Το EcoLife 2 θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα αστικά λεωφορεία MAN Lions City με τον πετρελαιοκινητήρα D15 και το Ε18 σύνολο φυσικού αερίο.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο εξοπλίζει το υπεραστικό λεωφορείο, MAN Lions Intercity, που φέρει τους κινητήρες πετρελαίου D08 και D15.

Θα ακολουθήσει η έκδοση EcoLife 2 Coach για τα πούλμαν MAN Lions Coach, NEOPLAN Tourliner και NEOPLAN Cityliner.

Χαμηλότερη κατανάλωση, πιο ραφιναρισμένη λειτουργία και μεγαλύτερη αξιοπιστία υπόσχεται το νέας γενιάς 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, EcoLife 2.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο της ΜΑΝ είναι προέλευσης ZF.

Κάθε 180.000 χλμ. είναι δυνατή η αλλαγή λαδιού στο νέο αυτόματο κιβώτιο των λεωφορείων της ΜΑΝ.

Νέο αυτόματο κιβώτιο για τα λεωφορεία της MAN

H MAN Truck & Bus λανσάρει το EcoLife 2, ένα νέας αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων με μετατροπέα ροπής που θα προσφέρεται στα αστικά, υπεραστικά και τουριστικά λεωφορεία της γκάμας της.

 
Το νέο αυτόματο κιβώτιο προέρχεται από τη ZF και θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα αστικά λεωφορεία MAN Lions City που φέρουν τον 9λιτρο πετρελαιοκινητήρα D15 απόδοσης 280 – 360 ίππων, όπως και σε αυτά με το νέο Ε18 σύνολο φυσικού αερίου των 9,5 λίτρων, ισχύος 280 και 320 ίππων. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να εξοπλιστούν με το υβριδικό σύστημα MAN EfficientHybrid, που ενσωματώνει τη λειτουργία Stop/Start.
Επιπλέον, το κιβώτιο EcoLife 2 μπορεί να τοποθετηθεί στο υπεραστικό λεωφορείο, MAN Lions Intercity, το οποίο εκτός από τον κινητήρα D08 των 290 ίππων, μπορεί πλέον να αποκτηθεί και με τον νέο κινητήρα D15 σε τρεις εκδόσεις 280 – 360 ίππων. Παράλληλα, το νέο αυτόματο κιβώτιο συνοδεύει και τις εκδόσεις σασί MAN Lions Chassis RR8/9 και RC2/3, ενώ προσεχώς θα τοποθετείται και στα τουριστικά λεωφορεία MAN Lions Coach, NEOPLAN Tourliner και NEOPLAN Cityliner, όπως και στις εκδόσεις σασί RR2/3/4/5 με τον κινητήρα D26. Στα παραπάνω πούλμαν, το κιβώτιο θα ονομάζεται EcoLife 2 Coach και θα είναι σε θέση να «σηκώσει» ροπή έως και 2.500 Nm.
Όπως ανακοινώνει η ΜΑΝ, το κιβώτιο EcoLife 2 -αν και δεν άλλαξε σε διαστάσεις- είναι ελαφρύτερο κατά 8 κιλά. Επιπλέον, οι μηχανικοί της εταιρείας, οι οποίοι κάνουν λόγο για αυξημένη αντοχή και αξιοπιστία του κιβωτίου, βελτίωσαν τον αποσβεστήρα στρέψης του υδροδυναμικού μετατροπέα ροπής, μειώνοντας τους κραδασμούς στις χαμηλές ταχύτητες. Χάρη στον περιορισμό των στροφών του ρελαντί (έως και 550 σ.α.λ.), μειώθηκαν ακόμα τα επίπεδα κατανάλωσης και θορύβου.
Παράλληλα, το νέο κιβώτιο συνοδεύεται από αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου λογισμικού «TopoDyn», το οποίο καταγράφει την τοπογραφία και τα δεδομένα του οχήματος, πραγματοποιεί υπολογισμούς και ενσωματώνει τα στοιχεία στη στρατηγική αλλαγής ταχυτήτων. Ακόμα, η τελική σχέση μετάδοσης ανέβηκε από 5,469 σε 5,727, με τις δύο τελευταίες σχέσεις να είναι «overdrive» και να είναι μακρύτερες από πριν. Το παραπάνω, σε συνδυασμό με τις δύο τελικές σχέσεις αξόνων i = 4,56 και 5,67, οδήγησε στη σημαντική μείωση των στροφών στις υψηλές ταχύτητες (περίπου 1.400 σ.α.λ. στα 100 χλμ./ώρα για το Lions Intercity με τον κινητήρα D15).
Η έκδοση για πούλμαν, διαθέτει τη νέα λειτουργία κύλισης «EfficientRoll», η οποία χρησιμοποιείται, για παράδειγμα, σε υπεραστικές διαδρομές ή στον αυτοκινητόδρομο, για να χρησιμοποιήσει την ορμή του οχήματος σε μία κατηφόρα και να μειώσει έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Ένα παρόμοιο σύστημα, προσφέρεται και από το αυτοματοματοποιημένο κιβώτιο MAN TipMatic Coach των 12 σχέσεων.
Χάρη σε μια σειρά αναβαθμίσεων του διπλού συστήματος ψύξης, παρέχεται σύμφωνα με τη ΜΑΝ αξιόπιστη προστασία από την υπερθέρμανση, κάτι που επέτρεψε για πρώτη φορά την αλλαγή λαδιού κάθε 180.000 χιλιόμετρα. Το παραπάνω έχει να κάνει πάντα με τη χρήση του κάθε οχήματος και ισχύει με την προϋπόθεση πως χρησιμοποιείται το λάδι EcoFluid Life, το οποίο είναι προσαρμοσμένο στις συγκεκριμένες απαιτήσεις. Επιπλέον, οι άνθρωποι της εταιρείας υπόσχονται πως έχει απλοποιηθεί η διαδικασία συντήρησης και επισκευής του κιβωτίου, τονίζοντας παράλληλα πως έχει βελτιωθεί η αξιοπιστία και η μακροζωία του.
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

MAN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement