Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το Nikola Tre αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Nikola Motor Co. και της Iveco και θα λανσαριστεί στην ΕΕ μέσα στο 2021.

Θα είναι διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες ή fuel-cell εκδόσεις με μέγιστη αυτονομία έως και 966 χλμ.

Όπως είναι φυσικό η σχεδίαση και αρκετά μηχανικά του μέρη θα βασίζονται στο νέο Iveco S-Way που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Νέο Nikola Tre με την «υπογραφή» της Iveco!

13.573 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2019)

Με μια λαμπερή εκδήλωση, οι Nikola Motor Co. & Iveco Trucks, παρουσίασαν το νέο φορτηγό τους με την ονομασία «Tre» που θα λανσαριστεί σε ηλεκτρικές και υβριδικές / fuel-cell εκδόσεις από το 2021 στην ΕΕ.

Τη Δευτέρα, 2/12/2019, η Iveco ανακοίνωσε την είσοδο της στην αγορά των ηλεκτροκίνητων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, δεδομένου ότι παρουσίασε επίσημα το μοντέλο «Tre», που θα λανσάρει στις διάφορες αγορές της ΕΕ σε συνεργασία με την Nikola Motor Co.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών ανακοινώθηκε επίσημα μέσα στον Σεπτέμβριο και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει την αγορά μεριδίου ύψους 250 εκ. ευρώ της Nikola, από την μητρική εταιρεία της Iveco, τον Όμιλο CNH Industrial.
Σε ότι αφορά στο αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, το νέο φορτηγό με την ονομασία «Tre» θα παραχθεί τόσο σε πλήρως ηλεκτροκίνητες εκδόσεις όσο και σε εκδόσεις με σύστημα «fuel-cells» που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το υδρογόνο για την παραγωγή της απαιτούμενης ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα τους, γεγονός που θα διασφαλίζει μέγιστη αυτονομία έως και 966 χλμ.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Tre θα λανσαριστούν στην ΕΕ μέσα στο 2021 ενώ οι εκδόσεις με «κυψέλες καυσίμου» θα ακολουθήσουν από το 2023.
Όπως είναι φυσικό, το νέο Nikola Tre θα βασίζεται σχεδιαστικά το νέο Iveco S-Way ενώ θα ενσωματώνει την προηγμένη τεχνολογία της Nikola σε ότι αφορά το σύστημα μετάδοσης της κίνησης.
Σε ότι αφορά στις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του μοντέλου, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Iveco, το Nikola Tre θα είναι διαθέσιμο τόσο ως τράκτορας (4x2) όσο και ως πλαίσιο φορτηγού με δύο ή τρεις άξονες (μεικτού βάρους από 18 – 26t.), με τη μέγιστη αυτονομία του να ανέρχεται έως στα 400 χλμ., γεγονός που το καθιστά ιδανικό για χρήση και σε μεταφορές εθνικού επιπέδου.
Η μέγιστη αυτονομία των μπαταριών του θα ανέρχεται έως και στις 720 kWh ενώ, ο ηλεκτροκινητήρας του θα αποδίδει ισχύ 480 kW (653 ίπποι περίπου) και ροπή 1.800 Nm.