Ζητείται Μεσαίο Van που θα «σηκώνει» πολλά!
Όπως έχουμε δημοσιεύσει και πρόσφατα, η Peugeot αναμένεται να λανσάρει μέσα στο καλοκαίρι του τρέχοντος έτους έναν εντελώς νέο εκπρόσωπο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ο οποίος θα αντικαταστήσει το Expert στη γκάμα της.
Μέχρι πρότινος γνωρίζαμε πως οι
επιβατικές εκδόσεις του μοντέλου θα ονομάζονται «Traveller» ωστόσο, κατά την επίσημη παρουσίαση του στη γραμμή
παραγωγής του Sevel Nord (Γαλλία)
όπου και θα κατασκευάζεται, πληροφορηθήκαμε πως οι επαγγελματικές (Van) εκδόσεις του θα διατηρήσουν την ονομασία «Expert».
Μαζί με τη νέα γενιά του Citroen Jumpy (επιβατικές
εκδόσεις «Spacetourer), το νέο Peugeot Expert υπολογίζεται πως θα δώσει νέα
ώθηση στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις του Ομίλου PSA όπου, μέσα στο
2015 απέσπασε μερίδιο της τάξης του 19,5% ενώ, την ίδια στιγμή τα δύο νέα αυτά
μοντέλα, θα παρέχουν στον Όμιλο την δυνατότητα επέκτασης και σε νέες αγορές.
Εντελώς νέα σχεδίαση και αρχιτεκτονική
Βασισμένη στη νέα πλατφόρμα «EMP2» του Ομίλου PSA, η νέα γενιά του Peugeot Expert διακρίνεται για την πλήρως διαφοροποιημένη σχεδίαση του αμαξώματος σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ την ίδια στιγμή, έχει να επιδείξει ένα ιδιαίτερα περιορισμένο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας, βελτιωμένη αποδοτικότητα καθώς και ολοκαίνουργιους πετρελαιοκινητήρες με εκπομπές ρύπων που ξεκινούν από τα 133 g/km.
Επιπρόσθετα, το νέο Peugeot Expert θα διακρίνεται για το πληρέστατο
επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που θα προσφέρει στον οδηγό, το φορτίο ή και τους επιβάτες
του, την ευελιξία του καθώς και τις αυξημένες μεταφορικές του δυνατότητες.
Χαρακτηριστικά, αξίζει να
αναφέρουμε πως με μήκος αμαξώματος από 4,6 – 5,3μ., το νέο Peugeot Expert θα είναι σε θέση να υποστηρίξει
ωφέλιμο φορτίο έως και 1.400 κιλών, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας
του, την ίδια στιγμή που, στα πρόσφατα crash-tests
του Euro NCAP απέσπασε
βαθμολογία πέντε αστέρων.
Αποδοτική κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων
Το νέο Peugeot Expert θα είναι διαθέσιμο με δύο BlueHDi πετρελαιοκινητήρες 1,6 και 2,0 λτ.
Η πρώτη επιλογή αποδίδει ισχύ
95 ή 115 ίππων, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ξεκινά από τα 5,1λτ./100χλμ. και
οι εκπομπές CO2 από τα 133 g/km αντίστοιχα.
Ο κινητήρας των 2,0λτ. θα είναι
διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 120, 150 ή 180 ίππων με μέση κατανάλωση από
5,3λτ. και εκπομπές CO2 από 139 g/km.
Τέλος, τα εν λόγω μηχανικά
σύνολα θα συνεργάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ενώ η έκδοση των
180 ίππων αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο EAT6 (έξι σχέσεων).
Προκειμένου να καλύπτουν τις προδιαγραφές
ρύπων της Euro6, βασίζονται στη διαδικασία SCR σε
συνδυασμό με το Ειδικό Φίλτρο Μικροσωματιδίων. Η δεξαμενή για το –απαραίτητο- AdBlue είναι χωρητικότητας 22,4λτ. και προσφέρει αυτονομία
15.000 χλμ. ενώ τα διαστήματα μεταξύ των service έχουν
αυξηθεί στα 40.000 χλμ. (ή 2ετή συχνότητα).
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr