Piaggio Porter NPE: Το νέο ηλεκτρικό φορτηγό της πόλης!
NEO Piaggio Porter : Με πληρέστερο εξοπλισμό ασφάλειας & σύντομα ηλεκτρικό!
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι νέες εκδόσεις Porter και Porter Maxxi 2016 θα εξακολουθήσουν να χαρακτηρίζονται από την εξαιρετική αναλογία διαστάσεων αμαξώματος / μεταφορικών δυνατοτήτων ωστόσο, έχει αναβαθμιστεί σημαντικά η απόδοση, η φιλικότητα προς το περιβάλλον και η οικονομία τους. Παράλληλα, την ίδια στιγμή ο εσωτερικός διάκοσμος επιδεικνύει υλικά καλύτερης ποιότητας ενώ ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας όπως τα ABS, EBD (Electronic Brake Distribution) και ESC (Electronic Stability Control), περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Νέα «καρδιά» ο Euro6 κινητήρας MultiTech
Χωρίς αμφιβολία, η
σημαντικότερη αναβάθμιση για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Piaggio εστιάζεται
στο εντελώς νέο μηχανικό σύνολο «MultiTech» που
πλέον καλύπτει χωρίς πρόβλημα τις προδιαγραφές ρύπων του ευρωπαϊκού προτύπου Euro6.
Με χωρητικότητα 1.299 κ.εκ., ο
εν λόγω 4κύλινδρος κινητήρας με διπλό εκκεντροφόρο και 16 βαλβίδες, αποδίδει αυξημένη
ισχύ (83 ίπποι) καθώς και μεγαλύτερη ροπή 112 Nm (+7 Nm) από τις
4.300 σ.α.λ., στην ίδια στιγμή που τόσο οι εκπομπές ρύπων όσο και η μέση
κατανάλωση καυσίμου του, έχουν περιοριστεί δραστικά.
Παράλληλα, αξίζει να αναφέρουμε
πως η Piaggio θα
εξακολουθήσει να προσφέρει τα μοντέλα Porter και Porter Maxxi
με το συγκεκριμένο σύνολο, σε εκδόσεις με
καύσιμο την αμόλυβδη βενζίνη, το υγραέριο (εκδόσεις bi-fuel «Eco-Power») ή το φυσικό αέριο (εκδόσεις bi-fuel «Green-Power») απευθείας από τη γραμμή παραγωγής.
Μεταξύ άλλων, οι επεμβάσεις
στο συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο περιλαμβάνουν νέο θάλαμο καύσης, νέα πιστόνια
με ειδικά επεξεργασμένη επιφάνεια που μειώνει τον παραγόμενο θόρυβο και τη μέση
κατανάλωση καυσίμου, διπλούς επικεφαλής εκκεντροφόρους, μεγαλύτερες βαλβίδες,
νέο σύστημα έμμεσου ψεκασμού πολλαπλών σημείων για καλύτερη παροχή καυσίμου,
νέα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, σύστημα «OBD» (On Board Diagnostics),
νέο καταλυτικό μετατροπέα κ.ο.κ.
Οι εκδόσεις διπλού καυσίμου «Eco-Power» (βενζίνη
– LPG) και «Green-Power» (βενζίνη – CNG), που
θα είναι διαθέσιμες από τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο του 2016 αντίστοιχα, βασίζονται
στον ίδιο κινητήρα με τις εκδόσεις με καύσιμο την αμόλυβδη βενζίνη, με τις
σχετικές φυσικά τροποποιήσεις στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
Οι εκδόσεις «Eco-Power»
εφοδιάζονται με δεξαμενές χάλυβα υψηλής αντοχής, χωρητικότητας από 24 – 32 λτ.
(αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος) που εδράζονται στο πίσω μέρος του
πλαισίου.
Αντίστοιχα, οι εκδόσεις «Green-Power»
εφοδιάζονται με δεξαμενές χωρητικότητας 32λτ. + 23,2λτ. ή 32λτ. + 32λτ.
Σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός
μπορεί να επιλέξει τον τύπο καυσίμου με τον οποίο επιθυμεί να λειτουργήσει ο
κινητήρας μέσω ενός διακόπτη στο ταμπλό, δεξιά από το τιμόνι ενώ, τέσσερις
λυχνίες LED τον ενημερώνουν για την ποσότητα αερίου καυσίμου που
διαθέτει στις δεξαμενές του.
Διαθέσιμες και 100% ηλεκτροκίνητες εκδόσεις
Ανέκαθεν, τα Piaggio Porter και Piaggio Porter Maxxi είχαν να επιδείξουν μια πληρέστατη γκάμα επιλογών ως
προς τους κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζονταν καθώς, μεταξύ άλλων
προσφέρονταν ακόμη και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις (από το 1995).
Η νέα γενιά τους δεν θα
μπορούσε φυσικά να αποτελέσει εξαίρεση αυτού του κανόνα και η Piaggio ανακοίνωσε
πως θα προσφέρει και τις εκδόσεις «Electric Power» που θα
εφοδιάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 11 kW που επιτρέπει
στο όχημα να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 55 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, οι ειδικές
μπαταρίες με τις οποίες εφοδιάζονται οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του Porter του
διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία έως και 80 χλμ. (με σταθερή ταχύτητα κίνησης στον
αυτοκινητόδρομο), γεγονός που καθιστά το Porter Electric
Power μια
πολύ καλή επιλογή και για τη μεταφορά προϊόντων ακόμη και εκτός του κέντρου της
πόλης.
Συμπληρωματικά αξίζει να
αναφέρουμε πως για τη μέγιστη φόρτιση των μπαταριών απαιτούνται 8 ώρες.
Πληρέστερος εξοπλισμός άνεσης
Σε
ότι αφορά στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, το Piaggio Porter του
2016 έχει να επιδείξει νέες επενδύσεις στο ταμπλό, τα καθίσματα και το
εσωτερικό των θυρών ενώ νέα στοιχεία είναι το immobilizer, οι τροποποιημένοι εξωτερικοί
καθρέπτες και το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρονική υποβοήθηση (EPS).
Παράλληλα,
έχουν προβλεφθεί νέες υποδοχές για την υποστήριξη νέων συστημάτων ήχου,
πολυμέσων και πλοήγησης ενώ και η θερμομόνωση της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί
σημαντικά.
Τεράστια ποικιλία εκδόσεων
Καταλήγοντας
αξίζει να αναφέρουμε πως τα νέα Porter και Porter Maxxi θα εξακολουθήσουν να προσφέρονται σε μια ιδιαίτερα
μεγάλη γκάμα εκδόσεων που περιλαμβάνει αμαξώματος με κλειστή καρότσα (Van με
ή χωρίς παράθυρα), με ανοιχτή και ανατρεπόμενη καρότσα (Dech και Tipper)
ή εκδόσεις καμπίνας – σασί (Chassis) για την υποστήριξη
διάφορων τύπων υπερκατασκευών.
Με
μήκος αμαξώματος της τάξης των 3,4μ. και μεικτό βάρος από 1,5 – 1,7t., οι
εκδόσεις Van είναι σε θέση να μεταφέρουν φορτία με βάρος από 520
– 750 κιλά ενώ οι εκδόσεις με ανοικτή καρότσα μπορούν να υποστηρίξουν φορτία με
βάρος από 590 – 1.120 κιλά!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr