Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Peugeot e-Rifter θα είναι σύντομα διαθέσιμο στις διάφορες αγορές της ΕΕ σε εκδόσεις με πέντε ή επτά θέσεις.

Στο πλούσια εξοπλισμένο και ευρύχωρο εσωτερικό, οι επιβαίνοντες θα απολαμβάνουν ένα υψηλό επίπεδο άνεσης, ασφάλειας και εργονομίας.

Το πρωτοποριακό «Peugeot I-Cockpit» προσφέρει ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον για τον οδηγό.

Οι μπαταρίες των 50 kWh προσφέρουν αυτονομία έως και 280 χλμ. ενώ η φόρτιση τους μπορεί να επιτευχθεί μέσα σε έως και 30 λεπτά της ώρας.

Νέο «e-Rifter» από την Peugeot

8.196 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2021)

Ανακαλύψτε το νέο μικρομεσαίο –ηλεκτροκίνητο- πολυμορφικό της γαλλικής εταιρείας που θα είναι διαθέσιμο σύντομα σε 5θέσιες ή 7θέσιες εκδόσεις με ωφέλιμο χώρο αποσκευών έως και 1.050 λτ.

Η Peugeot συνεχίζει τον… εξηλεκτρισμό της γκάμας των επαγγελματικών και επιβατικών της οχημάτων με την παρουσίαση του νέου «e-Rifter», που δεν είναι άλλο από την επιβατική έκδοση του νέου «e-Partner» που έχουμε παρουσιάσει πρόσφατα.
Το νέο ηλεκτροκίνητο μικρομεσαίο πολυμορφικό θα είναι διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίπποι) με μέγιστη ροπή 260 Nm που προσφέρει τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος με μήκος 4.403 ή 4.753 χλστ., θα εφοδιάζεται με συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 50 KWh που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία έως και 280 χλμ. με βάση το πρωτόκολλο WLTP.
Σε ότι αφορά στη φόρτιση τους, το e-Rifter θα προσφέρεται με δύο τύπους φορτιστή 7,4 ή 11 kW, με τη διάρκεια για την φόρτιση του να κυμαίνεται από τα 30 λεπτά (φορτιστής 100 kW) έως τις 7,5 ώρες (Wall Box 7,4 kW).
Σε ότι αφορά στο επίπεδο άνεσης που θα προσφέρει στους έως και επτά επιβάτες του, το νέο e-Rifter εφοδιάζεται με στοιχεία όπως θερμαινόμενα καθίσματα, «προγραμματιζόμενο» μέσω εφαρμογής σύστημα κλιματισμού κ.ά.
Ο οδηγός θα έχει στη διάθεση του ηλεκτρονικό κιβώτιο «e-Toggle» με μία σχέση μετάδοσης καθώς και τρία διαφορετικά προφίλ λειτουργίας (Eco, Normal & Power) που αναλόγως, μεταβάλλον την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και φυσικά την αυτονομία του οχήματος ως εξής:
  • Eco: Ισχύς 82 ίπποι (60 kW), ροπή 190 Nm
  • Normal: Ισχύς 109 ίπποι (80 kW), ροπή 210 Nm
  • Power: Ισχύς 136 ίπποι (100 kW), ροπή 260 Nm
Αντίστοιχα, θα προσφέρονται δύο προφίλ ως προς την απόδοση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Παράλληλα, σε ότι αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο, το νέο e-Rifter υιοθετεί το πρωτοποριακό και άκρως εργονομικό Peugeot I-Cockpit που μπορεί να προσφέρει ένα πλήρως ψηφιακό περιβάλλον για τον οδηγό μέσω ειδικής οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα και αντίστοιχο ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως, δεδομένων των… επαγγελματικών του γονιδίων, το e-Rifter θα προσφέρει εξαιρετικούς χώρους στο εσωτερικό τους τόσο για τους 5 – 7 επιβάτες όσο και για τις αποσκευές που μπορεί να μεταφέρει.
Συγκεκριμένα, οι 5θέσιες εκδόσεις θα μπορούν να υποστηρίξουν αποσκευές συνολικού όγκου 775 λτ. με όλα τα καθίσματα στη θέση τους και οι 7θέσιες έως και 1.050 λτ. Στην περίπτωση δε που αποφασιστεί η αφαίρεση της 2ης & 3ης σειράς καθισμάτων καθώς και η αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού, ο σχετικός ωφέλιμος όγκος αυξάνεται στα 3,5 ή 4,0 κ.μ. αντίστοιχα. Επιπρόσθετα, αναλόγως της έκδοσης έχουν προβλεφθεί αποθηκευτικοί χώροι έως και 186 λτ. στο εσωτερικό της καμπίνας.