο θα φέρει το ανανεωμένο Nissan Navara που ξεκινά την εμπορική του πορεία στην ΕΕ.

Στο εσωτερικό διάκοσμο συναντάμε μεταξύ άλλων μια νέα οθόνη 8 ιντσών με τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης καθώς και βελτιωμένη ηχομόνωση.

Διπλό turbo θα φέρουν πλέον όλες οι εκδόσεις του πετρελαιοκινητήρα των 2,3λτ. που θα συνδυάζονται μάλιστα με νέα κιβώτια ταχυτήτων.

Νέο Navara: Αναβαθμισμένο παντού!

Με σαφείς αναβαθμίσεις… ουσίας, σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς, το ανανεωμένο Nissan Navara ξεκινά σύντομα την εμπορική του πορεία στην ΕΕ.

 
Όπως έχουμε ανακοινώσει στις αρχές Ιουνίου, η Nissan αναμένεται να λανσάρει το Navara με πολλαπλές αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς και όλες τις εκδόσεις του, σε μια προσπάθεια να το καταστήσει ακόμη πιο ανταγωνιστικό.
Διατηρώντας στοιχεία όπως η πανευρωπαϊκή Εργοστασιακή Εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ., το ανανεωμένο Navara αποτελεί ένα σαφές παράδειγμα της 80χρονης εμπειρίας της Nissan στην κατασκευή αξιόπιστων, αποδοτικών και σκληροτράχηλων Pick-Up, μόνο που πλέον προσφέρει πολλά περισσότερα από τις αποδεδειγμένες εντός και εκτός δρόμου ικανότητες ή τις μεγάλες μεταφορικές του δυνατότητες.
 
Αναβαθμισμένοι Euro 6d-Temp κινητήρες 163 – 190 ίππων
Σε ότι αφορά στα μηχανικά του σύνολα, το νέο Navara θα εφοδιάζεται με τις εκδόσεις των 163 και 190 ίππων του πετρελαιοκινητήρα των 2,3λτ. που ωστόσο, πλέον καλύπτουν τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου Euro 6d-Temp, ως προς τις εκπομπές ρύπων τους.
Η μέση κατανάλωση των εν λόγω εκδόσεων ξεκινά από τα 6,9λτ./100χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC) για μεικτό κύκλο κίνησης ενώ οι εκπομπές ρύπων από τα 182 g/km.
Παράλληλα, η βασική έκδοση των 163 ίππων φέρει επίσης διπλό turbo, γεγονός που αυξάνει την μέγιστη ροπή της κατά 22Nm στα 425 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ αντίστοιχα, η έκδοση των 190 ίππων αποδίδει μέγιστη ροπή 450 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.
Παράλληλα, η πίεσης στο σύστημα ψεκασμού έχει αυξηθεί από τα 2.000 στα 2.200 bar χάρη σε μια νέα αντλία. Την ίδια στιγμή το σύστημα ψύξης του κινητήρα έχει αναβαθμιστεί πλήρως ενώ το σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων περιλαμβάνει φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) καθώς και σύστημα SCR που προβλέπει την πρόσμιξη διαλύματος AdBlue προκειμένου να μειώνονται τα οξείδια του αζώτου (NOx) στα καυσαέρια.
Εκτός όλων αυτών, το Navara θα εφοδιάζεται και στις δύο εκδόσεις κινητήρα με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με κοντύτερες διαδρομές για τον επιλογέα, βελτιωμένο συγχρονισμό και μειωμένους κραδασμούς / δονήσεις. Παράλληλα, η όπισθεν βρίσκεται πλέον ακριβώς δίπλα στην 1η σχέση ενώ η νέα κλιμάκωση του εν λόγω κιβωτίου συμβάλλει συνολικά στην μείωση της κατανάλωσης αλλά και του παραγόμενου θορύβου κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.
Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμο και ένα –επίσης βελτιωμένο- αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων για τις εκδόσεις με ισχύ 190 ίππων.
 
Τροποποιήσεις στην ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο
Η Nissan ήταν η πρώτη εταιρεία στην ευρωπαϊκή αγορά που προσέφερε, από το 2015, το Navara με ανάρτηση πέντε συνδέσμων για τον πίσω άξονα, αντικαθιστώντας το… πατροπαράδοτο σύστημα σουστών.
Η εν λόγω διάταξη αφορούσε μόνο τις εκδόσεις Double Cab ωστόσο, πλέον όλες οι εκδόσεις του Navara θα φέρουν την εν λόγω δομή ανάρτησης γεγονός που επιφέρει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο (κατά 55 – 95 κιλά στις εκδόσεις King Cab, κατά 54 – 114 κιλά στις εκδόσεις Double Cab).
Με αυτό το σκεπτικό, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ανανεωμένου Navara θα ανέρχεται έως στα 1.165 κιλά για της εκδόσεις King Cab (μέγιστο μεικτό έως 3,2t.) και στα 1.115 – 1.180 κιλά για τις εκδόσεις Double Cab (μέγιστο μεικτό έως 3,25t.).
Σημαντική είναι και η βελτίωση στο σύστημα πέδησης με τους εμπρός τροχούς να φέρουν πλέον δισκόφρενα 320 χλστ. (αντί 296 χλστ. του υπάρχοντος μοντέλου) ενώ, δίσκους 308 χλστ. θα βρούμε και στους πίσω τροχούς που αντικαθιστούν τα ταμπούρα του υπάρχοντος μοντέλου.
Φυσικά, σε ότι αφορά στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της ενεργητικής ασφάλειας του, το νέο Navara έχει να επιδείξει μια πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών όπως το Intellingent Trailer Sway Assist που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά του κατά την έλξη φορτίων αλλά και τα Intelligent Emergency Braking, Hill Start Assist, Hill Descent Control, Intelligent Around View Monitor κ.ά.
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως χάρη στο νέο σύστημα πολυμέσων «NissanConnect» με λειτουργία «Alliance In-Vehicle Connectivity» (A-IVC), θα προσφέρει μια εντελώς νέα εμπειρία για τους επιβάτες του οχήματος, όπως π.χ. η προβολή των δεδομένων του κινητού τους τηλεφώνου στην οθόνη αφής των 8 ιντσών (7 ίντσες στο υπάρχον μοντέλο), ο έλεγχος διαφόρων λειτουργιών και δεδομένων που αφορούν στο όχημα μέσω έξυπνων εφαρμογών (NissanConnect Services App), το νέο σύστημα πλοήγησης από την TomTom με τρισδιάστατους χάρτες και ενημέρωση για τον καιρό κ.ά.
 

 

ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Nissan - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ